Filmvenn Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Tviler på at Hodges blir borte, de trenger han uansett videre i serien. Ellers genial episode, og jeg som begynte å like Larry Moss Nå tenker jeg også veldig mye på det Dark Knight-sitatet. "You either die young or live long enough to see yourself become the villian" Endret 14. april 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Rå episode, helt syk sesong denne. Dessverre trekker den nye twisten med Tony har plutselig blitt bad guy igjen ned ganske mye. Dem har brukt den allerede en gang, og nå igjen er for dårlig. Men ellers, syk episode Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 At de har brukt den en gang, er vel litt feil aa si. Om Tony viser seg aa vaere en bad guy i slutten av sesongen, saa var nok det hele planlagt. Tror jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det som blir spennende å se nå er HVEM Tony jobber sammen med og HVA Tony og hans associates vil med bio våpenet for jeg tviler på at dette er noe Tony har funnet på av seg selv. Tipper Jack må ringe Kim og få hjelp fordi han må finne Tony og enten få han til å gi opp, eller drepe han. Det er hva jeg tror hvertfall Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Å herregud! Dette blir bare mer spennende for hver episode, og jeg kan nesten ikke vente på å få vite hva som vil skje videre... Tony overasket meg deluxe, og jeg lurer på hva Hogdes mente med at dette var så stort? Jack begynner å irritere meg litt, han får pokker meg ta til takke med den hjelpen han får... slik at vi kan se ham ta seg av badguysa! Larry sin død var jo tragikomisk for min del, jeg likte aldri fyren men når han endelig begynner å få creds hos meg så dør han... Hehe Lenke til kommentar
wailer Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Rå episode, helt syk sesong denne. Dessverre trekker den nye twisten med Tony har plutselig blitt bad guy igjen ned ganske mye. Dem har brukt den allerede en gang, og nå igjen er for dårlig. Men ellers, syk episode der er jeg enig, det er oppbrukt, så det trekker ganske mye ned. glad neste sesong er siste sånn det har blitt Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 fyfaen. Tony!! neineinei eller kanskje han bare latet som han drepte Larry? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Å, denne episoden var episk. Først var det at Tony klarte å sprenge rakettene, så var det at Hodges ble tatt(noe sier meg at vi likevel får se mer til ham) så fikk vi se gjensynet med Kim, hvorfor Jack ikke tok i mot hjelpen var irriterende. Men, det som overrasket mest med dagens episode var at Tony endte opp med å drepe Larry. Men det er sant som Peppep sier: (On a sidenote, som vanlig gjør skribentene en mislikt karakter til mer tålbar og OK rett før h*n skal drepes. Jeg må lære meg å se slike ting komme. Sist senatorfyren, nå Larry Moss.) Ja, jeg lurer virkelig på hvordan dette kommer til å utvikle seg videre. Jack er syk, og Tony er blitt ultimate bad guy, jeg liker ham bedre nå, he-he Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Knallepisode! Denne må ses flere ganger! Ble helt sjokkert når Tony plutselig drepte Moss. Trodde virkelig Tony var over på den snille siden, og jeg hadde begynt å like Moss. Men er vel akkurat det de vil oppnå. Spennende å se hva som skjer videre, er jo bare 5 episoder igjen ( ) så Jack kan jo ikke bruke for lang tid på å nøste opp dette, med mindre de starter et plot de fortsetter direkte på i neste sesong, men det har vel aldri skjedd før. Er vel ganske garantert at Jack til slutt får hjelp fra Kim og at det allikevel funker. Tipper han blir såpass ille at han går i koma eller noe, så bestemmer Kim og Renee at de skal prøve det studiegreiene og Jack blir fort bra. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Event. at siste episode ender med at han går i koma og at det blir en slags "cliffhanger". Likte twisten denne episoden, helt uventet at Tony ble bad guy. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Event. at siste episode ender med at han går i koma og at det blir en slags "cliffhanger". Likte twisten denne episoden, helt uventet at Tony ble bad guy. Det er kanskje det mest sannsynlige. Men han begynner å vise såpass store symptomer nå at jeg håper virkelig ikke det, for vil se han i felten igjen før sesongen er over. Men det vil også være en spesiell twist da, om en Jack med heftige symptomer skal felle Tony. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Kickass episode! Gleder meg enooormt til sesonginnspurten nå. Tipper de to dobbeltepisodene kommer til å bli syke^^ Kim Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Rå episode, helt syk sesong denne. Dessverre trekker den nye twisten med Tony har plutselig blitt bad guy igjen ned ganske mye. Dem har brukt den allerede en gang, og nå igjen er for dårlig. Men ellers, syk episode der er jeg enig, det er oppbrukt, så det trekker ganske mye ned. glad neste sesong er siste sånn det har blitt Kiefer har skrevet under kontrakt helt til sesong 8, det er alltid mulig at det kan bli 9 og 10 også. Sånn bra kvalitet som sesong 7 har holdt, skal man ikke se bortifra at det blir lagt et par nye sesonger av 24. Gjør meg ingenting det! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Er enig i den. Jeg synes på INGEN måter at 24 har utspilt sin rolle. Siden det er nytt tema og nye folk for hver sesong så kan det gå mange sesonger til for min del. Jeg ble også gledelig overrasket her om dagen og fikk faen meg frysninger i nakken da jeg fyrte opp Call Of Duty world at war og hørte keifers stemme Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg så det med Tony komme hele veien! Det var åpenlyst! Bare se på måten han sprengte missilene på! (Sarkasme - bare for å terge de som (som oftest) påstår de visste hva som kom!) Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Larry Moss No som du endeleg var komen "skikkeleg inn i varmen", og så dette Kvifor Tony, kvifor? Berre vent til Jack kjem etter deg, då skal du få det hett For Jack blir jo sjølvsagt redda... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Først da jeg så Tony strakk ut hånda for å fa han negern til å ta med våpenet tenkte jeg med en gang "WOAH JEDIIIIIII" og videre at Tony gjorde det fordi begge var på bakken, unarmed, men så skjønte jeg fort hva som skjedde og skreik ut et jævelig høyt "NEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIII FAEN!!!!!" jadda... Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det store spørsmålet er: Hvorfor i helvete gjør Tony dette? Han gikk undercover med Emerson's crew for å skaffe CIP-devicet Dubaku stjal, støttet av Hodges. Nå snur han på FBI etter at han har sprengt opp Starkwood sitt våpenarsenal og eneste forhandlingskort. Det gir absolutt ingen mening akkurat nå, men det skal bli jæklig spennende å se dette bli nøstet opp i fremtidige episoder. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kanskje han gjorde det for å få tak i biologiske våpen. Han har sikkert et formål med det. Lenke til kommentar
schizo- Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Men det er så mye flaks inni bildet her. Det var jo bare flaks at Tony ble sendt med helikopteret, det var ikke han som styrte det. Gleder meg virkelig til neste episode, lurer på hvem som er øverste leddet i starkwood greiene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå