DoktorBacon Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 - Jack sitter på FBI kontoret, når han egentlig skulle vært ute i felten. Synes Larry Moss for en gangs skyld tok en riktig avgjørelse. Jack's spasmer hadde ikke akkurat funket mot Starkwood's leiesoldater. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Åh, fy til helvete! 24 tar av! Denne episoden var syk, nesten så jeg har like mye spasmer som Jack . Er Hogdes den ultimate skurk eller? Olivia tok seg bra av han journalisten, på alle mulige måter. Jeg liker ikke henne, men det der var rett og slett genialt. Hva som skjer nå tør jeg ikke tenke på, det er rett og slett altfor fantastisk å se på det her... men hvor er Chloe? Savner henne litt, men nå må jo Kim dukke opp snart. Jack will live on... Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 men hvor er Chloe? Savner henne litt, men nå må jo Kim dukke opp snart. Jack will live on... Hun som spiller Chloe ble gravid i virkeligheten, så karakteren ble visstnok skrevet ut av historien for noen episoder. Lurer på om hun kommer tilbake. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 - Jack sitter på FBI kontoret, når han egentlig skulle vært ute i felten. Synes Larry Moss for en gangs skyld tok en riktig avgjørelse. Jack's spasmer hadde ikke akkurat funket mot Starkwood's leiesoldater. Jo, enig. Likevel er det trist og kjedelig å se Jack sitte på et kontor når han hører hjemme uti felten. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 - Jack sitter på FBI kontoret, når han egentlig skulle vært ute i felten. Synes Larry Moss for en gangs skyld tok en riktig avgjørelse. Jack's spasmer hadde ikke akkurat funket mot Starkwood's leiesoldater. Jo, enig. Likevel er det trist og kjedelig å se Jack sitte på et kontor når han hører hjemme uti felten. Han vender nok tilbake igjen tenker jeg. Kan se for meg hvordan han vil ha revansj mot Starkwood folka. Håper bare ikke at krampene hans blir så alt for ille, slik at han ikke får hjulpet Larry og Tony over radio. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Han fikk jo sprøyta som skulle skjule symptomene, så burde få en liten pause fra krampene ihvertfall. Men håper Kim kommer og han blir frisk snart! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Var i England hele tirsdag og onsdag, og fikk ikke tid til å se episoden og det gjorde fysisk vondt, seriøst. Herlig å komme hjem i går og se den med en gang, og denne sesongen er jo bare off the hook. Vanvittig av Hodges i denne episoden, bare fantastisk. Og Olivia var jo faktisk kul i denne og, hoho. Gleder meg helt villt til tirsdag, selvom det betyr ferien er ferdig er det nesten verdt det. Gotta love 24. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Så ep 13-17 i går og i dag og jeg må si at dette er en utrolig bra sesong. Nå gleder jeg meg til Kim kommer, og ser hva som skjer med hun og Jack Endret 13. april 2009 av Skagen La innlegget i spoiler. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Nå gleder jeg meg til Kim kommer, og ser hva som skjer med hun og Jack Det er ikke helt sikkert. Han ga streng beskjed om at han ikke ville se henne, eller i noen som helst omstendighet ville dra henne med inn i hans situasjon. Og over til noe annet, litt fun fact: Kiefer Sutherland er en ivrig besøker av Morten Sohlbergs restaurant i New York - Smörgås Chef. Morsomt at han besøker en norsk restaurant. Edit: Det er ikke her det blir spoilet. Presisering. Endret 16. april 2009 av Onyx Sitat av spoiler. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Nå gleder jeg meg til Kim kommer, og ser hva som skjer med hun og Jack Det er ikke helt sikkert. Han ga streng beskjed om at han ikke ville se henne, eller i noen som helst omstendighet ville dra henne med inn i hans situasjon. Og over til noe annet, litt fun fact: Kiefer Sutherland er en ivrig besøker av Morten Sohlbergs restaurant i New York - Smörgås Chef. Morsomt at han besøker en norsk restaurant. Skjekk IMDB Endret 13. april 2009 av Raste Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Et par innlegg har blitt satt i spoiler, og et par innlegg med off-topic er slettet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Fy fader nå klikker jeg altså. Er medlem av sånn fandrit for 24 på Facebook, så spoiler de faen meg som satan der. =/ Takk for det liksom. Skal ikke spoile det videre da. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Takk for tipset Erlend. Er også medlem, og nå skal jeg passe på å ikke lese noe sånne greier. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Link til den gruppen på Face? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 DAAAMN! Timing! Kom akkurat inn døren, skrudde på TVn, og "Previously on 24". Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fytti helvette for en episode! SPOILER FOR DE SOM IKKE HAR SETT EPISODEN... Først og fremst, Jack var en idiot i denne episoden. Ble en bra periode i midten av episoden, og selvfølgelig slutten. Helt VILLT at Tony er en bad guy, og skribentene slutter faen meg aldri å overraske. Hadde ALDRI trodd etter det som har skjedd, at Tony likevel skulle være en bad guy. Gleder meg sykt til episoden neste uke! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 SATAN SATAN SATAN SATAN SATAN!! ENDELIG er 24 tilbake sånn jeg vil ha det. De siste episodene har til dels vært forutsigbare og middelmådige, DETTE var sykt. Høy puls hele veien. SYKT! Og jeg hater Tony. Jeg tenkte halvveis i episoden at jeg etterpå kom til å skrive "Jeg liker egentlig ikke Tony, men det var faktisk mer spennende da han skulle sette på eksplosivene i stedet for Jack - ettersom Tony kan dø, det kan ikke Jack før i den helt siste episoden.". Nå har jeg gått fra å ikke like Tony til å hate ham. Arrrrrrgh. Jeg vil ha resten av sesongen nå... satan. (On a sidenote, som vanlig gjør skribentene en mislikt karakter til mer tålbar og OK rett før h*n skal drepes. Jeg må lære meg å se slike ting komme. Sist senatorfyren, nå Larry Moss.) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Fytti helvette for en episode! SPOILER FOR DE SOM IKKE HAR SETT EPISODEN... Først og fremst, Jack var en idiot i denne episoden. Ble en bra periode i midten av episoden, og selvfølgelig slutten. Helt VILLT at Tony er en bad guy, og skribentene slutter faen meg aldri å overraske. Hadde ALDRI trodd etter det som har skjedd, at Tony likevel skulle være en bad guy. Gleder meg sykt til episoden neste uke! Fy faen, dere må kødde at Tony virkelig er en bad guy? Faen, nå skal jeg se episoden ass! Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Dette var jo helt rått! Fytti... Tony bad guy, hahaha! Genious shit! På den annen side... finner dette vanskelig å innse, da Jack og Tony så ut til å bli venner igjen. Jack blir frisk, finner Tony og dreper han! Det er sesongslutten, og i can't wait! ---------- Jonas Hudges er gone by the wind nå... synes dette er litt trist da han var den beste skurken vi har hatt i 24 noensinne! Totalt ustabil var han også! Også det truende blikket hans... huff, dette vil bli et tungt savn! --------- Helt konge episode! Jeg kunne solgt konen min for neste episode nå. Dette er vilt! Go 24! Endret 14. april 2009 av FredrikH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå