Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!

Anbefalte innlegg

Tviler på at Hodges blir borte, de trenger han uansett videre i serien.

Ellers genial episode, og jeg som begynte å like Larry Moss :(

Nå tenker jeg også veldig mye på det Dark Knight-sitatet. "You either die young or live long enough to see yourself become the villian"

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som blir spennende å se nå er HVEM Tony jobber sammen med og HVA Tony og hans associates vil med bio våpenet for jeg tviler på at dette er noe Tony har funnet på av seg selv.

Tipper Jack må ringe Kim og få hjelp fordi han må finne Tony og enten få han til å gi opp, eller drepe han.

Det er hva jeg tror hvertfall :p

Lenke til kommentar

Å herregud! Dette blir bare mer spennende for hver episode, og jeg kan nesten ikke vente på å få vite hva som vil skje videre... Tony overasket meg deluxe, og jeg lurer på hva Hogdes mente med at dette var så stort?

Jack begynner å irritere meg litt, han får pokker meg ta til takke med den hjelpen han får... slik at vi kan se ham ta seg av badguysa! Larry sin død var jo tragikomisk for min del, jeg likte aldri fyren men når han endelig begynner å få creds hos meg så dør han... Hehe

Lenke til kommentar
Rå episode, helt syk sesong denne. Dessverre trekker den nye twisten med Tony har plutselig blitt bad guy igjen ned ganske mye. Dem har brukt den allerede en gang, og nå igjen er for dårlig. Men ellers, syk episode :)

der er jeg enig, det er oppbrukt, så det trekker ganske mye ned. glad neste sesong er siste sånn det har blitt

Lenke til kommentar

Å, denne episoden var episk. Først var det at Tony klarte å sprenge rakettene, så var det at Hodges ble tatt(noe sier meg at vi likevel får se mer til ham) så fikk vi se gjensynet med Kim, hvorfor Jack ikke tok i mot hjelpen var irriterende.

Men, det som overrasket mest med dagens episode var at Tony endte opp med å drepe Larry. Men det er sant som Peppep sier:

(On a sidenote, som vanlig gjør skribentene en mislikt karakter til mer tålbar og OK rett før h*n skal drepes. Jeg må lære meg å se slike ting komme. Sist senatorfyren, nå Larry Moss.)

Ja, jeg lurer virkelig på hvordan dette kommer til å utvikle seg videre. Jack er syk, og Tony er blitt ultimate bad guy, jeg liker ham bedre nå, he-he :D

Lenke til kommentar

Knallepisode! Denne må ses flere ganger! :D Ble helt sjokkert når Tony plutselig drepte Moss. Trodde virkelig Tony var over på den snille siden, og jeg hadde begynt å like Moss. Men er vel akkurat det de vil oppnå. Spennende å se hva som skjer videre, er jo bare 5 episoder igjen ( :cry: ) så Jack kan jo ikke bruke for lang tid på å nøste opp dette, med mindre de starter et plot de fortsetter direkte på i neste sesong, men det har vel aldri skjedd før.

Er vel ganske garantert at Jack til slutt får hjelp fra Kim og at det allikevel funker. Tipper han blir såpass ille at han går i koma eller noe, så bestemmer Kim og Renee at de skal prøve det studiegreiene og Jack blir fort bra. :)

Lenke til kommentar
Event. at siste episode ender med at han går i koma og at det blir en slags "cliffhanger". Likte twisten denne episoden, helt uventet at Tony ble bad guy.

Det er kanskje det mest sannsynlige. Men han begynner å vise såpass store symptomer nå at jeg håper virkelig ikke det, for vil se han i felten igjen før sesongen er over. Men det vil også være en spesiell twist da, om en Jack med heftige symptomer skal felle Tony.

Lenke til kommentar
Rå episode, helt syk sesong denne. Dessverre trekker den nye twisten med Tony har plutselig blitt bad guy igjen ned ganske mye. Dem har brukt den allerede en gang, og nå igjen er for dårlig. Men ellers, syk episode :)

der er jeg enig, det er oppbrukt, så det trekker ganske mye ned. glad neste sesong er siste sånn det har blitt

Kiefer har skrevet under kontrakt helt til sesong 8, det er alltid mulig at det kan bli 9 og 10 også. Sånn bra kvalitet som sesong 7 har holdt, skal man ikke se bortifra at det blir lagt et par nye sesonger av 24. Gjør meg ingenting det! :D

Lenke til kommentar

Er enig i den. Jeg synes på INGEN måter at 24 har utspilt sin rolle. Siden det er nytt tema og nye folk for hver sesong så kan det gå mange sesonger til for min del.

Jeg ble også gledelig overrasket her om dagen og fikk faen meg frysninger i nakken da jeg fyrte opp Call Of Duty world at war og hørte keifers stemme :D

Lenke til kommentar

Først da jeg så Tony strakk ut hånda for å fa han negern til å ta med våpenet tenkte jeg med en gang "WOAH JEDIIIIIII" :p og videre at Tony gjorde det fordi begge var på bakken, unarmed, men så skjønte jeg fort hva som skjedde og skreik ut et jævelig høyt "NEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIII FAEN!!!!!" :p jadda...

Lenke til kommentar

Det store spørsmålet er: Hvorfor i helvete gjør Tony dette? Han gikk undercover med Emerson's crew for å skaffe CIP-devicet Dubaku stjal, støttet av Hodges. Nå snur han på FBI etter at han har sprengt opp Starkwood sitt våpenarsenal og eneste forhandlingskort. Det gir absolutt ingen mening akkurat nå, men det skal bli jæklig spennende å se dette bli nøstet opp i fremtidige episoder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...