Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har i utgangspunktet kun tenkt på det som at det er borte fra serien, siden ting skal foregå i Washington, og Jack ikke lenger jobber i CTU. Men det kan jo hende noe har skjedd så det har blitt nedlagt eller lignende...

Mener å ha les at etter mange forskjellige fuck ups så har hele CTU blitt lagt ned, noe som etter min mening er bra. Traileren så bra ut og jeg er lock n' loaded og det er snart klart for Jack Bauer Power Hour.

Endret av Hawkn
Lenke til kommentar

Ja, det ville jo vært en naturlig forklaring. Har vært ganske mye problemer med CTU gjennom 6 sesonger.

Er kjempeklar for en ny sesong nå, og ser virkelig fram til at mye skal være forandret. I tillegg er sesongpremiéren på bursdagen min, så det blir forhåpentligvis en bra gave. :wee:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Oh…my…GOD! Season 7 of 24 WILL Be The Best Season Yet!

By Matt Jamieson

Ok, first off…WOW! Thank God that we all hated season six of 24, because the creators must have taken it to heart. Just that two minute glimpse makes it looks so frakkin’ cool! Now I bet we all wish January wasn’t a little more than two months away! Wow…I am still reeling from the awesomeness of this trailer. Let’s just decipher this trailer a bit, on the coolness of what I really DO believe will be the best season of 24, in three main reasons (Don’t read any further unless you’ve seen this trailer, or you want to be spoiler-free!)

Trykk her for å les mer

Lenke til kommentar

Forsåvidt helt latterlig at Tony returnerer som skurk. Det gir absolutt ingen mening at en mann som ikke klarte å drepe sine kone's morder, nå skal begynne å drepe sivile uskyldige mennesker. Jeg håper og tror at det ligger noe mer bak dette, og at det viser seg at fyren jobber undercover eller et eller annet. 24 er jo fornøyd med å lure seerne.

Endret av CollectTheCheck
Lenke til kommentar

Forsåvidt helt latterlig at Tony returnerer som skurk. Det gir absolutt ingen mening at en mann som ikke klarte å drepe sine kone's morder, nå skal begynne å drepe sivile uskyldige mennesker. Jeg håper og tror at det ligger noe mer bak dette, og at det viser seg at fyren jobber undercover eller et eller annet. 24 er jo fornøyd med å lure seerne.

Dette har vi jo faktisk sett før også i var det sesong 3? :hmm: Når alle trodde Gyle (?) var terrorist var han egentlig undercover. Men denne situasjonen virker jo veldig dramatisk. Vi ser jo også at Jack og Tony møtes på et tak en gang også. :hmm:

I dag fikk jeg 5 sesonger av 24 fra bokklubben. Gratis! :D Hadde sesong 1 fra før.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Faen altså! Sesong 7 som hadde planlagt og starte opp 13. januar er nå utsatt på grunn av den idiotiske streiken! :( Det er ikke klart når de starter og sende, men forstod det slik at de vil sende alt i ett, og derfor blir det vanskelig da de bare har kommet til episode 8 i filminga elns.

Lenke til kommentar

Je, er kjipt. Nå var jeg skikkelig klar for Jack goes to Washington. Gi de skribentene lønna de fortjener! Eller noe sånt...

Men da får de ihvertfall bedre tid på å komme opp med gode ideer til hele sesongen, i motsetning til sesong 4 & 6.

Endret av CollectTheCheck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...