Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jojo, men Juma hadde jo en leveranse på vei til USA og Hogdes, som "takk" for at han støttet kuppforsøket og ga dem tilgang til Det Hvite Hus. Så hva i all verden er det disse fattige afrikanerne kan ha som han ikke kan få fatt i? Og hvorfor vil han ta Presidenten i samma slengen?

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar
Jojo, men Juma hadde jo en leveranse på vei til USA og Hogdes, som "takk" for at han støttet kuppforsøket og ga dem tilgang til Det Hvite Hus. Så hva i all verden er det disse fattige afrikanerne kan ha som han ikke kan få fatt i? Og hvorfor vil han ta Presidenten i samma slengen?

Aksjer...

Gull... (han får nok neppe byttet gullet i penger når han er hatet verden rundt).

Noe personlig/hevn...

Endret av FredrikH
Lenke til kommentar

Aksjer...

Gull... (han får nok neppe byttet gullet i penger når han er hatet verden rundt).

Noe personlig/hevn...

Neinei, det er våpen av noe slag! Det sa jo Jon Voigt eller lakeien hans i forrige episode, mener jeg å huske...

Lenke til kommentar

Spennende episode. Liker mulighetene som åpner seg for resten av sesongen nå. Selv om eg savne det at Jack faktisk gjør noe "lovlydig" der han har resursene på sin side.

Nå er han jo mutters alene. Chloe er jo arrestert hun også. Tony er vel eneste allierte han har igjen.

Det med Bill skjedde plutselig, men måtte nok skje plutselig. Ellers hadde Jack aldri latt det skje.

Lenke til kommentar

Vel Jack har jo Renee. Uten badge da. Men alikevel.

Tony burde vel komme fram i neste episode, samme med Chloe også. Siden begge er jo hovedpersoner i denne sesongen. Er så veldig merkelig at både Sean, Tony, Chloe og Henry blir alltid borte til tross for at de er enten i varetekt eller nær-døden.

Hva i huleste skal Sean ha å gjøre i serien fremdeles? Tviler på at han har noe mer å gjøre i serien nå, alikevel er han listet som hovedskuespiller i rulleteksten fremdeles.

Nå husker jeg forresten hvor vi så Quinn(leiemodern som drepte Burnett). Det var jo han Hodges leide inn for å drepe sønnen til presidenten. Håper Jack finner ut det at det var han, fordi presidenten fortjener litt justice for at han drepte sønnen hennes.

Lenke til kommentar
Tony burde vel komme fram i neste episode, samme med Chloe også. Siden begge er jo hovedpersoner i denne sesongen. Er så veldig merkelig at både Sean, Tony, Chloe og Henry blir alltid borte til tross for at de er enten i varetekt eller nær-døden.

Har vel vært en del tull med slik kreditering tidligere også. I sesong 5 var vel Tony listet som hovedperson, men der lå han jo i koma 90 % av tida. Uansett, dette er et fint tidspunkt å bringe Mister Almeida tilbake. Han har tross alt vært trekkplasteret denne sesongen, men vært mye borte de siste episodene.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Treigt ute med å få se episoden, men very nice indeed.

Synd at bill døde for jeg har hatt store forhåpninger om at CTU skulle bli gjenopprettet med Bill i spissen ettersom landet tydeligvis ikke fungerer særlig godt uten...

Skal jeg gjøre meg noen spekulasjoner om hva som skjer videre nå så må det være at agent Moss blir avsatt som leder for FBI etter at Jack og/eller Renee forteller Presidenten hvor udugelig han egentlig er. Eller at visepresidenten får han avsatt pga han gikk imot direkte ordre om å ikke angripe. Uansett synes jeg, personlig, at Moss bør bli tonet litt ned for han begynner virkelig bare å bli irriterende.

I tillegg så håper jeg at Jack omsider kan komme under "vingene" til noen igjen og ikke være Rogue.

En ting som jeg også har tenkt på i denne sesongen som jeg savner fra noen av de foregående er der vi følger litt mer med på "brikkene" i plottet. F.eks hvis noen husker han pakkis gutten fra var vel forige sesong tror jeg. I denne sesongen har det jo omtrent kun vært dama til Dubaku (?). Synes den måten å følge et/flere mennesker over flere episoder før deres rolle faktisk skal ta del i plottet hjelper serien med å få litt dybde, noe jeg har savnet i denne sesongen. Er liksom fra det ene til det andre hele tiden og den røde tråden er rimelig tynn nå og består egentlig kun av det senegal greiene som jeg tipper han som blir spillt av Jon Voigt har noe med å gjøre...

Og en ting jeg gjerne ser igjen er noen episoder med noe fuckup som innebærer Morris O'Brian :p Alltid moro...

morris

Lenke til kommentar

Nå har jeg sett episoden. God episode, men jeg er for trøtt til å oppsummere nå. Litt irriterende at Jack aldri kan forklare hva som skjer. Er jo ikker rart at han blir beskyldt for alt mulig...

Og neste episode regner jeg med det blir Jack og Tony action (L) :D

Lenke til kommentar

----> SPOILERE FRA EPISODEN FRA NÅ AV <----

Gah, satan som jeg hater Quinn. Er enig med flere i tråden tidligere, er drittlei av at Jack skal få skylden for alt. Nå var endelig Blaine blitt tålelig (og jeg hadde endelig greid å la vær å tenke på ham som Red Forman :p), gledet meg til at Jack kunne jobbe offisielt på den rette siden igjen, men neida. For en gangs skyld ser jeg frem til mer Tony, får heller tåle en million hviskende "yeah"-er.

Endret av Peppep
Lenke til kommentar

Bra episode! Ikke noe sjokk at det var Quinn som var på døra der nei. Gleder meg til Jack/Tony army! :D

Edit: Og herlig med Morris tilbake! Selv om det var litt feil vei han gikk da. Satser på at han og Chloe slipper ut og teamer opp med Tony og Jack :D Savner egentlig Bill allerede. :( Kjernekar.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Jeg ble overrasket da Blaine (?) gikk i bakken, og synd var det, for Jack har det vanskelig nok fra før. :(

Den var kanskje litt forutsigbar at det skulle skje, ettersom det tok kun noen travle minutter å få han "omvendt" i en sak han hadde på bordet i 6 måneder. Men det er det som er morsomt med 24 synes jeg iallefall, at det er små tynne ledetråder som bringer historien videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...