Chuck_Bass Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Håper Evan Pierce overlever. Han er min helt altså. Lenke til kommentar
HVS122 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Håper Evan Pierce overlever. Han er min helt altså. Korleis kan han vere din helt når du ikkje veit ka han heiter engang? Meiner å huska at det er Aaron Pierce?? Lenke til kommentar
Chuck_Bass Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Takk for rettelse der ja. Fomler med navnene av og til. Aaron han het ja! Han er secret service sitt svar på chuck norris. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Dette er en av de desidert beste episodene noensinne av 24 når man ser på spenning etc. Satt på pinne gjennom hele episoden. Den siste seff. Utrolig spennende å se ka som skjer nå. Litt skuff at Jack faktisk åpnet opp døren. DET hadde aldri skjedd i virkeligheten. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Fy faen, det var spennende! Uten tvil de to beste episodene på mange sesonger *Går og fryser meg ned til neste episode* Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Utrolig spennende å se ka som skjer nå. Litt skuff at Jack faktisk åpnet opp døren. DET hadde aldri skjedd i virkeligheten. Han hadde ikke noe valg. Presidenten beordret han til å åpne døren. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Vil tro at secret service og co har overordnete ordre i slike situasjoner. Presidentens liv først. Slik som situasjonen utviklet seg nå er virkelig ikke bra. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Når begynte Jack å følge ordre? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Bottom line: Han kunne ikke bare være på rommet sammen med presidenten som roper på at han skal åpne opp døren mens skjermen viser datteren til presidenten bli kuttet opp piece by piece. Simple. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Easy solution: Knus skjermen, og ødelegg speakers. Så slipper hun å se på. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg synes egentlig Presidenten sa det ganske bra: "Hva om det var din datter?". Jack hadde aldri latt Juma kuttet opp Kim hvis det var en ørliten mulighet for at hun hadde blitt spart om han åpnet døra. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Fantastiske episoder, og da spesielt den siste. Det var en ny og herlig ting å endelig få se skikkelig action i det hvite hus. Aaron Pierce fikk også noen bra scener, og Renee Walker fikk vært litt badass. Veldig, veldig bra, og jeg elsker denne sesongen her. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 2 spennende episoder! Ble sykt irritert på han senatoren fra "That's 70's Show" når ha sa "Look what you have done" til Jack. Larry Moss synes jeg blir en mer og mer tragisk karakter. Karakteren kunne sikkert vært bedre om det var en annen skuepspiller. Ser så tafatt ut, spesielt i siste episode når han løp mot White House.. Lenke til kommentar
Hosch Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 De secret service folka som trakk seg tilbake er ganske dumme egentlig.. veit de ikke at Juma kommer til å myrde henne uansett? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 De secret service folka som trakk seg tilbake er ganske dumme egentlig.. veit de ikke at Juma kommer til å myrde henne uansett? Hvem har sagt at han skal det? Er jo det de på engelsk kaller god "Leverage". Lenke til kommentar
Hosch Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 De secret service folka som trakk seg tilbake er ganske dumme egentlig.. veit de ikke at Juma kommer til å myrde henne uansett? Hvem har sagt at han skal det? Er jo det de på engelsk kaller god "Leverage". Juma sa jo klart og tydelig (ikke ordrett) "You're about to make a statement, .. and it's going to be your last". Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kan være siste som president. Siste med stemmebånd osv osv. Dumt av han å drepe hu. Med mindre de stormer det hvite hus, og han vet at han skal dø. Er jo en kjempe mulighet for han å forhandle med. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Som Jack sa, Juma spiller sin siste hånd. Han har mistet Sangala og ville blitt arrestert hvor enn han hadde dratt så nå kan han bli historisk som mannen som stormet Det Hvite Hus og henrettet Presidenten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Men nå har eg sett så mye 24 at eg nekter å tro at Jack ikke har en eller annen plan på gang.... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Å lese de siste innleggene her, får meg til å glede meg enda mer til neste episode. Ahhh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå