Raste Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) CTU nedlagt? Endret 11. november 2007 av Raste Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Spoilere i spoilertags folkens! Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 CTU nedlagt? Er vel heller at Jack ikke har noe med CTU å gjøre, eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Slik jeg har forstått det er CTU nedlagt (ikke rart egentlig. Hele greia var jo gjennomkorrupt og sikkerheten var jo ekstremt dårlig). Bill og Chloe jobber nå for et annet, privat firma og blir på en eller annen måte viklet inn i plottet til Dag 7. Forresten, er ting fra traileren regnet som spoilermateriale eller ikke? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Forresten, er ting fra traileren regnet som spoilermateriale eller ikke? Trailere blir regnet som spoilere ja, siden ikke alle ønsker å se disse. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ja, det ville jo vært en naturlig forklaring. Har vært ganske mye problemer med CTU gjennom 6 sesonger.Er kjempeklar for en ny sesong nå, og ser virkelig fram til at mye skal være forandret. I tillegg er sesongpremiéren på bursdagen min, så det blir forhåpentligvis en bra gave. Beklageligvis blir den presangen forsinket. Sesong 7 er satt på vent på ubestemt tid grunnet streiken. Så den vil ikke premiere i januar. http://www.tv.com/24/show/3866/story/10429...clk=headlinessh Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Faen, jeg som gledet meg så jævlig Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ja, litt irritert fordi det ikke ble premiere på den fantastiske datoen som var satt. Menmen, får bare håpe streiken får ordning og at sesong 7 ikke blir altfor mye forsinket. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Etter det jeg så i traileren, så ser sesong 7 veldig lovende! Men det er synd at sesongen foreløpig har blitt utsatt. Endret 18. november 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Men det er synd at sesongen foreløpig har blitt utsatt. Det er faen meg katastrofe! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Det finnes fortsatt håp. http://www.kulturo.no/nyheter/annet/nye_fo...hollywood/45480 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Ingen som vet eksakt dato når det begynner igjen? Er ikke streiken over ennå? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Ikke hørt noe om at det er satt noen dato enda nei. Synd altså, hadde ikek vært lenge igjen nå. Kiefer Sutherland sitter forresten i fengsel nå. Soner en dom på 48 dager for fyllekjøring eller noe. Passa hvertfall godt å gjøre det i forhold til streiken da. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 En dato vil ikke komme fram før streiken er ferdig, spør du meg så kan det godt hende 24 ikke kan komme tilbake før neste januar istede. Evt. høsten 2008. De har så vidt lagd ferdig 1 episode mener jeg, og det er altfor lite å gå på til å komme ut med dato på S7. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Mener jeg har lest at de har laget ferdig 6 eller 8 episoder allerede jeg. Mulig jeg tar feil her og har det fra et anna sted men. Tror de begynte innspillingene i juni/juli eller noe. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Lost har 8 episoder igjen, Prison Break 5, House 3 og 24 har fremdeles 1 ferdigprodusert episode. Hvertfall dette var for 2-3 uker siden, og siden det er jul og streiken fremdeles pågår så er det vel lite fortgang i den saken vil jeg tro ettersom de ikke kan begynne å filme et uferdig manus på grunn av noen regler vistnok innen bransjen. S7 kommer, men ikke i år vil jeg tro på grunn av streiken(hvertfall hvis den ikke ender før mai) og de vil nok gi nye serier eller andre serier som har allerede påbegynt en sesong den sendetiden de kan gi fram til hvertfall til høst. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Mener å ha hørt og lest at 24 har 8 episoder ferdig. Ikke at det gjør så mye fra eller til, for det blir nok lenge til vi får se Bauer jakte på terrorister. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Det er nok lite relevant hvor mange episoder de per i dag har ferdig ja, siden de uansett ikke kommer til å sette i gang sesongen før de vet at de får manus til mer. Endret 3. januar 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
vestlia Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Det er da ingen fastsatt dato enda for når 24 skal starte? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) nei , streiken må vell først gå over...så kan dem vell sette en dato vil jeg tro' edit; leif Endret 6. januar 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå