Feh Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Har fått med meg sesong 1,4,5,6 og nå 7, men synes på ingen måte at foregående sesonger kan sammenlignes. Synes den røde tråden i s7 til tider har vært svært tynn i forhold til tidligere. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Larry Så ikke turnen Tony tok, men satser på at han bare spiller enda mer dobbelt elns.. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Er litt rart hvis han spiller dobbelt som bad guy.. Han hadde den siste canistern med virus som han enkelt kunne ha levert inn til fbi, men istdedenfor ga til starkwood typen for a gjemme den.. MEN, det kan hende det er enda en celle med mere folk som har enda mer virus ellerno, og at tony's eneste vei til a finne dem var a eke bad guy igjen.. Men er veldig droyt og drepe larry bare pga det da. syntes jeg. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Har fått med meg sesong 1,4,5,6 og nå 7, men synes på ingen måte at foregående sesonger kan sammenlignes. Synes den røde tråden i s7 til tider har vært svært tynn i forhold til tidligere. Tja. Hodges støtter Juma's opprørere og får til gjengjeld bruke Sangala som privat lekelplass for sine biologiske våpen. USA invaderer Sangala, så Hodges støtter Juma i å presse presidenten til å gi opp sine planer. Samtidig vil Hodges og Starkwood styrke det private militæres posisjon i USA (som trues med å bli nedlagt), og derfor bruker de biologiske våpenene fra Sangala som pressmiddel. Så personlig synes jeg det har vært en ganske rød tråd gjennom hele sesongen, selv om man kanskje ikke burde vært så kjappe med å hoppe fra trussel til trussel. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 selv om man kanskje ikke burde vært så kjappe med å hoppe fra trussel til trussel. Ja var, mere dette jeg siktet til. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Er jo en mulighet for at Tony på eget initiativ er på enda et undercover-oppdrag da, han virket jo oppriktig lei seg når han sa "sorry" til Larry, og det virket som det plaget ham en del å gjøre det han gjorde. Men likevel er det neppe særlig greit for folkene i FBI og alle andre generelt at han dreper en fyr for å komme undercover. Men så er det vel da også bare Tony og Jack som vil gjøre hva som helst som trengs for å komme dit de vil. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Faens Tony...jeg har sittet og tenkt hele sesongen at han egentlig fortsatt er ond, men i løpet av de siste episodene har jeg latt meg overbevise om at han var snill. Burde stolt på meg selv... Angående Hodges, er det bare jeg som ser for meg en slutt hvor han slipper unna med livet i behold? Sånn som jeg ser det for meg kommer s07 til å slutte med et dobbelt trusselbilde. Tony er jo gal og har kjemiske våpen, og samtidig truet Hodges presidenten med at hun ikke visste hva hun sto opp imot. Hvis Hodges har et stort ess i ermet (som jeg tror han har), må jo Tonys planer være helt separate fra Hodges. Hvis de to jobber sammen, gir det ingen mening at Tony nektet å samarbeide når han hadde muligheten hos Starkwood. Han var også eneste mann som kunne fortelle hvor missilene var, og allikevel valgte han å sprenge dem. Kan ikke helt forstå hva motivasjonen hans er, men jeg tror definitivt han er bad to the bone. Noe annet gir ikke mening. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg har ikke ord. Fy faaaaaaaaeeeeen! Ingenting på jord kunne ha forberedt meg på dette! Episoden ellers var veldig spennende, digget scenene med Hodges og presidenten, men slutten .... Jeg har aldri blitt så sjokkert i mitt liv. Når det er sagt, manusforfatterne har litt av en jobb i de kommende episodene. For jeg ser ikke hvordan de kan forklare denne sideskiftingen til Tony på en god måte. Når Tony ble fremstilt som skurk i starten av sesongen nektet jeg hele tiden å tro på det, og det samme gjør jeg egentlig nå. Naive meg har fortsatt et lite håp om at Tony gjorde dette fordi han måtte, f.eks fordi noen har kidnappet en av hans nærmeste (han har vel ingen?), eller at han gjør det for "the greater good". Tony-fans kan i hvertfall ikke klage på at han får lite spilletid nå, han har jo sett mer action i de siste episodene enn Jack selv. You broke my heart Tony! Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ja, det kan tenkes at noen Tony bryr seg om, er kidnappet/ i fare, og at det er derfor han gjorde det han gjorde. Merkelig situasjon, likevel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Dæven steike! Tony knerta han FBI duden. Intriger ftw. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Naive meg har fortsatt et lite håp om at Tony gjorde dette fordi han måtte, f.eks fordi noen har kidnappet en av hans nærmeste (han har vel ingen?) Hmmm, så for meg en skikkelig shocking twist mot slutten her nå; Det viser seg at Michelle Dessler likevel er i live, og at noen nå truer med å drepe henne dersom Tony ikke gjør som de sier. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Neinei, hun er virkelig død, hehe. Det tror jeg de beviste godt nok i sesong 5; men hvis det skjer, begynner jeg å bli litt sur på 24-produsentene altså. Nok med Tony-comeback... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ja hun er nok det, dessverre. Men Tony var jo også helt sikkert død, så alt kan vel skje. Men er vel likevel enda mindre sannsynlig at hun kommer tilbake enn at Tony gjorde det, og selv om jeg savner karakteren så håper jeg de holder henne der hun er. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jepp likte hun, men vær så snill, ikke noe flere sånne comeback. Let her rest in peace. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Ja hun er nok det, dessverre. Men Tony var jo også helt sikkert død, så alt kan vel skje. Men er vel likevel enda mindre sannsynlig at hun kommer tilbake enn at Tony gjorde det, og selv om jeg savner karakteren så håper jeg de holder henne der hun er. Tony var ikke helt sikkert død. Det var mye som tydet på at han var levende, og ryktene gikk helt fra han "døde" i sesong 5 (var det vel?), til han ble bekreftet i sesong 7. En av grunnene var at klokken fortsatt tikket når han døde. Det hadde den ikke gjort før. Michelle derimot, hun er nok død. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ja hun er nok det, dessverre. Men Tony var jo også helt sikkert død, så alt kan vel skje. Men er vel likevel enda mindre sannsynlig at hun kommer tilbake enn at Tony gjorde det, og selv om jeg savner karakteren så håper jeg de holder henne der hun er. Tony var ikke helt sikkert død. Det var mye som tydet på at han var levende, og ryktene gikk helt fra han "døde" i sesong 5 (var det vel?), til han ble bekreftet i sesong 7. En av grunnene var at klokken fortsatt tikket når han døde. Det hadde den ikke gjort før. Michelle derimot, hun er nok død. Alt dette vet jeg. Likevel kan vi da vel være enige om at Tonys død virket mer eller mindre sikker, til og med Jack sier jo det selv, at han døde i armene hans. Uansett er ikke dette så mye å diskutere på nåværende tidspunkt uansett. Tony er i live, Michelle er død, enkelt og greit. Sier bare at HVIS serieskaperne finner ut at de vil ha Michelle tilbake, så er det mulig for dem å få det til. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Naive meg har fortsatt et lite håp om at Tony gjorde dette fordi han måtte, f.eks fordi noen har kidnappet en av hans nærmeste (han har vel ingen?) Hmmm, så for meg en skikkelig shocking twist mot slutten her nå; Det viser seg at Michelle Dessler likevel er i live, og at noen nå truer med å drepe henne dersom Tony ikke gjør som de sier. Det hadde vært kos Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Var real shocker det ja, you let me down tony. Jeg sa larry var plagsom, men å knerkte han var vell å ta litt hard i :/ Håper at Tony egenlig er en god guy , men det ender vell opp med at Jack må ut i fielden og drepe Tony til slutt Om Jack blir bedre sefølgelig, håper han kommer seg. han har jo så og si vært Inaktiv de 2 siste episodene Bare vært på kontoret og snakket, we want to see action! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Min teori er at Tony jobber for noen som har en motgift for sykdommen Jack har fått. Og at han gjør alt han kan for å redde Jack. Derfor han ble overrasket når de nevnte Kim til han, mulig svak teori, men når noe så schokking skjer er det bare å hive ut teorier Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Haha, godt tenkt. Hadde faktisk ikke gjort meg noe om det var grunnen, hadde vært herlig. Men akkurat det at Tony DREPTE Larry gjør at det ikke virker realistisk, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå