Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!

Anbefalte innlegg

Er medisinstudent, og kan ikke skjønne hvorfor denne prosedyren ville medføre en risiko for Kim. Hun skal bare donere benmarg, og som jeg sa tidligere er det en relativ smertefri prosedyre.

Så ganske smertefult ut for Jack. Jada, jeg er klar over at måten var noe brutal og uortodoks, but damn - jeg fikk frysninger, gåsehud og hakkende tenner samtidig :confused:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er medisinstudent, og kan ikke skjønne hvorfor denne prosedyren ville medføre en risiko for Kim. Hun skal bare donere benmarg, og som jeg sa tidligere er det en relativ smertefri prosedyre.

Så ganske smertefult ut for Jack. Jada, jeg er klar over at måten var noe brutal og uortodoks, but damn - jeg fikk frysninger, gåsehud og hakkende tenner samtidig :confused:

Donere benmarg skjer under full narkose, så det skal visst være rimelig smertefullt.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Ja, skjer under bedøvelse, men kan være ettervirkninger, har selv donert MYE i forbindelse med forskningsprosjekt på universietet, fikk hodepine, og jernmangel, fordi jeg gav mye.

Edit: Men strengt tatt så er det en ukomplisert og rutinemessig prosedyre. Tviler på at Kim eller noen andre dør av å donere litt benmarg :)

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar

Okai. Da stiller du en god del sterkere enn meg i denne diskusjonen, men etter hva de har sagt i serien så er det en bitteliten risiko for Kim også. Jeg prøver ikke å komme med egene innspill jeg bare gjentar hva de har sagt i serien :)

Lenke til kommentar

Akkurat ferdig med sesongfinalen, aiaiai - her var det mye blandet. Følte serien rundet av litt annerledes enn andre sesonger, veldig tydelig at sesong 8 vil fortsette rett etter der nr 7 slapp.

Trolig egentlig min store helt i siste episoden var Allison, for en utrolig styrke hun viste - følte virkelig med henne. Det sagt syns jeg kanskje ikke skuespillerprestasjonene var så voldsomt imponerende, man skulle da tro at en såpass tung avgjørelse syntes litt bedre på overflaten.

Alt i alt en verdig slutt, selv om det bar veldig mye preg av "On the next ..."

Edit: Denne artikkelen klargjør forøvrig veldig mye om syningen angående beinmarg-transplantasjon ovenfor: http://en.wikipedia.org/wiki/Bone_marrow_t...nd_side_effects

Endret av The Stig
Lenke til kommentar

24 har alltid vært og kommer til å være min favorittserie som går på TV. Det er bare så sinnsykt gjennomført og bra. Scenen der Tony viste skikkelig følelser var ekstremt bra, forandring fra hans kalde personelighet som vi har sett hele denne sessongen. Serier som for eksempel Prison Break kan bare ikke måle seg :p Gleder meg til sessong 8 av 24, det tror jeg blir like spennende. Synd det er så lenge til.

Tror jeg begynner fra sessong 1 snart, og ser utover igjen. Lade opp til sessong 8 :D

Lenke til kommentar

Har faktisk alltid hatt bittelitt sympati med Tony, selv da han jeg trodde han var skurk. Var liksom en del av meg som ikke ville tro på det helt :p Så mye digger jeg han.

Sesong 8 tror jeg blir bedre enn denne sesongen. Det føler jeg at den bare "må", når de først planlegger to sesonger så tett oppi hverandre.

Lenke til kommentar

Bra avslutning, og en knall sesong sett under ett. Jeg er derimot litt redd for at tony får skurkerollen neste gang. Han er bra bitter på Jack & co nå, samtidig som han vet at wilson fortsatt er i live, og vi vet jo at han ikke har noe imot å ta kverken på uskyldige for å komme til wilson.

Lenke til kommentar
Bra avslutning, og en knall sesong sett under ett. Jeg er derimot litt redd for at tony får skurkerollen neste gang. Han er bra bitter på Jack & co nå, samtidig som han vet at wilson fortsatt er i live, og vi vet jo at han ikke har noe imot å ta kverken på uskyldige for å komme til wilson.

Er ikkje sikkert Wilson er i live viss Renee får frie tøylar med han (noko som ser ut til å skje) ;).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...