Raste Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Har sett de tre første episodene av sesong 7 og jeg er mektig imponert. Har planer om å se episode 4 inatt. Sønnen til Presidenten som tok selvmord ifølge de første episodene, så vi han i Redemption filmen? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Vi så ikke han tok selvmord i filmen da? Var det han som skulle hjelpe vennen i en krise som hadde blandet seg bort i noe? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Nei, vi så ikke selvmordet. Det var han som skulle hjelpe kompisen ja. Slik har eg tolket det. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Hmm, jeg husker ikke sønnen fra Redemption. Var han med flere eller én gang? Hvis det var en viktig enkeltscene rundt ham, har noen ca når det var, så kan jeg se det på nytt? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 I forbindelse med at det skulle bli ny president fokuserte de på sønnen hennes og kjæresten hans. En kompis av han ringte og var stresset og ville møte han. Kjæresten likte ikke dette da han kompisen var en notorisk troublemaker. Åsså gikk det litt att og fram, så kom kompisen til slutt med beviser for noe store pengeoverføringer,og hvis eg ikke husker feil så var vel disse overføringene til Sangala? (Siste er eg litt usikker på, om de sa det eller om det var min tolkning ) Det er litt mot slutten av filmen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Dette er en flott side hvis dere lurer på noe vedrørende 24. Her står alt som har skjedd med sønnen til presidenten. Endret 25. januar 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Husker det nå, Jotun, takker. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Dette er en flott side hvis dere lurer på noe vedrørende 24. Her står alt som har skjedd med sønnen til presidenten. Jeg så 24: Redemtion først nå. Visste ikke at det var en sammenheng jeg, men det var det jo absolutt. Anbefaler alle å se filmen før de ser flere episoder av 24 (men det har kanskje de fleste andre enn meg allerede gjort ? ) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Så filmen omtrent med en gang den var tilgjengelig. I 720p selvsagt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg og, 720p. Og jeg og synes det var ganske viktig å se før s7 ja. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Gratulerer til TV2 for å spoile som et lite helvete i traileren de har laget. Idioter. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Gratulerer til TV2 for å spoile som et lite helvete i traileren de har laget. Idioter. Nå har ikke jeg sett den, men tipper de hvertfall spoilet at Tony er i live, akkurat som Fox gjorde i sin trailer? Idiotisk, I know. En av grunnene til at jeg velger å laste ned serien, for å kunne være foran Tv2 og andre tv-kanaler hver gang de finner ut at de skal sende spoilers på tilfeldige steder på sendeskjemaet sitt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Gratulerer til TV2 for å spoile som et lite helvete i traileren de har laget. Idioter. Nå har ikke jeg sett den, men tipper de hvertfall spoilet at Tony er i live, akkurat som Fox gjorde i sin trailer? Idiotisk, I know. En av grunnene til at jeg velger å laste ned serien, for å kunne være foran Tv2 og andre tv-kanaler hver gang de finner ut at de skal sende spoilers på tilfeldige steder på sendeskjemaet sitt. Tony ja. Nå har de gjort det to ganger etter at filmen slutta. Idiotisk. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det gjorde de jo strengt tatt i de originale trailerene også. Er jo et fint triks for å få seerne hooket inn for en ny sesong. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Jaja, men allikevel. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Funderer på FBI rottå... Lure på om det er elskerinnen til han dataduden. Siden de i det hele tatt gidder å dra inn hun i historien. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Litt slapp episode, men Renee er i live, noe som var forventet, men også utrolig godt å få avklart helt. Ellers var det ikke sånn kjempemye futt i episoden, men tror neste uke blir bra. Promoen så ihvertfall latterlig bra ut! Masse action og faen. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Du kunne ha kommet med en liten advarsel før du spoiler to minutter etter episoden er sendt. Synes episoden var grei, jeg. Ikke noen store overraskelser, men det var da absolutt god fremgang. Gleder meg allerede til neste uke uten å ha sett promo. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg spoiler ikke. Episoden er sendt, ergo, jeg kan spoile så mye jeg vil angående den episoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå