Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper den informasjonen som ble lekket er av en hittil ukjent FBI ansatt som vi kanskje får se mer av i seinere episoder. Tviler sterkt på at FBI er blitt rent selv om de har fjerna de folka som stod på lista til Dubaku. Er jo tydelig at det firmaet som Jack og Mayer undersøkte sammen har flere connections rundt omkring som enda ikke er oppdaget.

Lenke til kommentar

Nei, muldvarper synes jeg er bra, det gjør at du føler at du ikke helt kan stole på noen 100%, og som seer blir du nødt til å nærmest analysere hver eneste karakter nøye, hva de sier, hva de gjør, osv... Så, JA til muldvarper :thumbs:

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar
Var vel ikke muldvarper i sesong 2, 3 og 6 tror jeg.

Jo, det var muldvarp i sesong 6. Det er jeg rimelig sikker paa. For jeg husker jeg sa det samme i forrige sesong.

Muldvarper er bra innimellom, men det er liksom samme greia hele tiden, og det er det jeg er lei av.

Lenke til kommentar
Den oversikten viser jo at sesng 7 ligger forst i antall moles. Og naa naar jeg leser det, saa husker jeg at hun Nadia ikke var muldvarp, men bare ble anklaget for det.

Ja? Du skriver jo at det var i S6, ikke i S7.

Endret av Peppep
Lenke til kommentar

Jeg syns alt i alt at det var en veldig spennende og underholdene episode. :) Blir spennende å se hva Jack og Tony kommer til å gjøre når de kommer til havna hvor Bio-Våpenet skulle komme i land. Men, som jeg skrev etter forrige episode, så håper jeg at det ikke tar så alt for lang tid før Jack begynner å samarbeide med FBI igjen. Han var jo på vei nå, men senatoren, men han døde gitt.

Kan trygt si at jeg gleder meg til neste episode. :)

Lenke til kommentar

Vel, irriterer meg over det jeg og, men på en annen side så vet jeg at Jack gjør det fordi; (1) Larry ikke er interessert i å gjøre jobben på Jack sin måte, og (2) Det er ofte enklere for Jack å jobbe alene, eller med et par stykker, enn å jobbe med en hel organisasjon. Var jo ofte sånn i CTU og, at de gikk bak ryggen og jobbet litt hemmelig med ting.

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden koble inn Larry når den kjipingen er mer opptatt med å bure inn Amerika's største helt enn å finne ut hvem som står bak raidet på Det Hvite Hus? Nei, Jack og Tony co-op er nok den sikreste løsningen. Forhåpentligvis ringer de Aaron Pierce når de først er igang.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Og fordi Larry trodde at saken var ferdig, og Jack visste med en gang hvor mye tid som ville gå tapt om Larry tok han i forb. med Quinn sitt angrep på sykehuset.

Quinn hadde jo vært long gone lenge før Jack hadde overbevist Larry om noe. Larry er trangsynt og vanskelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...