Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende episode denne uken og, men ikke som forrige, synes jeg :)

 

Blir dog interessant å se hva som skjer... om det er flere skurker i det hvite hus, og om de klarer å hindre Moboto fra å treffe presidenten... samt hva den onde obersten gjorde med Latham, som gjorde ham overflødig... kan han ha en CIP device TIL?

Lenke til kommentar

Veldig bra episode dette! Vil si det var en av de beste til nå denne sesongen! Det som forundrer meg er at de nøster opp ting så fryktelig fort denne sesongen! Før har det jo blitt dratt ut i det lange og det brede, men allerede nå er jo CIP greia funnet og ødelagt. Hva skal han slemmingen finne på nå? Me likes! :love:

Lenke til kommentar

At ting skjer fort, er meget god ting i alle fall.. I tidligere sesonger har det vært litt tendenser til at man skal i 24 timer finne den samme personen/tingen whatever, og hver gang man er i nærheten, så er personen eller tingen flyttet til en ny plass, også starter man over igjen.

 

Det ser litt ut som at manusforfatterne har tatt på seg seer-brillene og tenkt slik vi som seere, og fans tenker. Det er er jo ikke til å legge skjul på, at de siste sesongen har hatt noen veldig svake epsisoder og story lines.

Lenke til kommentar
Da er 24 seriøst gal serie for deg, hvis ikke du liker cliffhangers ;)

Jeg elsker jo selve cliffhangerene, men ventetiden etterpå er det jeg hater. Derfor er det mye bedre med en "ooooh, spennende, hva skjer i neste episode" -> *ta opp fjernkontrollen* -> *trykke til neste episode* -> *play*

Endret av Peppep
Lenke til kommentar
Ja, dette var en kanon episode! Spennende hele tiden omtrent! Var det CPIdevice det de brukte for å ta over flykontrollen? Hadde noen giddet og forklart litt om det.. får ikke med meg alt siden jeg ikke ser med undertekst .. :whistle:

 

Såvidt jeg har skjønt det kan denne CIP-saken i de rette hender (de kidnappet jo skaperen) bryte seg gjennom brannmuren til myndighetskontrollert infrastruktur, og dermed kan skurkene gå direkte inn og lage kaos i mange forskjellige områder. Nå er jo CIP'en ødelagt og Latham død, så det er tydelig at de nå planlegger å bruke Henry Taylor imot Presidenten til å stoppe invasjonen.

 

Ellers en ny flott episode. Bare jeg som fant det morro at slemme Dubaku satt på t-banen, hadde en liten leilighet og fått seg dame? Hehe. Ellers rått og se Tony, Jack og Bill i action sammen.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...