JegHarMangeRareSpørsmålJeg Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 (endret) Heisann! Kan noen gi meg tips på hvordan jeg deaktiverer/saboterer nettverket på en xp basert pc til den grad at kun reinstallasjon av xp får PC-en på nettet igjenn ? det er vell bare å slette de rette filene ? ` Takk for svar! Endret 13. oktober 2007 av jaapden Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Koble den rett i modemet, la den stå i 10-20 min. uten Anti-virus eller brannmur. *done* Nå bør du kjøpe hjelm, så du ikke får alt for alvorlige hjerneskade når "vennen" din banker deg opp. Lenke til kommentar
JegHarMangeRareSpørsmålJeg Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Koble den rett i modemet, la den stå i 10-20 min. uten Anti-virus eller brannmur. *done*Nå bør du kjøpe hjelm, så du ikke får alt for alvorlige hjerneskade når "vennen" din banker deg opp. hehe! Takk for svar, men dette var egentli ikke det jeg spurte om, og det funket heller ikke tar gjerne imot nye/flere tips! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hmm, lukter jeg ønske om å sabotere nettbruken til avkommet? Gå til Device Manager (Enhetsbehandling), finn nettverksadapter. Velg egenskaper, driver. Se 'Driver details' så ser du hva filene heter. Slett disse filene, så antar jeg at nettverk ikke fungerer etter en restart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå