Jotun Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 men gjør meg ikke noe om Jack må ofre henne Jepp. Hadde vært interressant å se om han nølte. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Renee Walker har blitt en ny fanfavoritt. Den beste kvinnelige karakteren siden Michelle Dessler vil jeg påstå. Det kan jeg faktisk være enig med, selv om Michelle Dessler dobbelt så bra i mine øyner. Synd at hun døde. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Ingen slår Michelle Dessler så klart. Men liker Renee jeg. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Michelle er best, så klart, men hun hadde nesten tre fulle sesonger å utfolde seg i. Synes egentlig ikke Renee er så jævla sytete, hun har tross alt gått mer over linja de siste ti timene enn de fleste andre 24 karakterene klarte i hele sin periode. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ja. Men synest kanskje den kryssinga av sin egen linje gikk lovlig raskt.... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ja. Men synest kanskje den kryssinga av sin egen linje gikk lovlig raskt.... Jeg syns hun hadde det i seg fra før av. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ja. Men synest kanskje den kryssinga av sin egen linje gikk lovlig raskt.... Veldig bra observert. Derfor håper jeg at hun viser seg å være en muldvarp mot slutten, og at Jack skyter henne. Likte faktisk Nina Meyers (muldvarpen fra sesong 1) bedre enn Walker. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ja. Men synest kanskje den kryssinga av sin egen linje gikk lovlig raskt.... Så du tror det hadde blitt mindre syting hvis hun hadde motsatt seg metodene til Jack? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ja. Men synest kanskje den kryssinga av sin egen linje gikk lovlig raskt.... Men nå har jo hun jobbet tettere med Jack enn noen andre. Ser ikke for meg at det er vansklig å krysse vei, når man ser det så ofte og tett + at man også for se effektiviteten. Jeg mener at selvom Jack har samarbeidet med mange, så er det over telefonen. Ingen andre har vært vitne til slike metoder time etter time etter time JA noen har jo sett Jack forhøre enkelte her og der, men det blir jo helt anderledes enn å være oppi det hele tiden. For vær gang Jack bruker sin metode er det nok alltid litt lettere og akseptere det fordi det gir alltid resultater Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ja. Men synest kanskje den kryssinga av sin egen linje gikk lovlig raskt.... Så du tror det hadde blitt mindre syting hvis hun hadde motsatt seg metodene til Jack? Hehehe. Koss fikk du til den konklusjonen? Har eg da aldri sagt. Det eg mente var at det da ville blitt mer realistisk. Hun var ikke sammen med jack mer enn et par timer før hun hadde omtrent skiftet helt om og truet en mor og et barn med gunner.... Tror de fleste av oss hadde trengt lenger tid, og hun her er trent og opplært i FBI sine regler. Ja. Men synest kanskje den kryssinga av sin egen linje gikk lovlig raskt.... Veldig bra observert. Derfor håper jeg at hun viser seg å være en muldvarp mot slutten, og at Jack skyter henne. Likte faktisk Nina Meyers (muldvarpen fra sesong 1) bedre enn Walker. Kanskje det hadde vært noe Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Har eg da aldri sagt. Det eg mente var at det da ville blitt mer realistisk. Hun var ikke sammen med jack mer enn et par timer før hun hadde omtrent skiftet helt om og truet en mor og et barn med gunner.... Tror de fleste av oss hadde trengt lenger tid, og hun her er trent og opplært i FBI sine regler. Nettopp, og derfor er det interessant å endelig se en karakter som ikke bare bitcher fra et kontor, men faktisk er ute i feltet og ser ting fra Jack's synspunkt. Hun liker det ikke et sekund, og har mange år igjen til å bli i nærheten av det han har blitt, men hun gjør det fordi hun skjønner at det er nødvendig i en krise. Jeg synes denne konflikten har blitt spilt opp ypperlig i årets sesong. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hva synes folket om Janis? For min del blir hun alt for irriterende til tider. For meg den karakteren jeg misliker mest per nå i serien. Hun skal rote så mye, og hun trekker ikke opp på utseende heller. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hun har vært lite merkbar de siste episodene, og det er helt greit. Chloe knuser henne på alle punkter når det kommer til nerding anyway. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg syns også at hun er irriterende til tider. Skal lissom stikke nesa si oppi alt hele tia. For øvrig, så har jeg ikke sett ALLE sesongene av 24, og dermed lurer jeg på hvilken sesong hun Michelle D~ som dere snakker om, spiller i..? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 http://24.wikia.com/wiki/Michelle_Dessler Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg syns også at hun er irriterende til tider. Skal lissom stikke nesa si oppi alt hele tia. Stikke nesa si opp i en nasjonal krise mener du? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) DoktorBacon: ha-ha, liker det sitatet du siterer fra 24: "With all due respect Madam President, ask around" Nice Endret 28. februar 2009 av Sonja84 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Sonja: Det er jo et av to sitathøydepunkter i år. Det andre: FBI-duden: "But Jack, it's a one way street" Jack: "Copy that" før han vrenger seg inn i full fyring i gaten. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Hva synes folket om Janis? For min del blir hun alt for irriterende til tider. For meg den karakteren jeg misliker mest per nå i serien. Hun skal rote så mye, og hun trekker ikke opp på utseende heller. Veldig irreterende synes de fleste her at hun er, meg selv inkludert. Bare les noen sider tilbake og du skjønner hva jeg mener. Larry Moss: "JACK!!.. It's the rules that makes us better" *liten pause, kameraet zoomer på Jack sitt ansikt* Jack: "Not today" Endret 28. februar 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Likte også kommentaren til jack, etter at renee hadde klikka litt på han, og bitchslappa han: "Then quit!" Edit: Jeg føler forresten at jeg har sett presidenten et sted før.. Kanskje det var i en disney-film.....? Endret 1. mars 2009 av kakemonster7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå