DoktorBacon Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hehehe.... Eneste eg tenker på er hvordan en som har skikkelig peil på data etc har det under en episode med 24 Folk som irriterer seg over urealisme i 24 tror jeg hoppet av i sesong 2. Personlig digget jeg den kjemiske fabrikk-delen, og slukte glatt alt de serverte meg av sikkerhetsventiler og automatiske systemer. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nå som vi skal klage på urealisme. Når det kommer til CIP-dingsen, så syntes jeg det er troverdig at de da kunne kommunisert med flyene. Men det som er tåpelig er at de kunne få to fly til å kollidere i hverandre, midt på dagen når det er helt klar himmel og perfekte forhold. Flyene burde segg hverandre lenge før de traff hverandre, og det å få de til å treffe hverandre i luften, er jo en nesten umulig prestasjon i seg selv. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Bra presisjon er nøkkelordet du leter etter Zeke Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ikke sjans at de kan klare det ved å gi begge flyene nye koordinater, så de krysser hverandre. Selv en liten vindendring eller høydeendring, eller noe lignende, ville forårsaket at de bare ville flydd nærmt hverandre, ikke kollidert. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Selv om det ikke akkurat er en enkel oppgave å manøvrere to fly inn i hverandre på den måten så har faktisk slike kollisjoner i lufta skjedd ved uhell. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er forskjell på "freak-accident", og det å på første forsøk kunne kollidere to fly på en dag med perfekte forhold, bare ved å gi begge flyene nye koordinasjoner. For eksempel, hva om det ene flyet ventet et ekstra sekund før det la om kursen, pga flygeren måtte gjøre noe annet først, sette fra seg noe, klø seg etc. Da hadde de bommet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Herlig å se Bill tilbake, og så iskald Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er forskjell på "freak-accident", og det å på første forsøk kunne kollidere to fly på en dag med perfekte forhold, bare ved å gi begge flyene nye koordinasjoner. For eksempel, hva om det ene flyet ventet et ekstra sekund før det la om kursen, pga flygeren måtte gjøre noe annet først, sette fra seg noe, klø seg etc. Da hadde de bommet. Forsåvidt sant, og derfor en grunn til at jeg ikke reagerte på dette Boyd Chemical's sakene heller. Den slags realisme kastet de på dynga for lenge, lenge siden og i 24-universet er slike ting troverdig nok. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Joda, jeg er helt enig, jeg bare slengte meg på pirkebølgen. Jeg legger som regel merke til slikt mens jeg ser, men lar det ikke plage meg, da jeg selvsagt vet at det bare er TV. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Aaah, ikke lenge igjen til neste episode nå. Gleder meg! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Bøg.. Jeg liker Obama, men om ikke Fox switcher over til 24 om 10 sek, så blir jeg sint! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er den ikke startet? :O Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 3-4 i USA tror jeg den blir vist. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja, og MartinF bor der. Men tar det som et godt tegn at han logget av igjen, så jeg skal holde meg borte når han kommer 04:01 med de første spoilerene. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Kjempeepisode! SPOILER FOR DEM SOM IKKE HAR SETT... Jess, en god episode med nok action. Jeg liker ikke at Larry Moss er koblet inn nå, og jeg tror fortsatt han ikke er helt ren. Dog føler jeg han er "renere" nå, etter som Renee sa at de hadde et fortid eller de være close eller hva det var hun sa. Likte ikke at Renee var så hard med han Secret Service agentens kone, og tydelig at hun ikke kunne å "torturere" skikkelig. Dog, fett å se henne stå imot Larry Moss. Ellers så er Jack solid, og tror neste ukes episode blir awesome! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Takk for spoilerwarn. Damn, for en rå episode. Liker ikke at så mange i i presidentens stab er involvert, vi ser jo ukjente agenter gå rundt der gjentatte ganger. Håper Henry overlever. Tror nesten jeg må la den synke inn før jeg greier å kommentere mer. Alt for lenge til neste uke. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Meget bra episode. Eneste jeg ikke likte med episoden var den greia med Matobu(eller hvordan det skrives) med at søstern til kjærsten hans ikke vil ha han i nærheten av henne. Nesten sikker på at Henry overlever. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Driiitbra episode, action packed og intens. Jack var spesiell i denne, gleder meg så fælt til neste uke! Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Aaaaah, spennende episode... skikkelig thriller. Satt nærmest og bet negler. Og ja, den var intens og litt spesiell... likte den veldig godt... eller EKSTRA godt får jeg vel si Spoilerwarning Føler meg dog rimelig sikker på at Henry Taylor overlever Lurer på hva Dobaku kommer til å gjøre nå dog... han dreper vel søsteren til Marika, men hva mer kan han gjøre? Har han noen kort igjen på hånden? Har han en Plan C også? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Henry overlever. Ingen personer i TV-seriens historie har vært på kanten av døden på slutten av en episode av en spenningsserie, for å så dø i neste av de samme årsakene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå