Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!

Anbefalte innlegg

Første gang jeg har fulgt skikkelig med på 24 i en hel sesong :D Som nevnt tidligere så var sesongen veldig underholdende... men syns egentlig at sesongen var bedre frem til de siste 2-3 epsidone, selv om siste episoden sikkert er ment som en følelsesladet og åpen slutt. Skal begynne på S01 og se alle de andre sesongene snart nå, gjett om jeg gleder meg :w00t:

Nå kan egentlig alt skje og som Kiefer sa i et intervju angående sesong 8 så blir den å komme ganske tett innpå sesong 7. Muligens bare uker eller måneder imellom.

Har det tidligere vært noe mellomrom mellom sesongene, eller er det liksom 7 dager siden S01E01?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har det tidligere vært noe mellomrom mellom sesongene, eller er det liksom 7 dager siden S01E01?

Det er et mellomrom på over 13 år mellom sesong 1 og sesong 7. Og det er litt mer varibelt hvor lang tid det skiller mellom f.eks sesong 4 og 5. Om du skjønner? :)

Gled deg til sesong 1. Den er det beste jeg har sett av en TV-serie noen gang. Helt rått.

Lenke til kommentar
Det er et mellomrom på over 13 år mellom sesong 1 og sesong 7. Og det er litt mer varibelt hvor lang tid det skiller mellom f.eks sesong 4 og 5. Om du skjønner? :)

Hadde vært litt usansynelig om det hadde vært på et spenn på 7 dager ja :blush:

Gled deg til sesong 1. Den er det beste jeg har sett av en TV-serie noen gang. Helt rått.

Det lover godt ;)

Lenke til kommentar
....

Tippar anten Kim eller Jack (eller begge) kjem til å døy forresten. Begge kan umogleg overleve iallfall, med tanke på alt snakket om at det er eksperimentell behandling, mykje risiko osb. Dei har vel ikkje sagt noko prosentvis, men synest det hadde vore litt for teit om begge hadde overlevd.

Behandlingen innebærer strengt tatt en risiko for Jack, og ikke for Kim. Behandlingen gikk ut på stamcelle-terapi, så Kim skal vel donere litt benmarg( som er en relativ smertefri prosess) Det spørs om behandlingen vil ha effekt på Jack. Jeg tror som endel andre her på forumet, at behandlingen til å begynne med vil vise seg lovende, men at Jack mot slutten av sesong 8 dør pga mislykket behandling, eller kanskje han ofrer seg selv (pga av en eller annen krise), fordi han innser at han uansett har lite tid igjen..

Sikker på det? Trudde det innebar ein risiko for Kim óg. Jack var jo dødssjuk allereie, så det alt det snakket om at det er ein risiko må vel då vera risiko for ho?

Lenke til kommentar

Er ikke noe vits i at Jack skal dø for min del. Blir bare litt FOR trist for meg. Han kan gjerne bare pensjonere seg og bo rolig på countryside etter siste sesongen av 24. :)

Men kjem ikkje neste sesong før i januar? Hadde vore litt fint det eigentleg, då får eg tid til å sjå gjennom dei andre sesongane før det :D

Jepp, blir ikke før januar. Heldiggris, skulle ønske jeg ikke hadde sett de første sesongene av 24. Når det er sagt, så er det på tide jeg ser alt på nytt igjen jeg og. :)

Lenke til kommentar

Jepp, er topp 3 for meg personlig. Men gir en ny og oppdatert liste etter jeg går gjennom alle sesongene igjen litt uti sommeren. :)

Sesong 1/5 (klarer ikke velge, 1 tror jeg var den "beste" men elsker sesong 5 så jævlig. Delt 1.plass )

Sesong 3

Sesong 7

Sesong 4

Sesong 2

Sesong 6

EDIT: Flippet sesong 2 og 4.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Er ikke noe vits i at Jack skal dø for min del. Blir bare litt FOR trist for meg. Han kan gjerne bare pensjonere seg og bo rolig på countryside etter siste sesongen av 24. :)

Men kjem ikkje neste sesong før i januar? Hadde vore litt fint det eigentleg, då får eg tid til å sjå gjennom dei andre sesongane før det :D

Jepp, blir ikke før januar. Heldiggris, skulle ønske jeg ikke hadde sett de første sesongene av 24. Når det er sagt, så er det på tide jeg ser alt på nytt igjen jeg og. :)

Blir deilig! Burde vel sett dei før eg såg sesong 7, men men. Har sett eit par av dei.

Lenke til kommentar

Trodde ikke tiden gikk fortere i serien enn i virkeligheten, som er 8 år?

Lenke til kommentar
....

Tippar anten Kim eller Jack (eller begge) kjem til å døy forresten. Begge kan umogleg overleve iallfall, med tanke på alt snakket om at det er eksperimentell behandling, mykje risiko osb. Dei har vel ikkje sagt noko prosentvis, men synest det hadde vore litt for teit om begge hadde overlevd.

Behandlingen innebærer strengt tatt en risiko for Jack, og ikke for Kim. Behandlingen gikk ut på stamcelle-terapi, så Kim skal vel donere litt benmarg( som er en relativ smertefri prosess) Det spørs om behandlingen vil ha effekt på Jack. Jeg tror som endel andre her på forumet, at behandlingen til å begynne med vil vise seg lovende, men at Jack mot slutten av sesong 8 dør pga mislykket behandling, eller kanskje han ofrer seg selv (pga av en eller annen krise), fordi han innser at han uansett har lite tid igjen..

Sikker på det? Trudde det innebar ein risiko for Kim óg. Jack var jo dødssjuk allereie, så det alt det snakket om at det er ein risiko må vel då vera risiko for ho?

Det er en risiko for Kim. Den er liten, men den er der. De som sier noe annet kan ikke ha fulgt noe særlig med.

Er medisinstudent, og kan ikke skjønne hvorfor denne prosedyren ville medføre en risiko for Kim. Hun skal bare donere benmarg, og som jeg sa tidligere er det en relativ smertefri prosedyre.

Lenke til kommentar
Er medisinstudent, og kan ikke skjønne hvorfor denne prosedyren ville medføre en risiko for Kim. Hun skal bare donere benmarg, og som jeg sa tidligere er det en relativ smertefri prosedyre.

Serien tar seg jo allerede friheter når det kommer til f.eks. teknologi, så det skulle ikke forundre meg om de klarer å fikse et eller annet i denne situasjonen også...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...