Corlan Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Han er i tilegg opptatt med The Unit så vidt jeg vet.. Dennis Haysbert altså. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Han er i tilegg opptatt med The Unit så vidt jeg vet.. Dennis Haysbert altså. Er nok riktig det ja. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har store håp til episoden i morgen altså. Vet at noen vil si at forrige ukes episode var bare ikke likt av de som vil se ekplosjoner hele tiden osv, men episoden var egentlig veldig tam og treig. Selvom det bygger opp en historie, var det fortsatt ikke så full av 24-material i en episode nr.20 som også er i en veldig sterk sesong. Har veeeldig stor tro på at episoden i morgen kommer til å være en firecracker. Gleder meg som faen! Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hmm, jeg så akkurat navnet Hodges på en skjerm sammen med Palmer i sesong 1. Tenkte meg som så at det var en annen presidentkandidat. Er det den samme Hodges som i sesong 7 tro? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Syk og sliten er jeg, men faen jeg er klar for 24! 32 minutter til Jack er tilbake på skjermen! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Heldiggris som vanlig. Nå er det decision time for meg, vente 1.5 time og se den i natt eller sove snart og se den tidlig i morgen. HMMM. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Tanke: Koble opp webcam, og streame 24 over Ustream?.. Hah, just kidding with you guys. Syns synd på dere som må vente så lenge. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hehe, nei, jeg må nok ha premium HD 720p kvalitet, glem stream av liten tv'en din. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Haha, det er veldig forståelig. Selv så ser jeg det hele på en 15" Tv, som ikke er i nærheten av å være noe som helst HD. Emerson heter den Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Sikkert koselig det. Men jeg liker å se Jack på 46" HD, med 5.1 surroundlyd for å nyte opplevelsen enda mer. Har på følelsen at denne episoden blir epiiic! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det bør den være, når det er så nærme sesongfinalen. Føler dessuten at jeg fortjener det, det skal være min eneste pause i innspurten med hjemmeeksamen som skal leveres om 5-6 timer. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Digg med hjemmeeksamen da, har faktisk eksamen i historie kl. 13.30. Men den rekker jeg nok, viktigste nå er en god episode av 24 før den tiden kommer! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Haha, faen ta deg. Hva faen er det nå? (ikke si det uten spoiler) Endret 5. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Da var episoden ferdig. Selve episoden var rimelig kjedelig. SPOILER FOR DE SOM IKKKE HAR SETT EPISODEN! Tony er skikkelig badass bad guy, og han passer utrolig nok til det. Overraskende lett å få han muslimen til å gjøre hva han ble bedt om, men må vel være sånn, når det er andre familiemedlemmer inne i bildet. Og hva var "HOLY SHIT"´en min for? Vel, Hodges ble jo faen meg plutselig sprengt i lufta, helt ut av det blå. Resten av episoden var rimelig boring, og noe skjer med et tog i neste episode ser det ut som... Ang. promo for neste episode: Tror ikke Jack tør å skyte Tony! Endret 5. mai 2009 av MartinF Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) En helt grei episode, spennende og som du sa "holy shit" for, var det også sjokkerende akkurat der selvom jeg fikk følelsen på at han skulle bli drept når det var så få folk og så stille der. Dumme dumme Olivia, men hvorfor ble det gjort uten at hun sendte pengene? Hmm... Jeg er fornøyd jeg, satser på en spennende ep. 22 også en syyyk sesongfinale 2 uker fra nå med dobbelepisode av høy intensitet og drama. Endret 5. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Fy f*en jeg skvatt når bilen sprengte Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Tviler på at det var de som Olivia kontaktet som faktisk gjorde, men at det var de som Hodges en gang jobbet for, altså de Tony er i kontakt med. Og at disse igjen prøver å få det til å se ut som det faktisk var Olivia som sto bak. SYnes det var en ganske bra episode jeg. Deilig med Jack ute i felten igjen selv om det ikke blei altfor mye action. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kommer til å bli spennende å se hvordan Jack overlever til neste sesong. Virker jo ikke som om Kim kommer inn igjen med det første for å prøve å få gjennomført denne "test- kuren". Dersom han ikke får noen kur denne sesongen, betyr det da kanskje at neste sesong finner handlig i dagen ETTER sesong syv? Før øvrig en helt grei episode. Kan bli spennende å se hvordan myndighetene finner ut at Tony og gjengen har planer om å slippe ut Bio-våpenet i undergrunnsbanen. Men, det skjer vel noe mirakuløst så Jack får ut av han ene bad-guyen som var igjen med broren til han muslimen hva som skjer. Kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til sesongavsluttningen. Har på følelsen at dette kommer til å bli en av de beste 24-sesongene som jeg har sett hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå