Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes 24 virkelig holder koken. Likte dagens episode veldig godt, høyt spenningsnivå.

Forøvrig tydelig at cadillac har spyttet inn noen kroner i serien :) De er representert med nye og blanke biler til stadighet, men forsåvidt et realistisk syn i USA.

Var det en cadillac Jack stjal? Ikke har jeg peil på bil, ikke er jeg særlig interessert heller, men DAMN den var nice! :love:

Lenke til kommentar

Åh, en skikkelig rå, Jack Bauer-sentrert episode. Elsker hvordan han har en helt annen oppfatning av ting enn disse pripne FBI-folka. Etter at Renee hadde truet familien til Vossler fyren og hun sier at hun ikke har det så bra, så skjønte ikke Jack sånn umiddelbart hva som var problemet. Iskald jævel med andre ord. Digget dessuten slid'en han hadde rett før det siste drapet, blir nok en populær en på bauercount.com.

Henry Taylor havner nok på sykehuset, men jeg håper han ikke tar dukken etterhvert. Definitivt en av de beste nykommerne denne sesongen.

Dubaku er også en fet fyr som kombinerer buisness with pleasure. Regner med at han stikker innom søsteren, tar livet av henne og årner seg litt sympatisex med dama.

En ting jeg ikke likte var hvor kjapt de gjorde unna den decoy-greia med Matobo. Kunne godt bygd opp litt spenning og ihvertfall vist oss eksplosjen.

Nå er jo spørsmålet hva som skjer videre. Ike Dubaku sa jo at de var ferdig med sitt i USA, men vi vet jo at både Juma og Jonas Hodges er høyere opp i systemet. Blir absolutt spennende fremover.

Edit: En interessant ting er at dette var den siste episoden som var filmet før streiken (og før Redemption), så det skal bli artig å se om det blir noen forskjeller i kvalitet. Tenk dere å ha ventet et helt år på fortsettelsen (noe som var den opprinnelige planen).

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Så episoden igjen, denne er så rå. Den er liksom dedikert til Jack hele greia. Og på slutten, måten han liksom "kjefter" på Walker, "GET AN AMBULANCE!!!", jeg kvapp selvom det var andre gangen jeg så det. Fy faen, Jack Bauer, du er den beste.

Lenke til kommentar

24 GJØR HATTRICK :D 3 knallgode episoder på rad nå, og denne var brilliant. Rett og slett. Veldig fokusert inn på Jack og hans metoder for å få det han vil, det ser man på måten han avhører Vossler med å bruke kona og sønnen. Kjempeepisode og jeg blir imponert om de greier å holde det gående.

Lenke til kommentar

Ahh, fikk ikke sett episoden før i dag, men fy fader å digg den var! :D Kanskje en av de beste denne sesongen vil jeg si. Fortsetter denne sesongen i dette sporet hopper den nok rett inn på 1.plass over beste sesonger for min del. Er så digg med en serie som virkelig holder koken fortsatt i sesong 7 i stedet for å tape seg noe voldsomt som de fleste andre serier. Verdens beste serie.

Lenke til kommentar

Det som skiller 24 fra Lost (f.eks) er at det er en helt ny historie for hver sesong i 24, og da blir det sjelden kjedelig. Mener jeg da. Tror det blir i hvertfall en sesong til (etter sesong 8) om denne sesongen blir en suksess, slik som jeg sa i begynnelsen av sesongen.

Verdens beste serie ja :D

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Sesong 8 er vel bekreftet uansett da? Mener det var noe snakk om at det er skrevet kontrakt for 8 sesonger for en god stund siden. Men blir begge to suksess, så kommer det sikkert enda flere, med mindre de har vett til å gi seg på topp, selv om jeg ikke vil det heller på en måte.

Lenke til kommentar

Kiefer har skrevet kontrakt til og med sesong 8, og så har de sagt at de får se. Antakeligvis blir sesong 8 den siste og deretter en helaftens 24 spillefilm. Jeg vil selvsagt ha 24 vært år, men foretrekker at de gir seg på topp. Det hadde vært katastrofe om de ga seg etter sesong 6 feks.

Nå er det jo fortsatt over halve sesongen igjen, og det kan jo vippe begge veier. Men akkurat nå er jeg storfornøyd og rangerer den på en foreløpelig 4 plass.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar
Det som skiller 24 fra Lost (f.eks) er at det er en helt ny historie for hver sesong i 24, og da blir det sjelden kjedelig. Mener jeg da. Tror det blir i hvertfall en sesong til (etter sesong 8) om denne sesongen blir en suksess, slik som jeg sa i begynnelsen av sesongen.

Verdens beste serie ja :D

0/

Jeg vil heller si at 24 er fantastisk på tross av sesongene har lite sammenheng ... Liker å ha et generelt mål seriene er på vei mot (Clark Kent på vei mot Supermann, Lost-folka på vei av øya osv)

Men det er da i hvertfall sammenheng mellom episodene i hver sesong! Kjedelig med serier som NYPD-blyue

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg skrev det er at mange sier at 24 er blitt "kjedelig" når de kjører på samme "konseptet" og at serien har holdt på i 7 sesonger, da er det som Lost osv, når det egentlig er bullshit, siden man ikke kan sammenligne to totalt forskjellige serier.

Lenke til kommentar
Nevn listen over de sesongene du mener er best da?

1 og 2 er soleklart først. Jeg har godtatt at serien aldri kommer opp på det nivået igjen, og det er greit nok. Deretter 5 og 3, som er knallsterke. 7'ern blander seg inn mellom de to, men dette er jo midlertidig. Mye kan jo skje begge veier, men det hadde jo vært artig om det Carlos Bernard sa om at de siste halvdel er langt bedre enn første stemmer.

Til slutt har vi 4 og 6, som jeg anser som ganske svake. De har sine øyeblikk og episoder, men jeg føler jevnt over at forfatterne sov litt på jobben under de to sesongene.

Lenke til kommentar

Sesong 6 var rett og slett en stor nedtur etter sesong 5 (som jeg syns er der oppe med sesong 1) og derfor føler jeg at sesong 6 fikk enda mer kritikk enn den fortjente når den ble sammenlignet med den forrige. Sesong 4, som du sier, var ganske svak den, men fortsatt "helt greit". Når det er sagt, så er min favoritt sesong den første, det uten tvil. For en sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...