666=TRIPPLE-SEX Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Noen som har sånn ca peil på når det vil begynne igjen? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ingen har peiling på det, og det er det heller ingen som vet før streiken er over. Fox er bestemt på å sende 24 kontinuerlig, og starter derfor ikke sesongen før de er sikre på å få alle episodene. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan ikke den streiken bli ferdig snart a ? Hvor lenge har den holdt på nå? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Den har vel vart et par måneder nå. Sist gang de streiket, i 1988, varte den i over 5 måneder, så om vi er uheldige kan det ta lang tid før ting er i orden igjen enda. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ahh, hadde gledet meg til å få ny 24-sesong, og så kommer jeg på streiken og oppdager at det blir lang ventetid! Kjipt. Får håpe streiken avsluttes tidlig nok til at vi kan få sesong 7 i år hvert fall. Kjedelig om vi må vente til for eksempel januar 2009 før de setter den i gang, altså når sesong 8 opprinnelig skulle begynt. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er godt mulig vi må vente til januar 2007 dessverre. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Streiken fungerer altså slik at de utsatte programmene blir sendt tilbake i tid ..? Hmm, den teknologiske verden er alltid i utvikling altså. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er godt mulig vi må vente til januar 2007 dessverre. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 2007 faktisk. Jeg begynner å bli senil allerede. Lenke til kommentar
josse1995 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 hvem er det som streiker??? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 hvem er det som streiker??? Manusforfatterne i USA. Og uten manus blir det ingen serier eller filmer. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Når var det sesongen opprinnelig skulle startet? Hvis det i det hele tatt har vært noen dato.. Hvor akkurat hvorfor streiker dem egentlig? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det var vel nå rundt midten av januar sesongen skulle begynne, slik alle de siste 24-sesonger har pleid å gjøre. Dessverre blir nok dette kraftig utsatt nå, kanskje til og med utsatt til januar neste år hvis ikke en løsning kommer fort (eller for all del enda lenger hvis det drar enormt ut). Manusforfatterne streiker for å få en større andel av DVD/filmnedlasting-salg. For øvrig ble Kiefer Sutherland sluppet ut av fengselet i dag etter godt over en måned bak murene for fyllekjøring. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Skulle ha startet for en uke siden. Pokker altså, håper det blir en løsning på streiken snart. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kiefer har i hvertfall blitt løslatt fra fengsel nå. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kiefer har i hvertfall blitt løslatt fra fengsel nå. Hvorfor måtte han i fengsel da? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kiefer har i hvertfall blitt løslatt fra fengsel nå. Hvorfor måtte han i fengsel da? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=508823 fyllekjøring når han allerede var på prøvetillatelse for en gang tidligere som han også hadde fyllekjørt trodde jeg Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Blir spanande å sjå kva Almeida finn på i denne sesongen. Er glad for å ha han tilbake. Lett ein av mine favoritt-karakterar i serien. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg håper for guds skyld fyren jobber undercover. Tony Almeida skal huskes som en helt, ikke en bad-guy. Dessuten har "good-guy turned bad" blitt gjort før, som i Sesong 3 med Stephen Saunders. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Faen ass! Latterlig at streiken enda ikke er over, selv om jeg støtter saken til manusforfatterne. Har lyst til og se 24 nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå