ErlendRU Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Sikkert noe greier med at det er flere gasser som må blandes for at det skal ha skikkelig effekt eller noe, også ble Jack bare utsatt for en av de, så det er ikke dødelig, men det ser ut som han har blitt smittet allikevel. Men som jeg sa tidligere; Jack blir ikke smittet av viruset, viruset blir smittet av Jack. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Sikkert noe greier med at det er flere gasser som må blandes for at det skal ha skikkelig effekt eller noe, også ble Jack bare utsatt for en av de, så det er ikke dødelig, men det ser ut som han har blitt smittet allikevel. Men som jeg sa tidligere; Jack blir ikke smittet av viruset, viruset blir smittet av Jack. Som medisinstudent må jeg presisere at dette ikke er et virus. Dette er den menneskelige varianten av kugalskap. Hvis det finnes opp en kur i løpet av en 24-dag for kugalskap blir jeg virkelig skuffet. Endret 4. april 2009 av Oovz Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hmmm... Kugalskap ja... Er det altså en masse proteiner i disse beholderne? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Sikkert noe greier med at det er flere gasser som må blandes for at det skal ha skikkelig effekt eller noe, også ble Jack bare utsatt for en av de, så det er ikke dødelig, men det ser ut som han har blitt smittet allikevel. Men som jeg sa tidligere; Jack blir ikke smittet av viruset, viruset blir smittet av Jack. Som medisinstudent må jeg presisere at dette ikke er et virus. Dette er den menneskelige varianten av kugalskap. Hvis det finnes opp en kur i løpet av en 24-dag for kugalskap blir jeg virkelig skuffet. Okay. Passer det bedre med "Jack blir ikke smittet av kugalskap, kugalskapen blir smittet av Jack" da kanskje? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Tiden vil vise om Bauer er (kraftig) smitta eller ei. Det kan slå begge veier med enten inkubasjonstid som allerede er i gang - eller at han slapp billig unna. Virker jo som han ble ganske mye smittet, men 24 er jo fornyet til sesong 8 og han spiller jo der også? Jepp! Nå fikk vi se at han ble smitta, så hvordan produsenten løser dette blir spennende. Kiefer er visst med i manusproduksjonen. Den observante 24-titter ville også se at vi fikk et gjensyn med en gammel karakter i dag. Yes, sir! Fra sesong 3, med Singer-familien og sønnens innblanding i narkotikasmugling. Jack sin sentimentale side av seg liker jeg godt. Endret 4. april 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Hmmm... Kugalskap ja... Er det altså en masse proteiner i disse beholderne? Vel, jeg synes det er rimelig latterlig jeg også, men de sier eksplisitt i episoden at det er en variant av prion-sykdommen Creutzfeld-Jacobs, og dermed er det snakk om "smittsomme" proteiner (eller "menneskelig variant av kugalskap", om du vil). Muligens bruker de bakterier eller noe som en form for "bærer", men det er som du korrekt påpeker selve proteinene som er problemet. Men nok nerding nå, det er jo tross alt helg! Jeg lurer på når Kim kommer inn i bildet jeg. Skulle hun ikke iallefall ha en gjesterolle i denne sesongen? Endret 4. april 2009 av Oovz Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Tipper Jack får tak i henne nå når han skal "dø".[/spolier] Endret 4. april 2009 av Kontorstol Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ingen spoilere utanfor spoilertag takk. Nokre innlegg er fjerna. Lenke til kommentar
jonvidar Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Tipper Jack får tak i henne nå når han skal "dø".[/spolier] Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Ifølge epguides.com skal han være med i episode 20-24.. Gleder meg til å se den søte kanadiske piken igjen. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 alle har tatt påskeferie eller? ingen sett den nye episoden ? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Joda, joda. :-) Av en eller annen grunn synes jeg ikke denne sesongen griper meg like mye som før. Kanskje det har noe med at Jack ikke er så mye i "felten" lenger? I tillegg har vel dette biovåpen-scenarioet blitt litt vel oppbrukt nå. Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Kjempe kul episode! 4/5 Spennende hele tiden, godt skuespill, overraskende mord og presidenten nok en gang fanget opp i et lite hjørne. Minus Ikke noe vi ikke har sett før, og vi kunne gjerne fått med en twist å tygge på! Kjempe kul episode! Endret 8. april 2009 av FredrikH Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Sjefsepisode. Jonas Hodges er en slu rev og Tony Almeida ordna opp i felten. Elska hvordan han gjorde kort prosess på de to Starkwood-bøllene. Olivia fikk også pluss i margen i denne episoden. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Her er det mange som er på påskeferie skjønner jeg. Ble bra med Tony-action i denne episoden Noe som veier litt opp for mangelen på Jack Bauer-action. Ellers så er Jonas Hodges en sleip jævel, og en fantastisk spennende karakter. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Bra episode Kjekt å endelig bli bedre kjent med Hodges . Ellers så var Almeida på plass som sjef i denne episoden, men det er litt trist å se Jack som sitter å råtner på FBI kontoret Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Syk episode. Mye som skjedde. Lang uke til neste episode. Han som spiller Hodges spilte etter min mening glimrende i denne episoden. Det lyste jævelskap av han når han snakket til Moss utpå plassen der. Gleder meg vilt til neste episode! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Bra episode dette! Tipper vi får se Kim igjen snart hvertfall, er en grunn til at de drar inn det studiegreiene. Er vel ikke helt på jordet om jeg tipper de rakettene fra Hodges bare var fake. Konge med Tony tilbake, selv om jeg hadde likt det best om Jack var der også! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Selv syns jeg at dette var en knallepisode. Elsker å se Jon Voight få bruke sine brilliante skuespillerferdigheter. Blir spennende å se hva som kommer til å skje mellom Jack og Kim dersom de møtes igjen. Jeg trodde ikke at Olivia kom til å gjøre det hun gjorde, fikk ikke med meg at hun hadde satt på mobilen til å ta opp det de holdt på med, sleipt. Får håpe Jack kommer seg litt ut i felten igjen, hadde vært gøy å se hva han hadde gjort med folka fra Starkwood sammen med Tony. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Olivia er ei sleskete biatch så det holder, og jævla synd hu ikke fikk seg en midt i trynet....håpet på det. Synes dog hun er en stor skuespiller også, i Jericho hadde hun jo en heeeelt annen karakter, så det viser bare at hun takler forskjellige roller. Men godeste Jon Voight? I særklasse en helt annen liga. Sykt bra! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Positive ting: - Jonas Hodges - Voight spiller som vanlig glitrende og jeg likte å se da han "klikket" og slo ihjel han som samarbeidet med Tony. Ikke misforstå, jeg håpet ikke at han skulle bli drept, men jeg ble glad da Hodges viste seg frem som mer en en som sitter å sier hva alle skal gjøre. Skikkelig kald jævel er han og Voight er - uten tvil - en av de beste skuespillerne serien har sett inkludert Kiefer. - Olivia misliker jeg ikke så sterkt som før. - Tonyaction - Kim kommer snart og hele sesongen så langt egentlig. Negative ting: - Jack sitter på FBI kontoret, når han egentlig skulle vært ute i felten. - At jeg tenker "der er Jon Voight" når man ser Jonas Hodges. Nesten sånn at Voight er for kjent til å spille skurk siden du bare gjennkjenner ham med alle de andre rollene han har spilt. Ikke noe stort problem, men det er litt småirreterende. - Om 7 episoder er sesong 7 ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå