Jakke Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Så det er ikke bare jeg som merket at den var veldig annerledes? *Tju* Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Lurer på om ikke det blir supermaraton der jeg ser alle sesongene etter hverandre i sommer eller noe. Ikke i strekk så klart. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Den var verst aller fyrste episoden, har sett episode 3 no, og den var mindre irriterande no. Men fytti til spanande! Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Lurer på om ikke det blir supermaraton der jeg ser alle sesongene etter hverandre i sommer eller noe. Ikke i strekk så klart. Vurderer 24 maraton i sommer jeg også, ha-ha. Har glemt endel ting fra de tidligere sesongene... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Setter i gang med sesong 1 senere i natt. Gleder meg som det er første gangen jeg skal se 24. YEAAAAAAAAAAAH. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg er midt i sesong 1 nå jeg. Så de første 8 episodene for ganske lenge siden, så glemte jeg det. I dag begynte jeg igjen, og er nå på episode 17. Jeg skjønner ikke hva folk mener med at tikkingen fra klokken er irriterende. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Tikkingen var annerledes og mer irreterende i første episode siden det var piloten. De gjorde noen justeringer i episode 2. Da ble det den samme tikkingen som resten av serien hadde, tror jeg... Endret 23. mai 2009 av Rural_Juror Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Tikkingen var annerledes og mer irreterende i første episode siden det var piloten. De gjorde noen justeringer i episode 2. Da ble det den samme tikkingen som resten av serien hadde, tror jeg... Kan stemme det. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Setter i gang med sesong 1 senere i natt. Gleder meg som det er første gangen jeg skal se 24. YEAAAAAAAAAAAH. Om jeg er i Bergen en gang så må vi ta et lite maraton Holder selv på med sesong 2 akkurat nå. Skal se episode 18, og når jeg er ferdig med den da blir det sesong 3 og gjennsyn med Chase, Salazar og broren jeg ikke husker navnet på Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Setter i gang med sesong 1 senere i natt. Gleder meg som det er første gangen jeg skal se 24. YEAAAAAAAAAAAH. Om jeg er i Bergen en gang så må vi ta et lite maraton Holder selv på med sesong 2 akkurat nå. Skal se episode 18, og når jeg er ferdig med den da blir det sesong 3 og gjennsyn med Chase, Salazar og broren jeg ikke husker navnet på Var det ikke Ramon, eller husker jeg feil? Edit: Har et lite dilemma om jeg skal se sesong 7 en gang til først og så begynne fra starten, eller om jeg skal starte på sesong 1 med en gang. Tror jeg går for siste egentlig. Endret 24. mai 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Se hele igjen, selvfølgelig. Sesong 7 kommer jo den og, bare sist. Hehe Jefe, maybe. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Jaja, skal jo se hele, men bare om jeg skal se sesong 7 først, så starte på scratch (med 7ern sist igjen ofc) eller bare starte rett på starten. Blir nok det siste. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Jess Erlend, det var Ramon. Meget god skurkekarakter han, dog Salazar var bedre siden han drepte broren sin til slutt. Endret 24. mai 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
HVS122 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jess Erlend, det var Ramon. Meget god skurkekarakter han, dog Salazar var bedre siden han drepte broren sin til slutt. Eg forstår ikkje heilt, det var vel ærlig talt Ramon og Hector Salazar. Dei var brødre, med Salazar som etternavn. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ja, det stemmer vel. Men jeg sa Salazar fordi det var det navnet de oftest brukte på Hector gjennom serien, mens de kun sa Ramon når det gjald broren og brukte sjelden etternavnet hans. Lenke til kommentar
HVS122 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ja, det stemmer vel. Men jeg sa Salazar fordi det var det navnet de oftest brukte på Hector gjennom serien, mens de kun sa Ramon når det gjald broren og brukte sjelden etternavnet hans. Men det var Ramon Salazar som drepte broren sin Hector Salazar. Hector ville gi seg med salget av viruset, det ville ikkje Ramon ha noko av, så han skaut han i ein låve. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Jess, du har rett. Jeg som ble forvirret mellom Ramon og Hector Salazar. Det var Ramon som var med fra starten av og som Jack hjalp til å rømme fra fengsel undercover. Blandet han og broren som prøvde å hjelpe ham ut av fengselet og som senere ble drept som du sier. Endret 24. mai 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 spennende, utelukker det jo ikke helt at jack kansje dør etter sesong 8. Mulig sesong 8 blir den aller siste da? kunne blitt litt av en avslutting det ja Blir spennende og se, Sesong 8 starter January 17th 2010. Gleder meg Lenke til kommentar
makila Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Sessong 8 blir så bra. Håper det blir en bra avslutning på 24 da, om dette blir siste sessong. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 spennende, utelukker det jo ikke helt at jack kansje dør etter sesong 8. Mulig sesong 8 blir den aller siste da? kunne blitt litt av en avslutting det ja Blir spennende og se, Sesong 8 starter January 17th 2010. Gleder meg Hehe, den videoen lå på dagbladet for halvannen, to måneder siden, så egentlig litt old news Men ja, gleder oss selvsagt til 17 Januar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå