Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!

Anbefalte innlegg

Og fordi Larry trodde at saken var ferdig, og Jack visste med en gang hvor mye tid som ville gå tapt om Larry tok han i forb. med Quinn sitt angrep på sykehuset.

Quinn hadde jo vært long gone lenge før Jack hadde overbevist Larry om noe. Larry er trangsynt og vanskelig.

Ja, føler at serien gjentar seg sjølv lit på dette punktet.

Koffor kan ikkje dei få Jack inn igjen i eit byrå? Gje han litt resursar og la han beskytte landet sitt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor i all verden koble inn Larry når den kjipingen er mer opptatt med å bure inn Amerika's største helt enn å finne ut hvem som står bak raidet på Det Hvite Hus? Nei, Jack og Tony co-op er nok den sikreste løsningen. Forhåpentligvis ringer de Aaron Pierce når de først er igang.

Kunne vært spennende og sett Aaron Pierce i aksjon igjen ja. :) Likte de forrige episodene hvor Jack og Tony var sammen om å utføre ting, og tror jeg kommer til å like de neste episodene også, hvis de utvikler seg som du og jeg håper på. :)

Lenke til kommentar

Da var episoden ferdig...

SPOILER FOR DE SOM IKKE HAR SETT.

Fy faen jeg er skuffet, og fy faen for en middelmådig drittepisode! Jack tok tidenes mest elendige beslutning ved å skyte han fyren som skulle drepe vakten på havna.

Dårlig episode, og jeg er sykt skuffet ...

Promo:

Ser veldig bra ut. Naken Jack Bauer for damene der ute, og Mr. Almeida ser ut til å bli torturert av folka med biovåpenet. Blir spennede å se om Jack samarbeider med FBI nå.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Synes episoden var en av sesongens beste. Herlig dock-fight, masse Jonas Hodges, Tony/Bauer samarbeid, The First Dude våknet opp og Larry Moss begynner endelig å gjøre jobben sin. Nice liten vri at Jack brøyt en av sine prinsipper og faktisk reddet havnevakta, selv om det ville riske operasjonen. Derimot en skam at Olivia-bitchen fikk bli mens Ethan måtte gå.

Nei, så helt uenig Martin. Sjefsepisode.

Lenke til kommentar

+ 1

Det eneste som irriterer meg er den helsikes datteren til presidenten, jeg håper hun blir torturert i hjel med et strykejern og en strømkabel. Hvor umoralsk går det an å bli? Ethan var 10 ganger bedre, men jeg savner gode gamle Tom Lennox. Han var den kuleste stabsjefen på lenge, selv etter torturen. Han sprakk ikke som en liten jente, i forhold til de vanlige byråkratene.

Dokkscenen var rå, det var kult å se Jack bli menneskelig for en gangs skyld. Synd for Tony, men bra for en kvinne med tvillinger på vei. Var det en HK 416, eller noe amerikansk Jack brukte da han skjøt den første skurken?

Lenke til kommentar

Litt overrasket over at Jack og Tony valgte en "rett på" taktikk istedet for "hide and seek" når de skulle ta folkene...

Iløpet av 30 sekunder med en lyddemper så burde jo Jack og Tony klart minst halvparten før motstanderne skjønte hva som foregikk.

Lenke til kommentar
Absolutt, det kom som en overraskelse at han ble skutt. Det jeg riktignok stusset litt over var at det var politiet som banket på døren, når det fremgikk at det var FBI som skulle komme og redde Blaine, men av en eller annen grunn lot jeg meg overbevise i det øyeblikket at det virkelig var politiet.

Det får meg til å lure hvem som er muldvarpen, hvem var det som tipset de folka om at Jack var hos Blaine???

Sa ikke dattera til presidenten at lekkasjen kom fra fbi? Likevel stoler jeg ikke et sekund på hun, er ganske sikker på at hus regisstrer alt med lekkasjen.

Sikkert mange som hadde tenkt at det var Olivia som var muldvarpen, men god følelse at jeg hadde rett. (med regisstrer mener å regissere. som i en regi :) slet med det ordet) Ellers lurer jeg på om det bare er jeg som syntes lastebilen begynte å ryke, og om det da hadde noe med biovåpnene å gjøre?

Lenke til kommentar

@DoktorBacon:

Men ikke de han kjenner. Han hadde jo ikke noe stort personlig forhold til denne vakten, men han lovet å beskytte ham, og vi har tidligere fått godt innprentet at Jack er en mann av sitt ord.

Eksempelet jeg kommer på i farta er når han redder Dereck i sesong 5 i fly-terminalen ved å risikere hele redningsoperasjonen... Forresten kom jeg på ett til, og enda mer passende, da han redder denne vennen til Chloe i sesong 4, selv om det fort kunne ført til at forfølgelsen av terroristen tilbake til basen hadde gått i dass.

Endret av PHPdude
Lenke til kommentar
Absolutt, det kom som en overraskelse at han ble skutt. Det jeg riktignok stusset litt over var at det var politiet som banket på døren, når det fremgikk at det var FBI som skulle komme og redde Blaine, men av en eller annen grunn lot jeg meg overbevise i det øyeblikket at det virkelig var politiet.

Det får meg til å lure hvem som er muldvarpen, hvem var det som tipset de folka om at Jack var hos Blaine???

Sa ikke dattera til presidenten at lekkasjen kom fra fbi? Likevel stoler jeg ikke et sekund på hun, er ganske sikker på at hus regisstrer alt med lekkasjen.

Sikkert mange som hadde tenkt at det var Olivia som var muldvarpen, men god følelse at jeg hadde rett. (med regisstrer mener å regissere. som i en regi :) slet med det ordet) Ellers lurer jeg på om det bare er jeg som syntes lastebilen begynte å ryke, og om det da hadde noe med biovåpnene å gjøre?

Jeg så også at bilen begynte å ryke, men ikke helt sikker på hva dette kom av. Tror nok ikke at det hadde noe med biovåpenet å gjøre. Kan vel bare være at "skurkene" skøt motoren? For øvrig syns jeg det var en spennende episode, herlig actionscene på containerhavna. :D Gleder meg til neste episode. Får håpe ikke Olivia kommer til å ødelegge for mye resten av "dagen".

Lenke til kommentar
@DoktorBacon:

Men ikke de han kjenner. Han hadde jo ikke noe stort personlig forhold til denne vakten, men han lovet å beskytte ham, og vi har tidligere fått godt innprentet at Jack er en mann av sitt ord.

Eksempelet jeg kommer på i farta er når han redder Dereck i sesong 5 i fly-terminalen ved å risikere hele redningsoperasjonen... Forresten kom jeg på ett til, og enda mer passende, da han redder denne vennen til Chloe i sesong 4, selv om det fort kunne ført til at forfølgelsen av terroristen tilbake til basen hadde gått i dass.

Marika fikk tidligere i sesongen erfare Jack's målrettede måte å arbeide på. Flere andre, Curtis, Paul Raines og Ryan Chappele som de ypperste eksemplene, har også lært at han gjerne ofrer sine medmennesker for å redde majoriteten. Jeg vil påstå at dette nærmest har blitt mottoet for Jack Bauer og jeg skjønner godt at mange ble overrasket når han valgte å redde sikkerhetsvakten.

Lenke til kommentar

Fankern, dette her var en av de aller beste episodene. Spenning var det absolutt. Så her er jeg enig med mr. Bacon.

Tiden vil vise om Bauer er (kraftig) smitta eller ei. Det kan slå begge veier med enten inkubasjonstid som allerede er i gang - eller at han slapp billig unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...