Corlan Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 En skruppelløs Renee og en frisk Jack. Gleder meg til neste sesong merker jeg. Er ikke godt å ha informasjon de to trenger da. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jack og Renee danner ett nytt team, som er utafor loven bare BB hadde fått litt muskler og (blondie-bauer) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Brukbar sesong dette. Bedre enn forrige sesong, men langt unna de beste sesongene. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Jau, er også litt spent på hva som skjer med Renee videre. Den scenen der døren lukket seg foran kameraet kunne jo bety både A og B. Enten gikk hun inn, eller hun tok til "fornuft". Endret 20. mai 2009 av The Stig Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Såg skummelt ut som ho var vart igjen i rommet då ho lukka døra. Håpar ho mørbankar han noko jævlig . Renee er mann! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Da var sesongavslutningen sett, og vel..jeg må vel si meg fornøyd, hvertfall med sesongen sett under ett. Det har vært en fabelaktig sesong, en av de beste i seriens historie etter min mening (selv om det er utrolig vanskelig å rangere, da de er gode på forskjellige måter). Slutten er den mest åpne 24-slutten til nå. Hadde ikke trodd de skulle ta Jack såpass langt ned som at det omtrent ikke var håp igjen, men Kim ordner nok opp. ^^ Renee blir bare bedre og bedre, en av de virkelig store grunnene til at jeg ser fram til neste sesong også. Klart, Jack kommer forhåpentligvis sterkt tilbake som den helten vi alle elsker ham som, men da også med Renee ved sin side håper jeg. Et skikkelig radarpar, Renee blir bare mer og mer som Jack, og det er et flott element i serien. Hva Tony angår så var jeg en stund usikker på om han kom til å overleve slutten eller ikke. Det gjorde han, og jeg tror ikke vi er ferdige med han enda. Han kommer nok tilbake i neste sesong. Syns det var greit at vi endelig fikk en forklaring på hvorfor han gjorde det han gjorde, og overraskende var det heller ikke. Men syns det var litt skuffende av ham, at han ikke hadde bedre dømmekraft enn å holde på og drepe masse mennesker bare for å ta hevn for Michelle. Selv om han, som han selv poengterte, også reddet mange liv denne dagen. Noe som også gjør at jeg liker Tony, at han er en kompleks karakter, og han er ikke svart/hvit. Akkurat som Jack så gjør han det som må til, "whatever it costs", men der Jack gjør det for andre, gjør Tony det av mer egoistiske grunner. To karakterer som er så like, men dog så forskjellige. Endret 21. mai 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 "Men syns det var litt skuffende av ham, at han ikke hadde bedre dømmekraft enn å holde på og drepe masse mennesker bare for å ta hevn for Michelle. Selv om han, som han selv poengterte, også reddet mange liv denne dagen." Husk, barnet og. Det har mye, mye, mye å si at han hadde en sønn på vei og. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Sant nok, men det forandrer likevel ingenting å gjøre det han gjør. Hevn føles bare godt der og da. Verken Michelle eller sønnen hans kommer tilbake selv om han dreper masse folk. Men såklart, jeg forstår til en viss grad hvordan han føler det. Endret 21. mai 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 I tillegg stod jo Wilson bak drapet på Palmer, samt at han var partnar til han presidenten som vart sett i husarrest (arg, kjem ikkje på kva han heiter). Og det å at nokon kaldblodig drep kona di og sonen din, spesielt etter alt han hadde gjennomgått, er nok verre ein ein skulle tru. Han har jo ingen igjen som står han veldig nær. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 President Logan var det. Og ja, var det jeg tenkte og Zapticon. Kan neeesten se det Tony gjorde. Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Logan var det ja, takk tc47. Han er ein slu type. Vel, no er eg straks igang med s01e01 Opplading til sesong 8 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Angående Tony og annen casting for den nye sesongen(spoilere, diskuter dette videre med spoilertags): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Question: That 24 finale was awesome! Do you have any scoop about Carlos Bernard's role in season 8? --Rob Ausiello: As of now, it's non-existent. But did you see who they cast as Cherry Jones' new Chief of Staff?! http://ausiellofiles.ew.com/2009/05/ask-ausiello--2.html Muligheten er der for at Tony kommer tilbake. Men det virker svært riksy hvis ikke Fox enda har gitt han et tilbud. Fordi hvis han får et tilbud i sommer om en pilot eller en serie, kanskje en film og kan sjansene for at han blir med i 24 i S8 gangske små. Endret 21. mai 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Gege Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Sesong 8 starter 17.januar 2010 Vi går denne gang til New York og reaktiveringen av CTU New York http://en.wikipedia.org/wiki/24_(season_8)...s_to_New_York-1 Endret 21. mai 2009 av Gege Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Sesong 8: CTU!! Men blir det det samme uten Bill osv? Er jo bare Jack og Chloe igjen stort sett. Tony får vel neppe være med på den moroa. Kim blir sikkert med. Savner Chase jeg. Edit: Renee er så klart med. Regner med at Morris stikker innom en tur også. Forhåpentligvis med en litt større rolle enn sesong 7. Endret 21. mai 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) FUCK YOU, BITCH! Satan å deilig det var å se at presidenten tok det riktige valget. Håper jeg ALDRI ser hun igjen i 24 for makan til irriterende drittrollefigur! Synes sesongavslutninga var temmelig slapp i grunn. Har vært mye mer intenst før. s8: Fy faen sesong 8 bare MÅ bli bra. Håper de bruker de samme kulissene slik at det ser ut som gamle CTU når det blir reopened. Lurer veldig på hvem som skal fungere som sjef da? Noen som har idéer? Endret 21. mai 2009 av Feh Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Jack blir sjef for nytt CTU/FBI-kontor, og sesong 8 er kontortiden til Jack. Jack er i et forhold med Renee, som har blitt forelsket i Tony (som har blitt tilgitt for alt han gjorde, siden det var jo tross alt sønnen hans), og Kim som hele tiden kommer i trøbbel. Datteren til Allison har også et lesbisk forhold med Kim. Krisen er egentlig hele dette dramaet, da det er en rolig dag i New York. DET er 24 det. Endret 21. mai 2009 av Zeke Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 uffa mei, ble nyskjerrig på å lese i spoiler tagsa men vil ikke ødlegge noen av overraskelsene som sesong 8 vil bringe Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Du kan bare lese, er bare mitt forslag til hvordan sesong 8 kan bli. Ikke basert på noe annet enn tulleideer fra meg. Faktisk tror jeg at jeg fjerner spoilertagene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Haha ja, det var nok bare litt tull av Zeke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Edit: Men strengt tatt så er det en ukomplisert og rutinemessig prosedyre. Tviler på at Kim eller noen andre dør av å donere litt benmarg hmmm... Mulig eg har gått glipp av noe. Men hvor i serien blir det sagt at det Kim skal gjøre er noe så enkelt som en benmargstransplantasjon? Det de sier i serien er en eksperimentell behandling som innebærer stamceller. Kan jo hende de må gjøre noe med disse cellene før de er ute av Kim. Og at det er der risikoen ligger. For hvis det kun er en transplantasjon så blir det bare patetisk av Jack. ooooh, Kim kan få litt skallebank. Nei, da er det bedre at eg dævver enn at hun kan ha litt vondt. Greit at Kim er blond og ofte i veien for Jack (for å drive serien videre) men så naute kan det ikke være. De kan jo seff ikke gå mer inn på detaljene heller, siden dette er oppspinn. Men det blir som sagt for dumt hvis det er transplantasjonen som er problemet her. By the way: Spørs vel om Jack kommer til å dø i sesong 8, det har vel vært snakk om en film og to også? Quoter meg selv fra den andre 24 tråden: Hvis Tony snur igjen blir det patetisk hele greia. Dægern denne synest eg de løste fint. Eg trodde ingenting på at det var et dobbeltspill fra Tony. Det ville bare bli for dumt, siden han hadde ofret vel mye sivile o.l for å gjøre dette for USA. Men for sin døde kone og sin ikke fødte sønn blir saken en helt annen. DET var en fin twist. Tony var ikke ond og samarbeidet med "the bad guys" men han var bare ødelagt av sorg og hat. Endret 21. mai 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå