Jotun Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Eg velger å gå mot vinden her Ikke sånn superbestemt, men eg ser en mulighet for at Tony velger "the greater good" og må være såpass stygging som han er nå for å ta de virkelig store gutta. Han ofrer faktisk livet sitt (og en del andre) for å holde seg inne med storsjefene. Men veldig vanskelig å se, og for hver episode minsker jo sjangsene for at det kan være noe godt igjen i Tony. På meg så virker det som om Tony sin oppgave, gitt av de store, har vært å liksom spille på lag med smågutta (Juma og Hodges) for å få tak i dette stoffet. Og minimere skadene de gjør, for hadde de blitt sluppet helt løs så kunne det jo blitt katastrofalt, noe som bad boys ikke nødvendigvis er interressert i. Derfor har Tony lekket info og sabotert disse smågutta for å stoppe de i siste liten. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Blir skuffet hvis Tony viser seg å være en trippelagent eller noe slikt tull, jeg vet 24 er kjent for vendinger, men det blir bare latterlig til slutt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Ingen fare bruktbil: De snur igjen helt på slutten, han er egentlig ond bak den igjen og Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hvis Tony er så "ond" som han nå fremstår som, hvordan forklarer vi da samarbeidet med Bill? Jeg mener, holdt Tony både Chloe og Bill for narr? Jeg har alltid trodd på Bill som en som nøstet opp alt, og siden Bill i utgangspunktet var klar over konspirasjonen, er det da mulig at Tony virkelig har skiftet side? Jeg tror fortsatt Tony er på "vårt" lag, om enn på en meget utradisjonell måte. Forøvrig synd at Hodges måtte dø. Han har vært den tøffeste i serien til nå, og sesongen sett under ett har vært intet mindre enn...særdeles smakfull Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Tipper at Tony gikk imot Emerson fordi ved å gjøre dette ville han kunne infiltrere FBI i større grad, og enklere kontrollere hva de fant, og ikke fant ut. Meningen med Juma var nok å utnytte ham; lag biologiske våpen i hans hjemland, la Hodges hjelpe ham så godt han kan, men lekk informasjon til politiet slik at de kan stoppe ham - uten at kontaktpersonen til Juma, som later til å være Hodges, kan bebreides på noen måte. Overtakelsen av det hvite hus virket som et slags "last resort" for Juma, sannsynligvis ville ikke folka bak Hodges at presidenten skulle komme til skade. Å lekke informasjonen gjennom Tony var derfor den eneste måten å stoppe angrepet på, uten å risikere at Juma lukta lunta og trakk seg fra å levere biovåpena. Men nå tror jeg faktisk jeg blandet litt. Det var vel kanskje ikke Tony som hjalp Jack og co med å komme på sporet av angrepet på det hvite hus ...? Han tipsa vel om at våpena var på vei inn i landet? Hvis det siste stemmer er jeg veldig forvirra. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Tony sa ikke noe om det hvite hus nei, han sa bare til Jack at angrepene mot USA ikke var over enda. Var Renee som fant ut at det var det hvite hus de skulle angripe. Endret 23. april 2009 av PureChaos Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Håper Jack tar en Desert Eagle mot hodet til Tony og trykker på avtrekkeren. Edit: Leif Endret 23. april 2009 av Kontorstol Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Haha, feil tråd Endret 23. april 2009 av Raste Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Var Renee som fant ut at det var det hvite hus de skulle angripe. Shite. Som en vis mann engang sa: EPIC FAIL Endret 23. april 2009 av Jakoozie Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Da er vi igang igjen! Nå forventer jeg en skikkelig bad-ass episode! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Lucky ass, vet ikke om jeg klarer å vente en time nå. Hmm. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det var da svært så lang tid det skulle ta før denne episoden kom på torrent i forhold til foregående episoder når jeg endelig bestemte meg for å sitte oppe å vente Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Fordi episoden ikke er ferdig? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Dama til Tony ligner litt på Michelle.. Savner han henne så mye, eller tenner han veldig på brunetter? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Skjønte ikke greia på slutten av dagens. Skulle han muslimen være syndebukk og bli gjort om til terrorist eller noe sånt? Fikk ikke med meg noe annet bortsett fra det de så på passet hans og visstnok noe penger overført til han. Endret 28. april 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Angående sesong 8. Så et intervju med Kiefer og han fortalte at sesong 8 vil komme som en rask etterfølger av sesong 7. Det har vært mye tid mellom de forrige sesongene, men nå vil det bli litt annerledes og mye mindre tidsrom mellom sesongene. Nesten så det blir 48 i stedenfor 24 sa han med et smil om munnen. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Angående sesong 8. Så et intervju med Kiefer og han fortalte at sesong 8 vil komme som en rask etterfølger av sesong 7. Det har vært mye tid mellom de forrige sesongene, men nå vil det bli litt annerledes og mye mindre tidsrom mellom sesongene. Nesten så det blir 48 i stedenfor 24 sa han med et smil om munnen. Dette var ikke gode nyheter. Det kan jo fort tyde på at han ikke vil bli frisk og til slutt dør i slutten av s8 Ang. gårsdagens episode var det eneste kule som skjedde at de smalt opp CTU serverne igjen. Det likte jeg. Resten av episoden var i grunn drit kjedelig. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Til å være kanskje den beste sesongen har de siste episodene nådd et lavt punkt, rart at sesongen har vært så god, og i tillegg så ræva. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Til å være kanskje den beste sesongen har de siste episodene nådd et lavt punkt, rart at sesongen har vært så god, og i tillegg så ræva. Er enig i den, den nye twisten med Tony gjorde at de siste episodene har nådd et lavt punkt i det siste ja. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Denne episoden var ikke god nok. Var en del som bygget opp historiemessig men syns ikke det er godt nok for å være episode 20 i en veldig sterk sesong. Synd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå