Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkuratt kl. 4 (5 min etter ca.) er den (nesten) alltid tilgjengelig. Sykt at det bare er en uke til sesongfinalen, damn. Men blir fett med episode i natt da jeg har ikke time før 14.10 i morgen så har gooood tid. Herlig med eksamen over og 3 episoder av 24 på 2 uker. That's what I'm talkin' about!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Dere som sitter oppe om natten for å se 24. Går dere på jobb eller skole om morgenen? I så fall, blir dere ikke ekstremt trøtt? :p Jeg har en gang ventet på at episoden skal komme ut i løpet av natten, men jeg syntes (selv om jeg har fri dagen etter) at det er bedre å vente til dagen etter, for å så starte nedlastningen (hvis jeg har fri), og stikke på butikken og kjøpe noe godis/ta meg en dusj før jeg ser episoden. :p

Hvis jeg skal på skolen, er det samme rutine, bare at jeg starter nedlastning etter skolen, eller laster ned på skolen og ser med en gang jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar

AAAAAAHAHAHAHAHA. 24 AT ITS BEST! Hvordan kan du IKKE like Kim-vrien? Det er helt fantastisk, tenkte ikke på det, ikke når han tok agenten på dassen ned en gang. Det var seriøst det villeste, for en episode. What now Jack, WHAT NOW? :D Det er pga. sånne episoder INGEN serie kan slå 24 i spenningsnivå og ideemessig. Det er bare helt fantastisk, og jeg vet ikke hvordan jeg skal vente en uke. Men når uken først er ferdig er det sesongfinalen og det med en DOBBELepisode som vanlig så det er faen meg verdt å vente på. Jeg gleder meg så jævlig, blir ikke mulig å sove den mandagskvelden nei! :D

MartinF, er det sånn at den første episoden blir sendt en time tidligere (sånn at det blir 2am her i Norge, også den andre episoden 3am? Eller blir det 3-4, også 4-5?) Let me know! Ah, dette var helt fantastisk! :D

Lenke til kommentar

Jeg som håpa Tony ville fått en kule i hue i denne episoden, og Jack kunne gått videre og gå rambo på konspirasjonen. Likte forresten Aaron i denne episoden, var målet hans? Å få vekk Olivia og switche inn Ethan igjen?

Det med Kim så jeg komme, men syntes det var litt dårlig at de valgte å bruke det. Muligheten er en ting, å gjøre det noe helt annet. Alikevel er dette den første episoden jeg virkelig har likt på et par episoder.

Generelt sett er sesongen virkelig bra nå, men jeg synes virkelig de siste episodene har vært altfor svake så bra med en opptur nå. Synd at Henry er i sykesenga og Sean er i varetekt, håper på noe mer av disse karakterne men Sean blir det neppe noe mer av. Ser ikke helt hva de skal bruke karaktern til videre hvis de gjør det, vil egentlig at skuespillern går tilbake til Entourage nå. Første sesongen uten han på Entourage var ikke så bra.

Lenke til kommentar
Neste ukes episoder starter 8pm eastern, altså 2am norsk tid ja. Også kommer det to episoder på rad.

Aiit takk, HERLIG! Da får vi jo episoden tilgjengelig kl. 3 OG kl. 4 (4 som er vanlige tiden hver uke). Sweetness! :D

Lenke til kommentar

Starten på dagens episode var gliiimrende, og jeg følte virkelig med han muslimen og håpet at han ville greie det. Så sa jeg til fattern (24 frelst han også faktisk) at jeg håper virkelig ikke dette blir en sånn greie der Tony skal "byttes" mot Kim eller for å forhindre at hun blir drept. Vel, spot on! Veldig skuffende at de skal dra en sånn vri som egentlig var ganske enkelt å forutse. MEN! Siden dette er 24 så det gjelder å ha et åpen sinn og håpe at de ikke gjør det for likt lignende situasjoner som tidligere, for om det skjer blir jeg meget skuffet. Høres kanskje litt negativ ut nå, men jeg tror helt ærlig at dette kan bli en genial sesongslutt, om de spiller kortene sine rett og uventende ting skjer.

Episoden sett under ett var god og blir enda bedre på full HD prosjektor og ca 110" lerret :D Som å se 24 på kino^^

Lenke til kommentar

Sean? Hvem er det igjen?

God episode. Avviklingen av biobombe-situasjonen var herlig gjennomført, og det var tilfredsstillende når Jack kasta driten inn i Hazmatbilen. Kim-vrien gjør at de neste episodene blir spennende forsåvidt, men synes det var litt billig av manusforfatterne. Men blir nok en helluva sesongfinale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...