Raste Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Streiken er over som dere nok vet Da blir det vel 24 i år, er det bestemt noen dato når det begynner? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Nei, streiken er ikke over. Det er foreslått en ny avtale, men begge parter har ikke godtatt den enda. Men det ser lysere ut hvert fall, snakkes om at ting kan være oppe å gå igjen på mandag hvis de blir enige om denne avtalen. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) A deal has been struck between the major media companies and the Writers Guild of America to end the writers' strike, former Walt Disney chief executive Michael Eisner revealed on CNBC. "It's over," Eisner said. "They made the deal, they shook hands on the deal. It's going on Saturday to the writers in general." Eisner, speaking live on CNBC's "Fast Money," seemed to hesitate initially about whether it was possible that the writers could still reject the agreement, but finally suggested the deal's acceptance was inevitable. "A deal has been made, and they'll be back to work very soon," Eisner said, adding, "I know a deal's been made. I know it's over." Eisner did not elaborate on terms of the agreement. He said he expects most of the media companies affected by the strike to have "small" write-downs as a result of the deal. Eisner said the deal was struck last Friday. As a result of studio cutbacks, however, many of the writers who went on strike are unlikely to return to the same big-money contracts they'd had as individuals with the studios, Eisner said. http://www.cnbc.com/id/23057002 Endret 10. februar 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 kommer neppe til å i det hele tatt vurdere å se 24....blir litt som lost, har u sett første episode, har u sett den andre....skjer jo akkurat det samme, bare med litt andre virkemidler...kjeedelig...BTW: håper ikke Prison break går i samme felle... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hollywood writers got their first look Saturday at details of a tentative agreement with studios that could put the strike-crippled entertainment industry back to work. A summary of the proposed deal was posted on the Writers Guild of America's Web site hours before members were to attend meetings on the East and West Coasts to voice their opinions. The writers planned to gather behind closed doors Saturday afternoon in New York and later in Los Angeles to consider the deal that guild leaders said "protects a future in which the Internet becomes the primary means of both content creation and delivery." Compensation for projects delivered via digital media was the central issue in the 3-month-old walkout, which idled thousands of workers, disrupted the TV season and moviemaking and took the shine off Hollywood's awards season. If members of the Writers Guild of America react favorably to the proposed deal, the guild's board could vote Sunday to lift the strike order and the industry could be up and running Monday. This month's Oscars ceremony, which has been under the cloud of a union and actors boycott, also would be a winner. http://edition.cnn.com/2008/SHOWBIZ/TV/02/...r.ap/index.html Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 kommer neppe til å i det hele tatt vurdere å se 24....blir litt som lost, har u sett første episode, har u sett den andre....skjer jo akkurat det samme, bare med litt andre virkemidler...kjeedelig...BTW: håper ikke Prison break går i samme felle... Haha. "Javel" Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Eeeh, hva er vitsen med å si at du ikke liker 24 i denne tråden? De fleste som poster her gjør det nødvendigvis fordi de liker 24 Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Eeeh, hva er vitsen med å si at du ikke liker 24 i denne tråden? De fleste som poster her gjør det nødvendigvis fordi de liker 24 vel,har oppdaget at Lusken er en slik som liker og klage over andre ting, f.eks musikk og nå 24 Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 kommer neppe til å i det hele tatt vurdere å se 24....blir litt som lost, har u sett første episode, har u sett den andre....skjer jo akkurat det samme, bare med litt andre virkemidler...kjeedelig...BTW: håper ikke Prison break går i samme felle... Haha. "Javel" Du kan ikke ærlig talt mene, at det er stooore forandringer mellom sesongene til 24? Det er alltid de gode mot de onde, og bauer som kommer på noe lurifax og finer ut alt, og blir den store helten... Konseptet rundt PB er litt annerledes, der rollene ofte blir byttet om, ta helten, Michael var helten da han fikk ut broren sin, nå er Plutselig Lincoln helten... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 kommer neppe til å i det hele tatt vurdere å se 24....blir litt som lost, har u sett første episode, har u sett den andre....skjer jo akkurat det samme, bare med litt andre virkemidler...kjeedelig...BTW: håper ikke Prison break går i samme felle... Haha. "Javel" Du kan ikke ærlig talt mene, at det er stooore forandringer mellom sesongene til 24? Det er alltid de gode mot de onde, og bauer som kommer på noe lurifax og finer ut alt, og blir den store helten... Konseptet rundt PB er litt annerledes, der rollene ofte blir byttet om, ta helten, Michael var helten da han fikk ut broren sin, nå er Plutselig Lincoln helten... I sesongene totalt er det ikke store forandringer nei (noe som forhåpentligvis og etter ryktene blir endret denne sesongen), du snakket om episode til episode du. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Du kan ikke ærlig talt mene, at det er stooore forandringer mellom sesongene til 24?Det er alltid de gode mot de onde, og bauer som kommer på noe lurifax og finer ut alt, og blir den store helten... Konseptet rundt PB er litt annerledes, der rollene ofte blir byttet om, ta helten, Michael var helten da han fikk ut broren sin, nå er Plutselig Lincoln helten... Er det en serie som har godt over holdbarhetsdatoen, så er det jo nettopp Prison Break. 24 og Lost har ihvertfall fortsatt noe å bidra med. Spesielt sistnevnte. Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 kommer neppe til å i det hele tatt vurdere å se 24....blir litt som lost, har u sett første episode, har u sett den andre....skjer jo akkurat det samme, bare med litt andre virkemidler...kjeedelig...BTW: håper ikke Prison break går i samme felle... Haha. "Javel" Du kan ikke ærlig talt mene, at det er stooore forandringer mellom sesongene til 24? Det er alltid de gode mot de onde, og bauer som kommer på noe lurifax og finer ut alt, og blir den store helten... Konseptet rundt PB er litt annerledes, der rollene ofte blir byttet om, ta helten, Michael var helten da han fikk ut broren sin, nå er Plutselig Lincoln helten... I sesongene totalt er det ikke store forandringer nei (noe som forhåpentligvis og etter ryktene blir endret denne sesongen), du snakket om episode til episode du. hehe, daså... Var selg en ihugget 24-seer, gleder meg til vær bidige episode. Men det ble for likt sesong etter sesong. Tror jeg ikke har sett de 2 siste sesongene, ihvertfall ikke jevnlig.. Du kan ikke ærlig talt mene, at det er stooore forandringer mellom sesongene til 24?Det er alltid de gode mot de onde, og bauer som kommer på noe lurifax og finer ut alt, og blir den store helten... Konseptet rundt PB er litt annerledes, der rollene ofte blir byttet om, ta helten, Michael var helten da han fikk ut broren sin, nå er Plutselig Lincoln helten... Er det en serie som har godt over holdbarhetsdatoen, så er det jo nettopp Prison Break. 24 og Lost har ihvertfall fortsatt noe å bidra med. Spesielt sistnevnte. HÆ? Ok, der er jeg totalt uenig! 24 skjer det ihvertfall litt. Lost går vell praktisk talt ut på å vandre rundt på en øy, og finne nye folk som kanskje kan hjelpe dem. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Lost har vel aldri vært bedre enn det er akkurat nå og har mer enn nok historie å fylle de tre siste sesongene med. Prison Break derimot er helt på tomgang. Konseptet var i utgangspunktet veldig bra, men det tåler rett og slett ikke 3 lange sesonger. 24 kan jeg fortsatt se funke. Sesong 6 var utrolig svak, men nå har skribentene tydeligvis tatt problemene innover seg og gjort noen grep i forhold til sesong 7. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Lost har vel aldri vært bedre enn det er akkurat nå og har mer enn nok historie å fylle de tre siste sesongene med. Prison Break derimot er helt på tomgang. Konseptet var i utgangspunktet veldig bra, men det tåler rett og slett ikke 3 lange sesonger. 24 kan jeg fortsatt se funke. Sesong 6 var utrolig svak, men nå har skribentene tydeligvis tatt problemene innover seg og gjort noen grep i forhold til sesong 7. godt sagt, er så si helt enig. Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Lost har vel aldri vært bedre enn det er akkurat nå og har mer enn nok historie å fylle de tre siste sesongene med. Prison Break derimot er helt på tomgang. Konseptet var i utgangspunktet veldig bra, men det tåler rett og slett ikke 3 lange sesonger. 24 kan jeg fortsatt se funke. Sesong 6 var utrolig svak, men nå har skribentene tydeligvis tatt problemene innover seg og gjort noen grep i forhold til sesong 7. Ok, dette var kun løse ord, uten noe som helst begrunnelse... Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Det er jo du som kommer med din grunnløse og latterlige påstand om at "har du sett første episode av 24 og Lost, så har du sett andre". Den blir spesielt latterlig når du sier "jeg håper ikke det skjer med Prison Break", når det helt tydelig er den serien av disse tre som har kortest holdbarhetsdato og er mest repetivt. Ja, 24 har repetert enkelte plotlinjer og historier, men med tanke på at vi har fått servert seks fulle sesonger og at konseptet er såpass fastlåst (hver episode er en time i et døgn), så vil jeg si at serien har klart seg overraskende bra, ihvertfall i forhold til PB. Endret 11. februar 2008 av CollectTheCheck Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Vil bare minne om dette hovedsakelig er en 24 tråd! Dessuten er både PB, 24 og Lost alle bra serier. Det går bare ut på smak og behag. Personelig har jeg aldri likt lost, men elsker 24 og PB, så som sagt, smak og behag Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det er jo du som kommer med din grunnløse og latterlige påstand om at "har du sett første episode av 24 og Lost, så har du sett andre". Den blir spesielt latterlig når du sier "jeg håper ikke det skjer med Prison Break", når det helt tydelig er den serien av disse tre som har kortest holdbarhetsdato og er mest repetivt. Ja, 24 har repetert enkelte plotlinjer og historier, men med tanke på at vi har fått servert seks fulle sesonger og at konseptet er såpass fastlåst (hver episode er en time i et døgn), så vil jeg si at serien har klart seg overraskende bra, ihvertfall i forhold til PB. se en av mine tidligere innelgg da...! Der står en liten og kjapp begrunnelse... Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Vil bare minne om dette hovedsakelig er en 24 tråd! Dessuten er både PB, 24 og Lost alle bra serier. Det går bare ut på smak og behag. Personelig har jeg aldri likt lost, men elsker 24 og PB, så som sagt, smak og behag Dette er heldigvis et diskusjonsforum, hvor det er langt mer spennende å diskutere og utveksle meninger enn å nikke samtykkende eller si smak og behag. Så lenge vi er off-season og vi drar paralleller mellom 24 og andre tv-serier, synes ihvertfall jeg dette er et passende sted å ta denne diskusjonen. Du kan ikke ærlig talt mene, at det er stooore forandringer mellom sesongene til 24?Det er alltid de gode mot de onde, og bauer som kommer på noe lurifax og finer ut alt, og blir den store helten... Når du er så vag og overfladisk i din kritikk av showet, synes jeg du heller ikke bør kritisere det. 24 som konsept handler om at hovedpersonen Jack Bauer har et døgn på å stoppe en eller annen form for trussel. Går man bort ifra denne formelen så er det ikke 24 lengre. Selvsagt må man skaperne være kreative og varierte slik at hver sesong føles unik og annerledes enn de andre. I mine og mange andres øyne har man klart det. Noe sesong 5 feks var et vitne på, med tanke på hvor mange priser den vant og var nominert til og at det var den mest sette sesongen i serien. Det viser at man har gjort et eller annet rett. Dag 6 var riktignok svak og kan beskrives stort sett som oppkast av tidligere sesonger, men stort sett har de greid det. Konseptet rundt PB er litt annerledes, der rollene ofte blir byttet om, ta helten, Michael var helten da han fikk ut broren sin, nå er Plutselig Lincoln helten... Ehm, unnskyld meg. Michael og Lincoln er og har alltid vært good-guysa. Den eneste forskjellen er at Lincoln nå opererer på utsiden. Hvis dette er ditt store argument for at Prison Break er langt mer variert, så bommer du stort. Nå høres jeg ut som en PB-hater. Det er jeg ikke. Jeg digget første sesong, synes første halvdel av sesong 2 var bra, men synes resten til tider har blitt en parodi på seg selv. De burde avsluttet det hele etter to korte sesonger. HÆ? Ok, der er jeg totalt uenig! 24 skjer det ihvertfall litt. Lost går vell praktisk talt ut på å vandre rundt på en øy, og finne nye folk som kanskje kan hjelpe dem. Hvis du tror Lost handler om å komme seg av en tropisk øy, så har du rett og slett misforstått serien. Lost har en enorm og omfattende historie og mytologi de fleste andre serier bare kan drømme om. Jeg tror faktisk du bør se seriene du kritiserer. Endret 12. februar 2008 av CollectTheCheck Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Vil bare minne om dette hovedsakelig er en 24 tråd! Dessuten er både PB, 24 og Lost alle bra serier. Det går bare ut på smak og behag. Personelig har jeg aldri likt lost, men elsker 24 og PB, så som sagt, smak og behag Dette er heldigvis et diskusjonsforum, hvor det er langt mer spennende å diskutere og utveksle meninger enn å nikke samtykkende eller si smak og behag. Så lenge vi er off-season og vi drar paralleller mellom 24 og andre tv-serier, synes ihvertfall jeg dette er et passende sted å ta denne diskusjonen. Du kan ikke ærlig talt mene, at det er stooore forandringer mellom sesongene til 24?Det er alltid de gode mot de onde, og bauer som kommer på noe lurifax og finer ut alt, og blir den store helten... Når du er så vag og overfladisk i din kritikk av showet, synes jeg du heller ikke bør kritisere det. 24 som konsept handler om at hovedpersonen Jack Bauer har et døgn på å stoppe en eller annen form for trussel. Går man bort ifra denne formelen så er det ikke 24 lengre. Selvsagt må man skaperne være kreative og varierte slik at hver sesong føles unik og annerledes enn de andre. I mine og mange andres øyne har man klart det. Noe sesong 5 feks var et vitne på, med tanke på hvor mange priser den vant og var nominert til og at det var den mest sette sesongen i serien. Det viser at man har gjort et eller annet rett. Dag 6 var riktignok svak og kan beskrives stort sett som oppkast av tidligere sesonger, men stort sett har de greid det. Konseptet rundt PB er litt annerledes, der rollene ofte blir byttet om, ta helten, Michael var helten da han fikk ut broren sin, nå er Plutselig Lincoln helten... Ehm, unnskyld meg. Michael og Lincoln er og har alltid vært good-guysa. Den eneste forskjellen er at Lincoln nå opererer på utsiden. Hvis dette er ditt store argument for at Prison Break er langt mer variert, så bommer du stort. Nå høres jeg ut som en PB-hater. Det er jeg ikke. Jeg digget første sesong, synes første halvdel av sesong 2 var bra, men synes resten til tider har blitt en parodi på seg selv. De burde avsluttet det hele etter to korte sesonger. HÆ? Ok, der er jeg totalt uenig! 24 skjer det ihvertfall litt. Lost går vell praktisk talt ut på å vandre rundt på en øy, og finne nye folk som kanskje kan hjelpe dem. Hvis du tror Lost handler om å komme seg av en tropisk øy, så har du rett og slett misforstått serien. Lost har en enorm og omfattende historie og mytologi de fleste andre serier bare kan drømme om. Jeg tror faktisk du bør se seriene du kritiserer. Hehe, hvem var det som egentlig ikke så de 2 første sesongene av lost? Var grise spennende, så blir det bare det samma, og du har sett det før... Det jeg mener med rolle switchen mellom 'em, er at det var michael som var hodet når de brøyt seg ut, og var lite avhengig av lincoln, ihvertfall før han kom inn i fengselet. Nå er han derimot svææært avhengig av lincoln... Gleder meg som et vondt år til serien... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå