DoktorBacon Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg er veldig spent på hva en general i et fattig afrikansk land kan gi en rik amerikaner. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Gjøre drittjobbene? Som den rike amerikaneren ikke får noen andre til å gjøre. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Jojo, men Juma hadde jo en leveranse på vei til USA og Hogdes, som "takk" for at han støttet kuppforsøket og ga dem tilgang til Det Hvite Hus. Så hva i all verden er det disse fattige afrikanerne kan ha som han ikke kan få fatt i? Og hvorfor vil han ta Presidenten i samma slengen? Endret 11. mars 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
AnjoEntertainment Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Jojo, men Juma hadde jo en leveranse på vei til USA og Hogdes, som "takk" for at han støttet kuppforsøket og ga dem tilgang til Det Hvite Hus. Så hva i all verden er det disse fattige afrikanerne kan ha som han ikke kan få fatt i? Og hvorfor vil han ta Presidenten i samma slengen? Aksjer... Gull... (han får nok neppe byttet gullet i penger når han er hatet verden rundt). Noe personlig/hevn... Endret 11. mars 2009 av FredrikH Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jojo, men Juma hadde jo en leveranse på vei til USA og Hogdes, som "takk" for at han støttet kuppforsøket og ga dem tilgang til Det Hvite Hus. Så hva i all verden er det disse fattige afrikanerne kan ha som han ikke kan få fatt i? Og hvorfor vil han ta Presidenten i samma slengen? Aksjer... Gull... (han får nok neppe byttet gullet i penger når han er hatet verden rundt). Noe personlig/hevn... Neinei, det er våpen av noe slag! Det sa jo Jon Voigt eller lakeien hans i forrige episode, mener jeg å huske... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Aksjer på en båt? Tipper det er noe kjemisk faenskap som er fremstilt på et vis. De har jo tenkt til å bruke ett masseødeleggelsesvåpen av noe slag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Spennende episode. Liker mulighetene som åpner seg for resten av sesongen nå. Selv om eg savne det at Jack faktisk gjør noe "lovlydig" der han har resursene på sin side. Nå er han jo mutters alene. Chloe er jo arrestert hun også. Tony er vel eneste allierte han har igjen. Det med Bill skjedde plutselig, men måtte nok skje plutselig. Ellers hadde Jack aldri latt det skje. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Vel Jack har jo Renee. Uten badge da. Men alikevel. Tony burde vel komme fram i neste episode, samme med Chloe også. Siden begge er jo hovedpersoner i denne sesongen. Er så veldig merkelig at både Sean, Tony, Chloe og Henry blir alltid borte til tross for at de er enten i varetekt eller nær-døden. Hva i huleste skal Sean ha å gjøre i serien fremdeles? Tviler på at han har noe mer å gjøre i serien nå, alikevel er han listet som hovedskuespiller i rulleteksten fremdeles. Nå husker jeg forresten hvor vi så Quinn(leiemodern som drepte Burnett). Det var jo han Hodges leide inn for å drepe sønnen til presidenten. Håper Jack finner ut det at det var han, fordi presidenten fortjener litt justice for at han drepte sønnen hennes. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Tony burde vel komme fram i neste episode, samme med Chloe også. Siden begge er jo hovedpersoner i denne sesongen. Er så veldig merkelig at både Sean, Tony, Chloe og Henry blir alltid borte til tross for at de er enten i varetekt eller nær-døden. Har vel vært en del tull med slik kreditering tidligere også. I sesong 5 var vel Tony listet som hovedperson, men der lå han jo i koma 90 % av tida. Uansett, dette er et fint tidspunkt å bringe Mister Almeida tilbake. Han har tross alt vært trekkplasteret denne sesongen, men vært mye borte de siste episodene. Endret 16. mars 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Treigt ute med å få se episoden, men very nice indeed. Synd at bill døde for jeg har hatt store forhåpninger om at CTU skulle bli gjenopprettet med Bill i spissen ettersom landet tydeligvis ikke fungerer særlig godt uten... Skal jeg gjøre meg noen spekulasjoner om hva som skjer videre nå så må det være at agent Moss blir avsatt som leder for FBI etter at Jack og/eller Renee forteller Presidenten hvor udugelig han egentlig er. Eller at visepresidenten får han avsatt pga han gikk imot direkte ordre om å ikke angripe. Uansett synes jeg, personlig, at Moss bør bli tonet litt ned for han begynner virkelig bare å bli irriterende. I tillegg så håper jeg at Jack omsider kan komme under "vingene" til noen igjen og ikke være Rogue. En ting som jeg også har tenkt på i denne sesongen som jeg savner fra noen av de foregående er der vi følger litt mer med på "brikkene" i plottet. F.eks hvis noen husker han pakkis gutten fra var vel forige sesong tror jeg. I denne sesongen har det jo omtrent kun vært dama til Dubaku (?). Synes den måten å følge et/flere mennesker over flere episoder før deres rolle faktisk skal ta del i plottet hjelper serien med å få litt dybde, noe jeg har savnet i denne sesongen. Er liksom fra det ene til det andre hele tiden og den røde tråden er rimelig tynn nå og består egentlig kun av det senegal greiene som jeg tipper han som blir spillt av Jon Voigt har noe med å gjøre... Og en ting jeg gjerne ser igjen er noen episoder med noe fuckup som innebærer Morris O'Brian Alltid moro... morris Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kun jeg som venter i dag/natt? Uvanlig stille. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Gjett hvem som glemte episoden... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Nå har jeg sett episoden. God episode, men jeg er for trøtt til å oppsummere nå. Litt irriterende at Jack aldri kan forklare hva som skjer. Er jo ikker rart at han blir beskyldt for alt mulig... Og neste episode regner jeg med det blir Jack og Tony action (L) Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) ----> SPOILERE FRA EPISODEN FRA NÅ AV <---- ----> SPOILERE FRA EPISODEN FRA NÅ AV <---- ----> SPOILERE FRA EPISODEN FRA NÅ AV <---- Gah, satan som jeg hater Quinn. Er enig med flere i tråden tidligere, er drittlei av at Jack skal få skylden for alt. Nå var endelig Blaine blitt tålelig (og jeg hadde endelig greid å la vær å tenke på ham som Red Forman ), gledet meg til at Jack kunne jobbe offisielt på den rette siden igjen, men neida. For en gangs skyld ser jeg frem til mer Tony, får heller tåle en million hviskende "yeah"-er. Endret 17. mars 2009 av Peppep Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg visste det var Quinn der på døra, bare visste det. Men herlig hvordan Jack tok Quinn ned da, beste delen av episoden for meg. En god episode, og bra at det ser ut som Tony skal være mye med til neste episode. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Bra episode! Ikke noe sjokk at det var Quinn som var på døra der nei. Gleder meg til Jack/Tony army! Edit: Og herlig med Morris tilbake! Selv om det var litt feil vei han gikk da. Satser på at han og Chloe slipper ut og teamer opp med Tony og Jack Savner egentlig Bill allerede. Kjernekar. Endret 17. mars 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg ble overrasket da Blaine (?) gikk i bakken, og synd var det, for Jack har det vanskelig nok fra før. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Har startet å se på sesong nå, får komme innom når jeg har sett alle episodene som er ute til nå . *Mine innlegg* Lenke til kommentar
hightow Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg ble overrasket da Blaine (?) gikk i bakken, og synd var det, for Jack har det vanskelig nok fra før. Den var kanskje litt forutsigbar at det skulle skje, ettersom det tok kun noen travle minutter å få han "omvendt" i en sak han hadde på bordet i 6 måneder. Men det er det som er morsomt med 24 synes jeg iallefall, at det er små tynne ledetråder som bringer historien videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå