thamule Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Veldig god episode. Men irriterande med slike småfeil som at det var 2 inngongar nord og sør og at almeida satt 50 yards nord for lagerbygget. Det funker ikkje altså. Han satt 50 yards vest eller øst for lagerbyggningen. Men men, kan vel ikkje henge seg opp i alt heller. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Ja nå må du bestemme deg ... satt han vest eller øst for bygningen? Så vidt jeg husker var det to innganger nær hvert hjørne av bygget. Tony hadde fri sikt til den ene inngangen, og han så to yttervegger av bygget fra der han stod. Jeg så ikke noe kompass eller andre ting som tydet på at observasjonen til Tony var feil. Finn aprilspøk fra diskusjon som veksler avartarer mellom MacGyver, Chuck Norris og Mr.T Endret 1. april 2009 av hightow Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 skjønner ikke at alle ble lurt av Seaton fyren? Luktet jo set-up lang vei! Nei denne episoden var gjennomsiktig og særs dårlig iforhold til min smak. Tja, jeg tror jeg pleier å ha en fin radar for 24-twists, men dette var tredje gangen i sesongen jeg ble skikkelig overraska. Jeg innså jo rett før de storma lageret at det ville være tomt, men trodde faktisk ikke Seaton hadde ofret seg for Starkwodd og lurt alle trill rundt. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Ser forresten ut til at eg bomma litt der ja. Jammen då er episoden perfekt då. 24.bmp Endret 1. april 2009 av thamule Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg var ikke overrasket over at lageret var tomt, det var alt for lett å komme inn og det er ikke i 24 sin stil å gjøre slike enkle ting. Jeg tenkte derimot at sjefen(husker ikke navn) visste at han ville sladre og derfor flyttet våpnene, men det var jo feil og episoden fikk en god vri som alltid . Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Morsomt det med Sunny ja, men hun og Jack snakket jo sammen under dag 3? Litt merkelig at hun måtte si navnet sitt, dog de kan legge til at Jack ikke husker henne selv om jeg tviler. Må forresten være det lengste gapet i serien når det kommer til karakterer vi ikke har sett i en periode. Milo hadde jo 104, og Sunny har da 74. Legge til Chase i neste sesong? Endret 1. april 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Legge til Chase i neste sesong? det hadde vært UBERDIGG, Chase = Jack bauer 2 En av de råeste charakterene mener jeg hvertfall Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Morsomt det med Sunny ja, men hun og Jack snakket jo sammen under dag 3? Litt merkelig at hun måtte si navnet sitt, dog de kan legge til at Jack ikke husker henne selv om jeg tviler. Vel, det er jo strengt tatt mange herrens år siden pluss at dama var skjult inni denne svære drakta. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Legger det i spoiler så jeg er helt sikker. Han gamlingen på Starkwood som har våpenet, har han vært med i noen tidligere sesong? Endret 1. april 2009 av Dernel Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Legger det i spoiler så jeg er helt sikker. Han gamlingen på Starkwood som har våpenet, har han vært med i noen tidligere sesong? Jon Voight er ny i 24 denne sesongen, såvidt jeg vet. Irriterer meg over Starkwood, gitt. Utrolig sleipe fisker hele gjengen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jon Voight er ny ja, men han var med i Redemption da. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg fant ut nå at hadde sett han i National Treasure og ^^ Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg fant ut nå at hadde sett han i National Treasure og ^^ Jon Voight er gammel traver. Vært med i et utall filmer, og han er far til Angelina Jolie Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det med Seaton tok meg på senga, men egentlig burde det ha vært forventet fordi Hodges fortalte han jo da de tok Almeida at han måtte kjenne tenkemåten til vitnet og det var jo nettop det Seaton gjorde. Men alt i alt var det en glimrende gjennomført greie! Jeg tror også at Jack er smittet permanent og de ikke får fiksa det, men at dosen er såpass lav at det vil ta lang tid. Så i s08 kommer han sikkert til å sakte dø og så er 24 ferdig, men det er bare min teori Han fyren i fra de smittefolka som snakka med presidenten sa jo også at selve gassen i våpenet brukte lang tid på å drepe folk, men at gassen i våpenet var mye mer effektivt. Mtp. at Jack kun ble utsatt i liten grad så er det jo sansynlig at det vil ta sin tid før han stryker med. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det med Seaton tok meg på senga, men egentlig burde det ha vært forventet fordi Hodges fortalte han jo da de tok Almeida at han måtte kjenne tenkemåten til vitnet og det var jo nettop det Seaton gjorde. Men alt i alt var det en glimrende gjennomført greie! Det jeg ikke skjønner er hvorfor Seaton ikke bare spillte dum og liksom "Wtf? It was supposed to be here!". Da hadde han fått nøyaktig samme effekten (altså ødelagt like mye for FBI), og fortsatt fått immunitet. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Han hadde vel gjort det IRL, men de skulle vel vise oss at han lurte de. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det jeg ikke skjønner er hvorfor Seaton ikke bare spillte dum og liksom "Wtf? It was supposed to be here!". Da hadde han fått nøyaktig samme effekten (altså ødelagt like mye for FBI), og fortsatt fått immunitet. Tror ikke immuniteten er gjenkallelig. Jeg mener, da kunne jo ikke skurkene stolt på avtalen de har med presidenten, hvis den er mulig å kalle tilbake. Men hvordan dette fungere i 24 aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det jeg ikke skjønner er hvorfor Seaton ikke bare spillte dum og liksom "Wtf? It was supposed to be here!". Da hadde han fått nøyaktig samme effekten (altså ødelagt like mye for FBI), og fortsatt fått immunitet. Tror ikke immuniteten er gjenkallelig. Jeg mener, da kunne jo ikke skurkene stolt på avtalen de har med presidenten, hvis den er mulig å kalle tilbake. Men hvordan dette fungere i 24 aner jeg ikke. Men avtalen fungerer vel på den måten at han får immunitet dersom tipset hans fører til at skurkene blir tatt. Dette visste han nok også, og brukte bare kravet om immunitet for å dra ut tiden til FBI. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det jeg ikke skjønner er hvorfor Seaton ikke bare spillte dum og liksom "Wtf? It was supposed to be here!". Da hadde han fått nøyaktig samme effekten (altså ødelagt like mye for FBI), og fortsatt fått immunitet. Tror ikke immuniteten er gjenkallelig. Jeg mener, da kunne jo ikke skurkene stolt på avtalen de har med presidenten, hvis den er mulig å kalle tilbake. Men hvordan dette fungere i 24 aner jeg ikke. Men avtalen fungerer vel på den måten at han får immunitet dersom tipset hans fører til at skurkene blir tatt. Dette visste han nok også, og brukte bare kravet om immunitet for å dra ut tiden til FBI. Ja, det kan ha blitt tatt forbehold om at tipset fører til noe i avtalen. Godt poeng. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg tror også at Jack er smittet permanent og de ikke får fiksa det, men at dosen er såpass lav at det vil ta lang tid. Så i s08 kommer han sikkert til å sakte dø og så er 24 ferdig, men det er bare min teori De kommer nok ikke til å avslutte 24 så lenge Kiefer er med og de fortsatt tjener penger på det. Dersom han hadde dødd sakte i s08 hadde jo vært utrolig teit, for det er jo tross alt bare 24 timer i en sesong, så det tror jeg er veldig usannsynlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå