Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I forbindelse med at det skulle bli ny president fokuserte de på sønnen hennes og kjæresten hans.

En kompis av han ringte og var stresset og ville møte han. Kjæresten likte ikke dette da han kompisen var en notorisk troublemaker.

Åsså gikk det litt att og fram, så kom kompisen til slutt med beviser for noe store pengeoverføringer,og hvis eg ikke husker feil så var vel disse overføringene til Sangala? (Siste er eg litt usikker på, om de sa det eller om det var min tolkning :))

Det er litt mot slutten av filmen.

Lenke til kommentar
Dette er en flott side hvis dere lurer på noe vedrørende 24. Her står alt som har skjedd med sønnen til presidenten.

Jeg så 24: Redemtion først nå. Visste ikke at det var en sammenheng jeg, men det var det jo absolutt. Anbefaler alle å se filmen før de ser flere episoder av 24 (men det har kanskje de fleste andre enn meg allerede gjort ? :p)

Lenke til kommentar
Gratulerer til TV2 for å spoile som et lite helvete i traileren de har laget. Idioter.

Nå har ikke jeg sett den, men tipper de hvertfall spoilet at Tony er i live, akkurat som Fox gjorde i sin trailer? Idiotisk, I know. En av grunnene til at jeg velger å laste ned serien, for å kunne være foran Tv2 og andre tv-kanaler hver gang de finner ut at de skal sende spoilers på tilfeldige steder på sendeskjemaet sitt.

Lenke til kommentar
Gratulerer til TV2 for å spoile som et lite helvete i traileren de har laget. Idioter.

Nå har ikke jeg sett den, men tipper de hvertfall spoilet at Tony er i live, akkurat som Fox gjorde i sin trailer? Idiotisk, I know. En av grunnene til at jeg velger å laste ned serien, for å kunne være foran Tv2 og andre tv-kanaler hver gang de finner ut at de skal sende spoilers på tilfeldige steder på sendeskjemaet sitt.

Tony ja. Nå har de gjort det to ganger etter at filmen slutta. Idiotisk.

Lenke til kommentar

Litt slapp episode, men Renee er i live, noe som var forventet, men også utrolig godt å få avklart helt. Ellers var det ikke sånn kjempemye futt i episoden, men tror neste uke blir bra.

Promoen så ihvertfall latterlig bra ut! Masse action og faen.

Lenke til kommentar

Du kunne ha kommet med en liten advarsel før du spoiler to minutter etter episoden er sendt.

Synes episoden var grei, jeg. Ikke noen store overraskelser, men det var da absolutt god fremgang. Gleder meg allerede til neste uke uten å ha sett promo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...