Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!

Anbefalte innlegg

Muligens spoiler.

Den nye sesongen er jo bekrefta, og skal begynne å spilles inn i Mai. Kiefer Sutherland skal vere med, det har han sjølv sagt. Så dette med infeksjonen antar eg at det blir funnen en kur av i slutten av sesongen, eller så blei Jack berre infisert i ein minimal dose at han har nokon månader eller år igjen å leve av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Muligens spoiler.

Den nye sesongen er jo bekrefta, og skal begynne å spilles inn i Mai. Kiefer Sutherland skal vere med, det har han sjølv sagt. Så dette med infeksjonen antar eg at det blir funnen en kur av i slutten av sesongen, eller så blei Jack berre infisert i ein minimal dose at han har nokon månader eller år igjen å leve av.

kan være feil men testen, eller at dei finner kur... ein liten mulighet er jo at seasong 8 begynner etter season 7, slik at det blir 48 hours, men det tviler eg på.

Lenke til kommentar

Muligens spoiler.

Faen meg, det er det også jeg tror.

Enorm episode! Den twisten tok meg på kornet, jeg gikk fem på når det gjaldt både det tomme varehuset og Greg Seaton. Hvem skulle tro at han var i stand til noe slikt? Spennende med tanke på det som skjer videre, nå er FBI bundet på både hender og føtter. Ellers så forsetter Renee å spille en god rolle, og jeg liker den karakteren bedre for hver episode...

Lenke til kommentar

De siste 25 minuttene av dagens episode var kickass! Elsker når 24 involverer spesialstyrker/SWAT team, dog ikke så mye gunfire i dag.. Denne episoden synes jeg var en god del bedre enn forrige, men jeg synes det er synd om President Taylor og datteren skal være "alene" i styrerommet i det hvite hus. Håper enten Tom Lennox eller Mike Novick kommer inn. Det råeste hadde vært om begge kom inn ofc :D

Liker også den underliggende kritikken av mercenaries og private contractors jeg oppfatter ligger i manuset. Starkwood=Blackwater antar jeg.

Glimrende observert.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Det er så bra, det er så bra. Er nesten ingenting negativt med 24 nå for tiden, denne sesongen, for min del, fikser alt det dårlige fra i fjor. Jeg følte at tårer var på vei når Jack sa til Larry, oppgitt, "I always knew we'd agree on something". Fy faen som jeg elsker Jack, er ikke mulig. :)

Lenke til kommentar

Jeg også assosiserer Starkwood med Blackwater, nokså sikkert at episodene rundt blackwater har bidratt til manuset for sesong 7.

Ser forresten en liten mulighet for at Starkwood kan sitte med en kur for å behandle viruset, og at Jack på en eller annen måte må skaffe denne "the hard way"

Lenke til kommentar

Seaton, din snik! Lurte meg trill rundt. Jævlig interessant å involvere private militære inn i plottet. Ser definitivt lovende ut for resten av sesongen.

Den observante 24-titter ville også se at vi fikk et gjensyn med en gammel karakter i dag.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Jepp, kjente igjen Sunny jeg også, fra sesong 3 iksant? Men navnet tok jeg ikke før Zeke delte det ut nå :p

Forøvrig en knallepisode, og jeg ble som sikkert de fleste andre lurt trill rundt. Tenkte meg at våpenet ikke skulle være der, men ikke at Seaton tok rotta på alle sammen. Blir gøy å se hva som skjer nå.

Videre må det nevnes at Renee ser bedre og bedre ut for hver episode, men Larry ser virkelig ikke bra ut der han sprader rundt på kontoret i vesten sin!

Lenke til kommentar

Jupp. Artig at de husker på en slik karakter, så mange år etterpå.

men Larry ser virkelig ikke bra ut der han sprader rundt på kontoret i vesten sin!

Det er en grunn til at han har fått kallenavnet "A poor man's Aaron Eckhart".

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Veldig bra episode, som de aller fleste denne sesongen. Det har jo vært en fantastisk sesong, og det bare fortsetter. Ble skikkelig lurt av Seaton-fyren. Skjønte imidlertid lenge at det måtte være feil lagerbygning de gikk inn i. Spennende slutt, spørs hva Larry og FBI gjør nå.

Litt lite Jack-action i denne episoden, men det var også som forventet. Han kommer nok sterkere tilbake igjen snart. Og selvsagt overlever han infeksjonen. :)

Lenke til kommentar

God episode. Vet ikke helt hvorfor men jeg hadde det på følelsen hele tiden at han starkwoodlakeien fra CSI ikke hadde rent mel i posen. Trodde bare det skulle skje tidligere. Var helt sikker på at noe skulle skje før Tony fikk ringt Larry.

Lenke til kommentar
skjønner ikke at alle ble lurt av Seaton fyren? Luktet jo set-up lang vei!

Skjønte lenge før at våpnene ikke var i det lagerbygget - men trodde at Voight hadde gjennomskuet Seaton, og at de hadde dratt til et annet lagerbygg for å lure både Seaton og Tony.

Flere enn meg som er skuffet over at Dotten brukte Chuck Norris i stedet for Jack som aprilspøk-avatar? :p

Edit: Fikk MacGyver nå. Et hakk bedre. Chuck Norris < MacGyver < Jack Bauer

Endret av Peppep
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...