Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er midt i sesong 1 nå jeg. :) Så de første 8 episodene for ganske lenge siden, så glemte jeg det. I dag begynte jeg igjen, og er nå på episode 17. Jeg skjønner ikke hva folk mener med at tikkingen fra klokken er irriterende.

Lenke til kommentar
Setter i gang med sesong 1 senere i natt. Gleder meg som det er første gangen jeg skal se 24. YEAAAAAAAAAAAH. :D

Om jeg er i Bergen en gang så må vi ta et lite maraton :p

Holder selv på med sesong 2 akkurat nå. Skal se episode 18, og når jeg er ferdig med den da blir det sesong 3 og gjennsyn med Chase, Salazar og broren jeg ikke husker navnet på :p

Lenke til kommentar
Setter i gang med sesong 1 senere i natt. Gleder meg som det er første gangen jeg skal se 24. YEAAAAAAAAAAAH. :D

Om jeg er i Bergen en gang så må vi ta et lite maraton :p

Holder selv på med sesong 2 akkurat nå. Skal se episode 18, og når jeg er ferdig med den da blir det sesong 3 og gjennsyn med Chase, Salazar og broren jeg ikke husker navnet på :p

Var det ikke Ramon, eller husker jeg feil?

Edit: Har et lite dilemma om jeg skal se sesong 7 en gang til først og så begynne fra starten, eller om jeg skal starte på sesong 1 med en gang. :hmm: Tror jeg går for siste egentlig.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Jess Erlend, det var Ramon. Meget god skurkekarakter han, dog Salazar var bedre siden han drepte broren sin til slutt.

Eg forstår ikkje heilt, det var vel ærlig talt Ramon og Hector Salazar. Dei var brødre, med Salazar som etternavn.

Lenke til kommentar
Ja, det stemmer vel. Men jeg sa Salazar fordi det var det navnet de oftest brukte på Hector gjennom serien, mens de kun sa Ramon når det gjald broren og brukte sjelden etternavnet hans.

Men det var Ramon Salazar som drepte broren sin Hector Salazar. Hector ville gi seg med salget av viruset, det ville ikkje Ramon ha noko av, så han skaut han i ein låve.

Lenke til kommentar

Jess, du har rett. Jeg som ble forvirret mellom Ramon og Hector Salazar. Det var Ramon som var med fra starten av og som Jack hjalp til å rømme fra fengsel undercover. Blandet han og broren som prøvde å hjelpe ham ut av fengselet og som senere ble drept som du sier.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
spennende, utelukker det jo ikke helt at jack kansje dør etter sesong 8. Mulig sesong 8 blir den aller siste da? kunne blitt litt av en avslutting det ja

Blir spennende og se, Sesong 8 starter January 17th 2010. Gleder meg :)

Hehe, den videoen lå på dagbladet for halvannen, to måneder siden, så egentlig litt old news :p Men ja, gleder oss selvsagt til 17 Januar :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...