Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!

Anbefalte innlegg

Ga jeg NOE som helst uttrykk for at du brøt med "reglene" for tråden?

Når episoden er så fersk, så kan førstemann som spoiler (ja, det er spoilere for alle som ikke har sett den, selv om det er "lovlige" spoilere) gjerne skrive det kort før. Det hadde ikke tatt mange sekundene å skrive "Spoiler fra episoden som nettopp var sendt" *enter* *enter* *fortsette*, som en liten advarsel for oss som glemmer oss og trykker litt for kjapt inn. Nå var det heldigvis ikke noe "Buchanan dør!!!"-kaliber i spoileren, og jeg trykket kjapt ut igjen, men det KUNNE ha vært det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spoiler for de som ikke har sett episoden enda:

FAEN for ei treig kjerring! "Mr Taylor blablablablabla"

Shit ass..

Ellers var det en helt grei episode.. likte at madame President var såpass bestemt og hard :wee:

Mannen hennes skal ha litt cred han også, han eide jo en topptrent Secret Service agent med det middelet i seg. Skal litt til for det der.

Slutten var forøvrig bra den og, og jeg liker også at det er litt rolig fremgang i serien. Blir skikkelig kult når de tar actionnivået opp. Digget parkeringsscenen, da Jack kjørte den bilen gjennom en vegg mens han ble skutt på av 20 SWAT-folk. Sånne scener er kos...

Lenke til kommentar
Litt slapp episode, men Renee er i live, noe som var forventet, men også utrolig godt å få avklart helt. Ellers var det ikke sånn kjempemye futt i episoden, men tror neste uke blir bra.

Herre jemini. Renee ble gravd opp, Jack snipet en slemming, Emerson ble drept, to passasjerfly kolliderte ihverandre og ektemannen til Presidenten tok livet av en secret service agent, og du kaller den slapp? Var slik tankegang som ødela mye for dag 4 og 6.

Dette var bunnsolide saker og sesong 7 imponerer meg bare mer og mer. Men hvordan klarte Jack å kontakte CTU 2? Det fikk ikke jeg med meg. Litt urealistisk at Mr. Taylor klarte å vippe fyren over kanten, men det ble jo en kul scene ut av det. Hadde alltid utifra traileren trodd det var Jack som lempa en eller annen badguy ned på det bordet.

Presidenten er forøvrig en idealistisk jævel og jeg skjønner godt at forsvarsministeren trakk seg. Hun er først og fremst en president for amerikanere, ikke disse Sangalesierne.

Lenke til kommentar

Spennende episode ... Genialt planlagt av Jack og Tony, jeg fikk ikke helt med meg at Jack gikk og bar på en sniper så jeg ble ganske overrasket. Det beste er at de ikke ødela coveret sitt, det er jo helt akseptabelt at "leiesoldater" forutser når deres employers vil kvitte seg med dem. Så det er ingen som aner ugler i mosen og køddene som hentet Mogabe eller hva faen har ingen grunn til å være mistenksomme. En clever liten vri.

Lenke til kommentar

En veldig bra episode :D Synes 24 er blitt mer realistisk denne sesongen. Eks da Tony fyrte av et skudd i halsen på Emerson. Så veldig ekte ut. Soundtracket er absolutt fantastisk, disse litt kraftfulle trommelydene når noe har skjedd eller når noe holder på å skje er så utrolig tøft. Gleder meg noe ekstremt til neste episode, for 24 har virkelig klart å få en ny start. En god start også, litt tidlig å si enda, men jeg tror at sesong 7 blir en suksess.

24 :love:

Edit: Teipball, tror det er noen dager bare. Redemption slutter med at Jack sitter på et helikopter, og er på vei tilbake. Kanskje en uke mellom Redemption og Ep 1 da.

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Mulig dette står noen sider lenger frem, men jeg har sjekket litt og fant ikke, så bare spørr med en gang. Hvor lenge er det egentlig fra remdemtion til episode 1? dager, uker, måneder?

Ifølge 24 Wikia Timeline, begynner sesong 7 65 dager etter redemption. Så omtrent 2 måneder. Redemption foregår forøvrig 3 1/2 år etter sesong 6. Og sesong 7 finner faktisk sted hele 13 år og 2 måneder etter hendelsene i sesong 1. Ganske vilt. :!:

Episoden var jo kjempebra, hvordan noen kan si at den var slapp, skjønner jeg ikke. Veldig glad (men ikke overrasket) for at Renee er i live. Trodde imidlertid at Mr. Taylor skulle bøte med livet, men sånn ble det jo ikke. Hvordan han klarte å få has på agenten var jo rått, men en smule usannsynlig. Men sånt tåler vi. Utleveringen av Matobo var jo fenomenal, når Jack overrasket alle med sniperrifla si. :D Og Tony sin kommentar etterpå var så iskald og RÅ. Digger fyren like mye enda, å hente ham tilbake i live var noe av det beste de kunne gjort. Og dette er nå i ferd med å sette sesong 7 i en virkelig bra posisjon, for veien det går nå lover veldig godt.

Lenke til kommentar

Det er da logisk at det må være iallfall en liten stund etter Redemption. Som wiki sier, to mnd høres sannsynlig ut. Presidentsønnen har tatt livet av seg og blitt etterforsket osv. Saken til Jack har rukket å starte osv.

Hun damen til sønnen fikk de pengene på konto som jo var en stund etter selvmordet osv osv.

Synest den overgangen var genial, håper de gjør slik med sesong 8. En film som forklarer ting som er nødvendig å vite.

Lenke til kommentar
Mulig dette står noen sider lenger frem, men jeg har sjekket litt og fant ikke, så bare spørr med en gang. Hvor lenge er det egentlig fra remdemtion til episode 1? dager, uker, måneder?

Ifølge 24 Wikia Timeline, begynner sesong 7 65 dager etter redemption. Så omtrent 2 måneder. Redemption foregår forøvrig 3 1/2 år etter sesong 6. Og sesong 7 finner faktisk sted hele 13 år og 2 måneder etter hendelsene i sesong 1. Ganske vilt. :!:

Tragisk det der, 13 år etter sesong 1 er altfor mye. Det vil si at dattera til Jack er 30 år?

Jaja, så lenge de greier å lage gode sesonger driter jeg i det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...