Kontorstol Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Og så ser Tony det og roper "it's a trap" etc? Ikke verdt risken. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 fantastisk episode! syntes den var enormt bra, spennende til de grader! Og man kan virkelig se det onde i tony, for en fabelaktig skuespiller. han er jo pure evil nå, blir spennende og se hva jack gjør. Jack gjør jo alt for datterens sikkerhet, så kan bli spennende og se hva han gjør. Gleder meg enormt til sesong slutten, tror den vil bli meget bra. Jeg syntes Sesongen har vært helt fantastisk jeg, Tony er og har alltid vært en av mine favorittskuespillere, så det har nok mye med saken å gjøre Blir litt trist når det tar slutt og , så må man vente helt til januar 2010 :/ det er alt for lenge Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Helt enig i alt du sier Cryflopp. Gleder meg, elsket sesongen og samtidig er jeg trist for at det er over om 4 dager i 6+måneder. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Blir nå i det minste en myyyeee kortere pause enn sist da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Det er sant det. Helt sykt at vi 24-entusiaster måtte klare oss uten serien i 1.5 år. Men heldigvis visste vi ikke det med en gang den var ferdig i mai 2007 sånn at vi hadde håp nesten hele tiden før det ble helt avklart etter en stund. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Kommer an på det. Skal ikke se bort i fra at Kiefer på nytt havner i fengsel etter å ha skalla ned den fyren. Forresten er sesongfinalen preair ute på nettet nå. Endret 18. mai 2009 av 666=TRIPPLE-SEX Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Det var jo en helt ok sesongslutt. Kanskje ikke helt sånn jeg hadde håpet på at det skulle slutte, men men. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Da blir jeg i sitte oppe i hele natt (omtrent) og se episodene. Noen flere som gjør det samme? Fri fra skolen hele denne uken utenom et par timer på fredag Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 husk at disse har ikke blitt vist i usa sitt sendeskjema ennå, så BRUK SPOILERTAG! Jeg smører meg med tålmodighet og venter til imorgen slik at jeg kan få nyte dem i HD kvalitet Pluss har nok å gjøre nå med tanke på eksamen som jeg skal ha imorgen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 You know it! Men jeg har faktisk time kl. 10, så det suger. Men det Martin sa tidligere gir meg veldig lyst å gjøre det siden den første episoden vil jo være ute litt etter allerede kl.3, og vanligvis er det jo litt etter kl.4 vi må vente til. Så da har man noe å gjøre (se e23) mens man venter på e24. Så det frister stort, får se. Men tror jeg gjør det ja. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Herlig da. Blir sikkert en del OT i denne tråden utover kvelden da, men det får man bare takle. Gleder meg veldig til sesongfinalen nå. Håper den blir actionfylt og intens spenning slik vi er vant til å se 24 og gjerne noen overraskelser. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Fri tre dager framover før eksamen, så blir nok sittende oppe i natt jeg også ja! Døgnrytmen er ganske fucka etter helga uansett. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Gleder meg veldig til sesongfinalen. (Enten blir det et par kopper kaffe og kose seg med seongfinalen i natt, eller så blir det nok 24 etter skolen i morgen, bra blir det uansett ) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Da var episode 23 og 24 nede. Litt dumt siden eg ikke har sett episode 22 enda Men greit om eg plutselig skulle bli lei eksamen og se alle tre i kveld. Endret 18. mai 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Er episodene ute allerede? *sjekke* jammen er de, en pre-dvd. Jaja, husk spoilertags før episodene er sendt i USA da folkens. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Se der, ja. Da blir det 24 finale idag, passet meg i grunnen bra. Er det en stor forskjell fra pre-dvd til det som sendes på amerikansk TV? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Vet ikke helt. Tror det er mest forskjell på bildekvaliteten. De som sendes i USA er 720p altså HD-ready kvalitet og de preair episodene er i vanlig DVDrip kvalitet antar jeg. Mulig DVD-episodene er kun i 2.0 stereo og ikke i 5.1 sorround sånn som USA filene er. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Wtf. Dette var ikke nødvendig. Nei, jeg driter i det og tar en klassisk late-nighter med 720p HD sendingene på 46 tommer LCD. Ikke noe spoilers her, sant. Ikke en gang "FY FAEN SÅ BRA" eller noe. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Såg de solgte DVDen til sesong 7 på dvd galleriet i bergen i dag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Det er ikke mulig, for å si det mildt. Kanskje forhåndsbestilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå