Mountain Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Sesong 6 var rett og slett en stor nedtur etter sesong 5 (som jeg syns er der oppe med sesong 1) og derfor føler jeg at sesong 6 fikk enda mer kritikk enn den fortjente når den ble sammenlignet med den forrige. Sesong 4, som du sier, var ganske svak den, men fortsatt "helt greit". Når det er sagt, så er min favoritt sesong den første, det uten tvil. For en sesong. Nesten totalt enig med deg. Men etter min mening er det ikke mulig å sammenligne sesong 1, 5 og 7. Av sesong 1, 2 og 3 som har et major plot sammen så liker jeg best sesong 1, deretter sesong 3. Sesong 5 var min favoritt av 4, 5 og 6, følgt av den fjerde sesongen. Sånn jeg har forstått det så oppstår det en ny hovedhandling etter en 3 sesongers sammenheng. 1-3, 4-6. 7-9? Endret 15. februar 2009 av Narrie Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 nja...nå har jo sessong 6 og 7 mere sammenheng da...riktig nok med en film som "bro" i mellom, men alikevel vil nesten påstå at 6 og 7 er de som har mest sammenheng Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Nå er det jo en egen tråd for denne diskusjonen. Så kanskje den kan fortsette her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=783019&hl= Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det ble bare litt OT, men takk for linken likevel. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 "But Jack, its a one-way road!""Copy that!" ^^ Ikke helt av samme kaliber som denne: «With all due respect Madame President, ask around.» Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ja DA lo eg skikkelig godt. Måtte sette på pause og le ferdig Det er den kaldeste kommentaren til nå. Føler de satser en del på slike "one-linere" i årets sesong. Utrolig godt de har truffet på noen av de. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hoho, dagens episode må levere: Sist episode leverte 24-følelsen slik den var i første sesong. Griseknall Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Bang! Plutselig var klokka så mye ja. Da kan jeg like så godt sitte oppe denne natta da! Digg med ferie gitt. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 *Host kremt atsjoo slim kremt høhøhø* ... når sendes egentlig dagens episode? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Vi snakker da ikke om sånt her!! *kremt*burde være ute innen en halvtime på de riktige sidene*kremt* Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 *Atsjoooooooooooo* *snufs* ... Takk skal du ha-ha-ha-Haaaatsjoooooooooooooooooooooo Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ehm, nei. Den vises nå fra 3 til 4 i USA, så en halvtime etter DET burde vi finne det et sted. Jeg tror jeg holder meg våken for å se episoden jeg og. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Nå skulle jeg til å spørre om du var sikker på det, for samtlige av de andre episodene har kommet litt over 3, men det viser seg at klokka på den siden jeg bruker går én time seinere enn den egentlig er. My bad. Da fyrer jeg opp Fifa i mens. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hehe, jepp. Netopp ferdig med 4 timer av Fifa, så nå må jeg finne på noe annet før episoden er ute og tilgjengelig. Har en god følelse om denne episoden, tror den kan bli mega-syk. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Tror jeg kjører episoden i natt. Skal ikke opp før i 12-tiden uansett Gleder meg^^ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Haha nice, da er det en del som skal det jo. Håper episoden lever opp til forventningene. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Varmer opp med Metallica her. Fra noe fantastisk til noe annet fantastisk Har store forventninger til episoden. Tror det blir like bra som den forrige. Minst. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Jævlig fint at internetten forsvinner sånn til og fra på dette tidspunktet. Lurer på om det gjør det hver natt. Forsvant så klart mens jeg skrev innlegget også.. Morsomt. Edit: 2 ganger! =/ Edit2: Lurer på be a pro på Fifa er litt for lett for meg. Min egen karakter med 84 i skills har scoret 7 mål før 25 min borte mot Arsenal. Endret 17. februar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hahah ja, høres for enkelt ut Forøvrig, avtaren din, er ikke den fra sesong 1 da Tony går inn på dassen eller noe lignende for å se etter Jamie? Som viste seg å være en muldvarp. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Kom på hvorfor det var så enkelt, sto på enkleste vanskelighetsgrad etter litt achievementhoring i går. Synes det ble litt i overkant enkelt når jeg leder 13-0 etter 50 min og jeg har scoret 10 av dem. Tilbake på vanskeligste etter dette ja. Mulig du har rett. Fant egentlig bare bildet på nettet jeg, men når du sier det er det mye mulig det stemmer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå