Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

fantastisk episode! syntes den var enormt bra, spennende til de grader!

Og man kan virkelig se det onde i tony, for en fabelaktig skuespiller. han er jo pure evil nå, blir spennende og se hva jack gjør.

Jack gjør jo alt for datterens sikkerhet, så kan bli spennende og se hva han gjør. Gleder meg enormt til sesong slutten, tror den vil bli meget bra. Jeg syntes Sesongen har vært helt fantastisk jeg, Tony er og har alltid vært en av mine favorittskuespillere, så det har nok mye med saken å gjøre :)

Blir litt trist når det tar slutt og , så må man vente helt til januar 2010 :/ det er alt for lenge :p

Lenke til kommentar

Det er sant det. Helt sykt at vi 24-entusiaster måtte klare oss uten serien i 1.5 år. Men heldigvis visste vi ikke det med en gang den var ferdig i mai 2007 sånn at vi hadde håp nesten hele tiden før det ble helt avklart etter en stund.

Lenke til kommentar

husk at disse har ikke blitt vist i usa sitt sendeskjema ennå, så BRUK SPOILERTAG!

Jeg smører meg med tålmodighet og venter til imorgen slik at jeg kan få nyte dem i HD kvalitet :) Pluss har nok å gjøre nå med tanke på eksamen som jeg skal ha imorgen :yucky:

Lenke til kommentar

You know it! Men jeg har faktisk time kl. 10, så det suger. Men det Martin sa tidligere gir meg veldig lyst å gjøre det siden den første episoden vil jo være ute litt etter allerede kl.3, og vanligvis er det jo litt etter kl.4 vi må vente til. Så da har man noe å gjøre (se e23) mens man venter på e24. Så det frister stort, får se. Men tror jeg gjør det ja. :)

Lenke til kommentar

Herlig da. Blir sikkert en del OT i denne tråden utover kvelden da, men det får man bare takle.

Gleder meg veldig til sesongfinalen nå. Håper den blir actionfylt og intens spenning slik vi er vant til å se 24 og gjerne noen overraskelser.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt. Tror det er mest forskjell på bildekvaliteten. De som sendes i USA er 720p altså HD-ready kvalitet og de preair episodene er i vanlig DVDrip kvalitet antar jeg. Mulig DVD-episodene er kun i 2.0 stereo og ikke i 5.1 sorround sånn som USA filene er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...