Goodall Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Sprague Grayden "24" .... Olivia Taylor (1 episode, 2009) - 4:00 p.m.- 5:00 p.m. (2009) TV episode .... Olivia Taylor ser ut som hun ikke skal være mere med enn det vi så.... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det går vel ikke an, siden hun skal til sykehuset for å besøke faren. Og selvom det skjer noe som hindrer hun, så tenker jeg at de viser det til oss. Så må vel være en liste der de oppdaterer hver episode. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Ja...virker jo litt rart hvis det bare er den ene....men ingen ting overasker meg Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Bare jeg som tuller med navn, mente selvsagt Morris O'Brian. Du er ikke den eneste. Mener også at ErlendRU skreiv Miles Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Deilig at Aaron er tilbake! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 bra episode dette ja, likte også å se morris igjen Aaron er god mann det og. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2009 Bare jeg som tuller med navn, mente selvsagt Morris O'Brian. Du er ikke den eneste. Mener også at ErlendRU skreiv Miles Jeg nei. Kødda litt med Palmer/Logan jeg. Egentlig verre. Lenke til kommentar
HVS122 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Veit ikkje om det kan reknast som ein spoiler, men men. Kan det tenkast at Jon Voight som var med i Redemption er visepresidenten? Vi har verken sett eller høyrt noko om visepresidenten eller Jon Voight, som virka til å vere ein hovudperson i Redemption. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Eg tenker han Voigt karakteren er hovedskurken i denne sesongen. Noe annet vil jo være rart mtp Redemption.... Ellers var det første gang hendelsene i Redemption ble nevnt i sesong 7. Sannhet med modifikasjoner. Tingene som ble innledet med sønnen til presidenten i Redemption har vært nevnt for en del episoder siden når First Man snakket med ex svigerdatteren sin. Endret 18. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jo, men man legger tydelig merke til at Redemption ble lagd etter de åtte første episodene. Bla. blir aldri kompisen til presidentsønnen nevnt, selv om han var sentralt involvert i mistanken om denne konspirasjonen, og Jack snakker aldri om Sangala turen sin før i episode 9. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ja det kan eg være enig i. Er det sånn å forstå at Redemption egentlig kun ble laget pga streiken i serieskrivergjengen? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Redemption fungerte mer eller mindre som et plaster på såret for den utsultede 24-fansen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Var vist ikke deg nei, men dette er seriøst verre. Fikk frysninger når jeg så at det var Aaron som kom for å hente datra! Trodde han hadde pensjonert seg og trukket seg tilbake med kjerringa til Palmer jeg. Freakish in so many levels I ditt forsvar var dette skrevet i femtiden på natta og jeg regner med at du ikke hadde sovet på en stund. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Japp, det som er forsvaret mitt også. Må egentlig slutte å sitte oppe å vente på episodene altså. Blir så sykt trøtt, så får ikke med meg noe uansett omtrent. Bedre å legge seg og stå opp et par timer tidligere da. Men, legger meg jo aldri før når det er ferie uansett. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Bare jeg som synes det ikke er helt "24" nå? Slik det er nå, er det ingen umiddelbar trussel som truer USA eller resten av verden. Vanligvis er det jo hele tiden en trussel som må uskadeliggjøres i løpet av 24 timer. Slik den siste episoden avsluttet, er det ingen umiddelbar trussel Jack og Co må kjempe mot. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Akkurat nå er den verste trusselen over, men CIP-modulen ble jo ødelagt for over to episoder siden. Nå handler det om å fange Dubaku før han stikker av. Men ingen grunn til bekymring, fyren er jo bare en mid-level skurk, så du skal nok se at de virkelige mesterhjernene har kokt opp en langt skumlere plan etterhvert. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Fortsatt noen skumle folk i de indre rekker i regjeringa eller noe da. Kommer nok noe opp i de neste episodene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Vanligvis er det jo hele tiden en trussel som må uskadeliggjøres i løpet av 24 timer. Er da ikke første gang at en trussel blir avverget bare for at det topper seg når de skal ta bakmennene... andre eller tredje sesongen at plottet er slik. Tipper han duden i redemption som stod bak knertingen av sønnen til los president kommer frem i lyset snart. Jonny boy Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 SPOILER FOR DEM SOM IKKE HAR SETT EPISODEN! Fantastisk episode! Ingen veldig svake punkter, og action omtrent igjennom hele episoden. Episoden startet bra, og vi ser at Erica er veldig innvolvert, og har et forhold til Sean. Skrev mens jeg episoden holdt på, og sa at de fikk tak i Dubaku for lett, men trekker det tilbake nå, siden de hadde andre planer for episoden. Datteren til Presidenten er søt. Likte breakdown scenen med Renee og Jack på sykehuset. Den måtte komme, og det passet bra å kjøre den inn nå. OG TONY IS BACK! Digg, og jeg bare elsket den scenen. Skikkelig bad-ass å sitte på trappen med Washington Monument foran seg. Nå tror jeg vi får se et villt samarbeid med Tony og Jack i de neste episodene. Dette blir konge! Spoiler ang. promoen for neste episode: Dette blir VILLT! 2-hour special. Målet er Det Hvite Hus, og en fyr (Djuma?) klarer å bli værende med Jack og Presidenten. Truer med å drepe henne om hennes vakter ikke fjernes umiddelbart. "America will be shocked" eller hva enn han fyren sa. Dette blir VILTL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå