LowBalls Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Hei! Må skrive en nynorsk novelle til imorgen, går 1klasse vgs. Men! problemet er ikke å forme en historie, men heller rettskriving. Noen som kan linke til en fin nettside eller program som kan gjøre dette for meg? Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 hæ? Altså, leter du etter en oversetter? Eller en side med nynorskregler? Jeg vil egentlig anbefale deg å slå opp alle ordene i ordboken. Du går i 1klasse, har du fått utdelt pc? Der følger det med Clue som er en fantastisk ordbok. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Hvordan kan du si at "der følger det med Clue"? Blir som å si at Winamp følger med alle PC-er. Kan du ikke stille inn nynorsk korrektur i skriveprogrammet ditt? Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Befs: vi som går i 1. klasse har fått laptop(alle måtte betale 1000 kr). På den er det forhånds instalert clue og office mm. så han kan faktisk si at clue følger med PC-en. Lenke til kommentar
gimme Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Nei Jeg går også VG1, og vi fikk 3900 for å kjøpe datamaskin Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Greit, de som bor i hordaland får med clue. Trodde dette var litt mer landsdekkende. beklager. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Befs: vi som går i 1. klasse har fått laptop(alle måtte betale 1000 kr). På den er det forhånds instalert clue og office mm. så han kan faktisk si at clue følger med PC-en. Dette er kun for oss i Hordaland. EDIT: Litt sein. Endret 14. oktober 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Og Vestfold men min clue er det noe galt med, fant det ut igår. så må ta den med til IT folka. men fikk levert, tror det ble bra Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Oj, visste ikke at det var Bare Hordaland & Vestfold. Beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå