tc47 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Haha, det er så bra. Tony turns bad, again. Og det var faktisk jævlig uforventet, tror ikke noen som helst så den komme akkurat der og da. Det er derfor jeg elsker 24, for en episode. Å vente en uke på grunnen til at Tony gjør dette er faen meg ikke mulig, æsj. Btw, Jefe, to dobbelepisoder? Er vel bare de siste to som kommer som dobbelt nå? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Eneste grunnen jeg kan se til at Tony gjør dette er vel at han fortsatt har relasjoner til gruppa han var med tidligere og at de kjører sin egen agenda som er litt annerledes enn Starkwood sin. Eller at de kjører en syk twist om at Tony faktisk er undercover for noen andre igjen, så det er faktisk myndighetene som står bak dette (bak presidentens rygg) og at de bruker våpenet til noe "godt". Nei det ble kanskje litt søkt. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Først da jeg så Tony strakk ut hånda for å fa han negern til å ta med våpenet tenkte jeg med en gang "WOAH JEDIIIIIII" HAHAHAHA! MEN fytti for en KICKASS episode. Jeg må også si at når jeg skjønte hva jeg som skjedde så bare skreik det et SVÆRT NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI inni meg. Men hele episoden idag var kanon bra, men når de tok Hogdes så skjønte jeg fort at dette ikke kan være slutten, ventet på en ting som skulle følge ut de neste episodene. Forsåvidt var jo ikke Hogdes så dum med de forslagene sine, jeg må si , sett bort ifra truslene var dette en smart mann the oval office kunne ha trengt. selv om bio våpen ikke er kult. men måten han tok FBI på i forrige episode var jo priceless. Shizo, tenkte på det samme. Det var jo bare tilfeldig at agentene ble tatt og de brukte helikopteret med Tony inni, og tydeligvis var ikke Tony helt forberedt på det heller, Jeg finner ut av en vei som jeg kan lede FBI bort på. Tenkte kanskje han ville ta tlf og melde fra om Moss sin død. Ville jo ha skapt et sykt leven. men dette var en heftig cliffhanger, can't wait to next week. Dobbel episode igjen, var det noen som sa? Endret 14. april 2009 av Phinex Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Larry Begynte virkelig å få sansen for han, så det er selvsagt utrolig typisk at han må dø. Ellers så så jeg twisten med Tony komme faktisk, flere minutter før den faktisk kom. (Takk til Raste for at du spoila for meg at det var en twist på slutten, sånn at jeg mot slutten ble sittende å se etter mulige twister, og dermed forutså det hele) Men hva nå? Kim var tilbake, det var et gledelig gjensyn, og vi får nok definitivt se mer til henne i episodene som er igjen. Tror nok neppe vi får se Jack ute i felten igjen i denne sesongen, det ville vært lite realistisk med tanke på hans tilstand og at det er bare 6 timer igjen. Ellers så er det både skuffende og utrolig rått at Tony likevel viser seg å være badguy. Irriterende fordi jeg liker karakteren, og jeg hata at de i starten av sesongen tilsynelatende hadde hentet ham tilbake fra de døde for å gjøre ham slem. Gleden var jo stor når det viste seg å ikke stemme, men nå stemmer det jammen likevel. Noe jeg hater, fordi det betyr at han enten ender i fengsel eller dør. Men samtidig elsket jeg det fordi det var med på å toppe hvor bra denne sesongen her har vært. Jeg digga presidenten i dag. Scenen hvor Hodges ble arrestert og måten hun virkelig viste ham hat, var elskverdig. Og det at hun i likhet med David Palmer viser en voldsom respekt, omsorg og vennskap overfor Jack. At hun ga ham fritt spillerom til å la FBI gå inn i basen til Starkwood, og at hun var veldig opptatt av tilstanden hans etterpå. Dobbel episode igjen, var det noen som sa? Ingen dobbelepisoder før sesongfinalen nå nei. Endret 14. april 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvem sier Larry er død? Han kan like godt bare være bevisstløs. Å kvele noen til de er bevisstløs, men ikke død, har vel blitt gjort før. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvem sier Larry er død? Han kan like godt bare være bevisstløs. Å kvele noen til de er bevisstløs, men ikke død, har vel blitt gjort før. Neh - ikke når du har blitt skutt på såpass nært hold med hagel, bevisstløshet samt alvorlig blodtap er nok en sikker død (man hørte at Larry slet med å puste pga blod i halsen). I tillegg følte jeg at det ble understreket at han faktisk ble kverka i og med at Tony kvalte han såpass lenge. Det sagt, fyfasan i Holy Smoking Jebus Land for mot******** for en episode!!! Sitter enda å skjelver Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 For en sesong det har vært, følte alt ble ødelagt i dag, jeg tåler en del urealistiske og lite sannsynlige ting men slutten var rett og slett for mye å svelge. Fordi det føles ut som de har gått opp for ideer og er helt desperate etter å overraske, og at det er kun den forklaringen som gjør at Tony er slem. Man driter i hvor sannsynlig det er, selfølgelig kan det være en helt fantastisk forklaring, men jeg tviler på at jeg kjøper den. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Man driter i hvor sannsynlig det er, selfølgelig kan det være en helt fantastisk forklaring, men jeg tviler på at jeg kjøper den. Kanskje lurest å få forklaringen før du bestemmer deg om du skal kjøpe den eller ikke? Jeg venter ihvertfall i spenning. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Hmm, du har et godt poeng Crispin, men om jeg sier meg enig at det er så ille vet jeg ikke - serien er på tur mot slutten, da er det likegreit at de gir den en verdig avskjed. Er massevis av gode grunner til at Tony fortsatt er "slem", til tross for at det uansett blir litt tynt med tanke på hvordan det har gått fram og tilbake. Om det skulle vise seg at Tony er ehm ... under-under-under-cover kjenner jeg at jeg blir litt lei. Håper det ender opp med en stand-off mellom våre to helter. Endret 15. april 2009 av The Stig Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Urk, Kim er fortsatt uspiselig. Håper hun gir fra seg stamcellene sine i neste episode og forsvinner for godt. Bart har hun også. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Urk, Kim er fortsatt uspiselig. Håper hun gir fra seg stamcellene sine i neste episode og forsvinner for godt. Bart har hun også. http://www.imdb.com/name/nm0193846/filmoseries#tt0285331 ser ut som hun blir ut sesongen Endret 15. april 2009 av XanderX Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hrmf! Dette er en spoilerfri tråd. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nei, det er ikke en spoilerfri tråd. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jo, for fremtidige episoder. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Nei, det er ikke en spoilerfri tråd. Jo? Slike avslørande ting skal vel i spoiler tag? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ting som IKKE er sendt i USA, SKAL i spoilertags. Det er ikke så vanskelig å forstå, så jeg skjønner ikke at det fortsatt er mange som ikke klarer å innse det. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 For en sesong det har vært, følte alt ble ødelagt i dag, jeg tåler en del urealistiske og lite sannsynlige ting men slutten var rett og slett for mye å svelge. Fordi det føles ut som de har gått opp for ideer og er helt desperate etter å overraske, og at det er kun den forklaringen som gjør at Tony er slem. Man driter i hvor sannsynlig det er, selfølgelig kan det være en helt fantastisk forklaring, men jeg tviler på at jeg kjøper den. Er litt enig. Føler vi på en måte har hatt 3 sesonger i 1 og er på vei inn i 4de lol Greit nok at Dubako og Djuma bare var distractions for hodges sine planer, men det hele virker litt som at de ruller ut et stort garn nøste som plutselig blir like stort som det var i starten etter den siste tråden er rulla ut... Hvis noen skjønte det der Satser på en KNUSENDE sesongavslutning! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Feh, sånn er det jo alltid. Deler plottet opp i to-tre deler. Når de tilsynelatende har løst problemet, så vet en at en er i episode 9 av 24, og noe nytt kommer. Det er standard 24. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå