quakie Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Nåja. De legger jo opp til et nytt angrep, og datteren til presidenten gjør selvfølgelig alt for å gjøre tilværelsen til Hodges vanskeligere. Stemmer det ja, Mahavishnu. Han skal gjøres til syndebukk. Endret 28. april 2009 av quakie Lenke til kommentar
HVS122 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Synst episoden var stili, elskar konspirasjonsteoriar. Ser ut som det blir Will Patton som blir hovudskurk neste sesong. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 no andre som la merke til at han som dei skal gjer til terrorist var han samme som hadde den butikken i sesong 4 som jack og paul brukte som cover mot soldatene Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ser desverre ut som at det blir lite med Jack-action i de fire siste episodene, men men, det er vel bare sånn det er når han har blitt smitta. For øvrig har jeg likt hele denne sesongen veldig godt, og den har utviklet seg veldig fint med mange forskjellige tvister. Gleder meg veldig til å se de siste episodene også, spesielt til hvordan de har planer om å gjennomføre det siste angrepet. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Lurer på hva som skjer med Jack jeg da Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) En ok episode, ikke så sterk som de tidligere men de sparer vell på litt av kruttet til sesong finalen. Syntes det var synd med Tony , likte det mye bedre når han var på den "gode" siden. Endret 28. april 2009 av Cryflopp Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 God episode, men såklart ikke like spennende som de to forrige. Må si jeg ikke helt forstod hvem presidentdattera ringte, og hvorfor. Regner med det var for å hindre at Hodges får leve lykkelig resten av sine dager, men hvordan? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Med å drepe han. Hun leier inn han hun ringte og han gjør det for henne, mot betaling på et eller annet vis. Lenke til kommentar
HVS122 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Med å drepe han. Hun leier inn han hun ringte og han gjør det for henne, mot betaling på et eller annet vis. Han virka som ein politikar, dei snakka om ein reporter som ikkje ville gi seg med eit eller anna, også kvoterte ho han med noko han hadde sagt til ho i ein bar ein gong, "there are no problem that cant be resolved or eliminated" så han har tydeligvis nokon kontakter med visse folk. Endret 28. april 2009 av HVS122 Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 På tide hu Janice fikk passet sitt påskrevd. Hu har ikke gjort stort annet enn å whine. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 På tide hu Janice fikk passet sitt påskrevd. Hu har ikke gjort stort annet enn å whine. Ditto den.. Forresten, jeg og læreren min satt å diskuterte episoden i dag tidlig, og han la veldig godt merke til at Jack sa President Palmer to, eller var det tre ganger i samtalen der. Han tror det kan være noe rundt det, siden de gjorde en så stor sak ut av det. Selv er jeg ikke helt enig der, for Palmer er vel død, og helt død? Altså, kan vel ikke være noen som helst mulighet for at han er i live? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ganske sikker på at han er død ja. Vil faktisk si helt sikker, men man VET jo aldri. Tror det var bare et tegn på at Jack virkelig slet med hukommelsen og at han var i utrolig dårlig stand. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Læreren din må slutte med sine syke konspirasjonsteorier. Jack sa Palmer fordi han er føkka i huet etter smitten. Ellers skjønner jeg ikke helt denne Tony situasjonen. Han har jobbet for disse konspiratørene for å stoppe Hodges? Hvorfor det egentlig, når de selv har planlagt et angrep for å ta kontroll over USA? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Læreren din må slutte med sine syke konspirasjonsteorier. Jack sa Palmer fordi han er føkka i huet etter smitten. Hehe, er enig i at Palmer-greiene var pga. det som skjer i hodet til Jack, men ville bare få ut hans (læreren min) sin mening, da jeg syns den var litt morsom Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Den Janice-kjeftingen var egentlig høydepunktet i episoden spør du meg. Var ikke noe bortsett fra gjennåpningen av CTU-serverne som jeg så på som noe bra med episoden. Skuffende at det er så lite action i en episode sånn rett før sesongfinalen. Lover ikke nødvendigvis stort, men nå blir nok nesten garantert sesongfinalen brukbar men det daler ned til noe annet hvis dette forsetter. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 Stille før stormen. Blir nok en del action de siste episodene tenker jeg. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Jeg likte veldig godt den verbale kampen mellom Hodges og Bauer. For å bruke en velbrukt klisje fra filmforumet: det var kanskje ikke nok roboteksplosjoner i episoden til å tilfredstille folket? Endret 29. april 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ja da var episoden sett, og den var som et eneste stoooort gjesp. Godt mulig at de bygger det hele opp til noe, ellers synes jeg de kunne ha omdøpt årets sesong til 18 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Læreren din må slutte med sine syke konspirasjonsteorier. Jack sa Palmer fordi han er føkka i huet etter smitten. Hehe, er enig i at Palmer-greiene var pga. det som skjer i hodet til Jack, men ville bare få ut hans (læreren min) sin mening, da jeg syns den var litt morsom Palmer blei skutt midt i panna av en sniper og døde på stedet så jeg tviler sterkt på noe Palmer comeback Meget usansynlig og ville bare vært dumt, må finnes en grense for hvor mange karakterer de skal resirkulere hehe. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Palmer ble skutt i halsen. Endret 29. april 2009 av henrikus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå