Donk2k Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg har et lite problem med cpuèn min. Når jeg starter opp får jeg bare Meldingen "Unknown CPUtype, 750MHz". Hvis jeg forandrer cputype i Softmenu i Bios henger pcèn seg etter "Raid-Loadinga" i oppstarten. Den eneste måten jeg får boota på er å Velge "Load Defult" i Bios. Dette Plager meg noe enormt. :x :x :x Jeg har sendt inn Cpuèn til komplet. Da fikk jeg beskjeden "Testet OK, garantien gjelder ikke når kjernen er skadet". Det er en liten "ripe" i kanten av kjernen. Hva skal jeg Gjøre??? Støtter ikke HKèt mitt Xp1800??? Lenke til kommentar
corky Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 For meg kan det nok dessverre høres ut som at cpu'en din har fått seg en liten kakk :-? . Komplett har sikkert testet maskinen med annen cpu, og kommet frem til at alt er ok. Jeg anbefaler deg å prøve med en annen cpu(låne fra en venn) og sjekke om alt virker da, hvis det gjør det, må du nok kjøpe deg en ny cpu Lenke til kommentar
Donk2k Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg bruker PCèn med en xp1600 prosessor. Jeg sendte kun inn CPUèn. CPUèn har jeg selv testa i 3 forskjellinge PCèr har vært sånn hele tiden(fra jeg fikk den). Lenke til kommentar
SirDanceAlot Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg har et lite problem med cpuèn min. Når jeg starter opp får jeg bare Meldingen "Unknown CPUtype, 750MHz". Hvis jeg forandrer cputype i Softmenu i Bios henger pcèn seg etter "Raid-Loadinga" i oppstarten. Den eneste måten jeg får boota på er å Velge "Load Defult" i Bios. Dette Plager meg noe enormt. :x :x :x Jeg har sendt inn Cpuèn til komplet. Da fikk jeg beskjeden "Testet OK, garantien gjelder ikke når kjernen er skadet".Det er en liten "ripe" i kanten av kjernen. Hva skal jeg Gjøre??? Støtter ikke HKèt mitt Xp1800??? Hvis komplett har funnet ut at kjernen er skadet, så er vel kanskje det problemet eller?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå