Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så Tony jobber for sjefen til Hodges, men jobbet mot Hodges tidligere i sesongen. Joda det skal jo bli koselig å høre forklaringen for akkurat dette. For ei svaksuppe. Ellers var episoden litt slik de har vært i det siste, middels med for lite Jack action. Ser jo ikke ut som det skal bli noe mer action heller med Jack sin tilstand :(

Lenke til kommentar

En ting er sikkert i hvertfall, jeg hadde ikke forventet meg at sessong 7 skulle bli noe i nærheten av dette. Jack døende og Tony ser ut til å være største bad guy av alle :no:

Kanskje de fant ut at de ikke ville ha noe sessong 8 alikevel?

Jaja dette er jo 24 og det er 5 episoder til så alt kan skje enda

Lenke til kommentar

Uffa meg, nå begynner dette å få en skummel utvikling. Jack så jo skikkelig bra ut mot slutten, og Tony ville jeg ha drept med mine bare hender om jeg kunne. Likte ikke at Hogdes tok den røde pillen (hva nå enn den inneholdt av gift) og var redd for Renee en liten stund der. Hvordan i huleste de skal nøste opp denne vet jeg ikke, men litt av en vri det er... Alt i alt en god episode, med en solid dose action :) Liker ikke måten historien utvikler seg på, men, men...

Noen spekulasjoner på hva som kan skje videre?

Lenke til kommentar

SasaB har sagt noe, men ikke les om du ikke har sett 19!!!

Jeg tror Kim forteller om datteren hennes, og Jack til slutt ombestemmer seg, og prøver kuren. Jack vet at Tony er på det andre laget, og får tatt ham. Jack blir frisk, den siste tanken med våpenet får de tak i.

Lenke til kommentar

Spennende episode, forventet ikke at Tony faktisk var så "bad", håper det går bra med Jack etterhvert. Ja, må være noe med Kim snart tenker jeg, tror ikke hun bare går hjem også er det ferdig. Var også redd for Renee der en stund, men det gikk jo bra så. Gleder meg til neste uke som alltid. :)

Lenke til kommentar

Så for meg at Renee døde jeg :S

Men gikk bra.

Men tviler på at Tony er ond, av en eller annen grunn. Ligger noe bak det tror jeg... Har sett alle sesongene 3 ganger, han har vært i CTU i maaange år, ingen snur så fort, det tviler jeg STERKT på. Med grunnlag kanskje, som Nina Myers som var mullvarp fra starten, men ikke Tony

Lenke til kommentar

Tror umulig det kan være noen vei tilbake for Tony, han er nok slem og grunnen er vel måten han blei "forlatt" av staten og tapet av Michelle. Han må være en sinnsyk skuespiller, siden det ser ut som han bryr seg så mye tidligere i sesongen. Såååå irriterende! Har egentlig likt Tony bedre i årets sesong enn Jack! Helt til nå selfølgelig.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Du misforstår meg.

På slutten seier jo Tony til Jack Im sorry. I didn't mean for you to get hurt. og bla bla bla. Jack var ute av evne til å fysisk reagere, men han var jo psykisk til stades så han fekk jo med seg tilståelsen. Hadde Tony holdt kjeft, hadde ivertfall ikkje Jack vore heilt sikker på at Tony var muldvarp. Så kvifor avsløre seg når ingenting var bevist?

Edit:Leif

Endret av thamule
Lenke til kommentar

Spennende ja! Tony er nok ganske sikkert en "bad" guy, tviler på det er noe snillt igjen i han, han er ikke med å dreper haugavis av FBI folk, Knerter Larry Moss om han er på det gode laget.

Gleder meg til neste episode for å se hva som skjer, det er ikke så lett og forutse hva som skjer fremover, 24 skaperene har en tendes til å overraske.

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Spennende episode. Jack er awesome uansett, så det har for meg liten betydning om han skyter folk selv.

Heller også mot at Tony virkelig er bad guy nå jeg også. Har en liten anelse om at det er dama som "kverka" Hodges som er grunnen til at Tony virkelig skiftet side. Eller så er bare Tony en grisk jævel. Vet ikke hva jeg skal tro lenger :cry:

Lenke til kommentar

Hmm, god episode, men jeg liker ikke helt utviklingen med Tony. Det ser ut som han er over på den mørke siden, noe som for meg er uakseptabelt (fordi det ender bare med at Jack må drepe han). Eneste som kan redde Tony er at alt dette er en super-duper-undercoveraksjon for å lokke ut de virkelige slemmingene.

Apropos virkelige slemminger så håper jeg ikke pilla hu blondinen ga Hodges får ut sin fulle effekt. I så fall blir han den tredje skurken denne sesongen som ikke får vist sitt fulle potensiale (Juma og Emerson som de andre).

Lenke til kommentar

God episode, og på et tidspunkt var jo Jack i ganske god form. Synd det forverret seg igjen mot slutten.

Hva Tony angår så ser det nok stygt ut for hans del, er redd han ikke har noen vei tilbake. Synd, siden jeg liker karakteren veldig godt, og ikke vil se ham på feil side. Men det var dessverre ingenting i denne episoden som tydet på at Tony blir presset av noen til å gjøre det han gjør. :(

Er jo mulig de lar Tony slippe unna denne sesongen da, så neste sesong blir "Jack hunting Tony". Men sesongene pleier å være såpass avsluttende, at jeg tviler vel egentlig på at det skjer.

Lenke til kommentar

Jeg tror egentlig ikke at Tony har vært "snill" en eneste episode hele sesongen. Han jobbet for Emerson i starten, men jeg tror Tony har vært høyere opp i bad guy systemet hele veien og har hjulpet Jack og FBI med å jobbe på alle dekkoperasjonene som dubako, djuma og hodges har drevet med for å skjule noe større. Så lenge Tony har mata de med "intel" har de jo bare fulgt han hele veien og ikke brukt store ressurser på å se etter andre ting/andre personer/steder.

Hvis Tony hadde vært på en sånn super-duper-undercoveraksjon så tror jeg ikke han ville ha sprengt en bygning full av FBI agenter... Det blir bare for dumt hvis han skulle bli snill igjen nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...