Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!

Anbefalte innlegg

Sean var muldvarpen i FBI denne sesongen. Er enig med Jak at det tok en ganske billig vri med at de bare dro Kim inn igjen, men det skaper et spenning moment. Når det gjelder Jack så håper jeg ikke han hjelper å slippe Tony fri. Det blir mye bedre hvis han finner en vei rundt det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke superfornøyd med Kim-vrien. Faktisk er jeg ikke spesielt fornøyd med hvordan sesongen har dratt seg til de siste episodene. Hadde håpet på en Jonas Hodges tar over Det Hvite Hus-story, men isteden har vi fått et Darth Tony-opplegg med noe sesong 5 konspirasjonsgreier lurkende i bakgrunnen.

Til gjengjeld var t-banedelen med muslimen jævlig bra utført.

Lenke til kommentar
Håper de dreper Kim...

Helt enig! Kim burde ha vært ute av serien for en evighet siden.

Til gjengjeld var t-banedelen med muslimen jævlig bra utført.

Hvordan fikk de posisjonen hans under bakken?

Lå vel en sender i den øreproppen hans tenker jeg.

Lenke til kommentar

Jeg likte veldig godt hvordan de stoppet bomben på t-banestasjonen. Det var noen virkelig spennende scener hvor alt skjedde veldig fort, plutselig hadde de stoppet Tony og greier. :D Trodde dette skulle dra ut helt til sesongfinalen, så jeg ble gla når jeg så at nedtelleren på bomben bare var på 15 minutter. ^^

Samtidig føler jeg at vrien med å blande inn Kim som et gissel blir litt...billig. Litt for enkelt. Men samtidig var det veldig uforutsett, og gir også hennes retur til serien mer mening enn at hun bare skulle innom for å gråte litt på pappas skulder. Så sånn sett syns jeg det er greit, og det legger jo uten tvil opp til en skikkelig spennende sesongfinale. :)

Positivt overrasket over Jack de siste episodene også, han har fått mer action-time enn jeg trodde han skulle når han ble dårlig. Men føler dermed også det blir litt unaturlig, siden han virker mye mer oppegående nå enn de første episodene etter det skjedde. Skulle kanskje tro det gikk motsatt vei. Menmen. Ikke at jeg klager, vil jo helst han skal bli helt frisk. :)

Lenke til kommentar
Lå vel en sender i den øreproppen hans tenker jeg.

Selvfølgelig, men hvordan fastslo ørepluggen posisjonen? Det er rimelig vanskelig under bakkenivå. Men det er ikke viktig, jeg henger meg egentlig ikke noe særlig opp i det når jeg ser episodene...er bare vanskelig nå.

Nevnarion: Ja, enig, det var en opptur at vi ikke har sett den siste tvisten, og at biovåpenet raskt ble stoppet. Bare synd at den nye tvisten involverte Kim.

Lenke til kommentar

Ja, trodde virkelig de var ferdig med sånt jeg og. Gudskjelov ender det på en eller annen måte i sesongfinalen. Bare glad de gjorde det nå istedenfor i starten. En halv sesong eller 1 kvart hadde jeg ikke orket å ha Kim i fangenskap lengre i serien. Og det er rett og slett fordi de fleste som har følgt med på serien i lengre tid som meg er vel gangske lei det nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...