Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!

Anbefalte innlegg

Eg velger å gå mot vinden her :) Ikke sånn superbestemt, men eg ser en mulighet for at Tony velger "the greater good" og må være såpass stygging som han er nå for å ta de virkelig store gutta. Han ofrer faktisk livet sitt (og en del andre) for å holde seg inne med storsjefene.

Men veldig vanskelig å se, og for hver episode minsker jo sjangsene for at det kan være noe godt igjen i Tony.

På meg så virker det som om Tony sin oppgave, gitt av de store, har vært å liksom spille på lag med smågutta (Juma og Hodges) for å få tak i dette stoffet. Og minimere skadene de gjør, for hadde de blitt sluppet helt løs så kunne det jo blitt katastrofalt, noe som bad boys ikke nødvendigvis er interressert i. Derfor har Tony lekket info og sabotert disse smågutta for å stoppe de i siste liten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis Tony er så "ond" som han nå fremstår som, hvordan forklarer vi da samarbeidet med Bill? Jeg mener, holdt Tony både Chloe og Bill for narr? Jeg har alltid trodd på Bill som en som nøstet opp alt, og siden Bill i utgangspunktet var klar over konspirasjonen, er det da mulig at Tony virkelig har skiftet side?

Jeg tror fortsatt Tony er på "vårt" lag, om enn på en meget utradisjonell måte.

Forøvrig synd at Hodges måtte dø. Han har vært den tøffeste i serien til nå, og sesongen sett under ett har vært intet mindre enn...særdeles smakfull ;)

Lenke til kommentar

Tipper at Tony gikk imot Emerson fordi ved å gjøre dette ville han kunne infiltrere FBI i større grad, og enklere kontrollere hva de fant, og ikke fant ut. Meningen med Juma var nok å utnytte ham; lag biologiske våpen i hans hjemland, la Hodges hjelpe ham så godt han kan, men lekk informasjon til politiet slik at de kan stoppe ham - uten at kontaktpersonen til Juma, som later til å være Hodges, kan bebreides på noen måte. Overtakelsen av det hvite hus virket som et slags "last resort" for Juma, sannsynligvis ville ikke folka bak Hodges at presidenten skulle komme til skade. Å lekke informasjonen gjennom Tony var derfor den eneste måten å stoppe angrepet på, uten å risikere at Juma lukta lunta og trakk seg fra å levere biovåpena.

Men nå tror jeg faktisk jeg blandet litt. Det var vel kanskje ikke Tony som hjalp Jack og co med å komme på sporet av angrepet på det hvite hus ...? Han tipsa vel om at våpena var på vei inn i landet? Hvis det siste stemmer er jeg veldig forvirra.

Lenke til kommentar

Skjønte ikke greia på slutten av dagens. Skulle han muslimen være syndebukk og bli gjort om til terrorist eller noe sånt? Fikk ikke med meg noe annet bortsett fra det de så på passet hans og visstnok noe penger overført til han.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Angående sesong 8.

Så et intervju med Kiefer og han fortalte at sesong 8 vil komme som en rask etterfølger av sesong 7. Det har vært mye tid mellom de forrige sesongene, men nå vil det bli litt annerledes og mye mindre tidsrom mellom sesongene. Nesten så det blir 48 i stedenfor 24 sa han med et smil om munnen.

Lenke til kommentar
Angående sesong 8.

Så et intervju med Kiefer og han fortalte at sesong 8 vil komme som en rask etterfølger av sesong 7. Det har vært mye tid mellom de forrige sesongene, men nå vil det bli litt annerledes og mye mindre tidsrom mellom sesongene. Nesten så det blir 48 i stedenfor 24 sa han med et smil om munnen.

Dette var ikke gode nyheter. Det kan jo fort tyde på at han ikke vil bli frisk og til slutt dør i slutten av s8

Ang. gårsdagens episode var det eneste kule som skjedde at de smalt opp CTU serverne igjen. Det likte jeg. Resten av episoden var i grunn drit kjedelig.

Lenke til kommentar
Til å være kanskje den beste sesongen har de siste episodene nådd et lavt punkt, rart at sesongen har vært så god, og i tillegg så ræva.

Er enig i den, den nye twisten med Tony gjorde at de siste episodene har nådd et lavt punkt i det siste ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...