ErlendRU Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Likte episoden, jeg. Tviler på at hun dør, men det finner vi vel ut av. Janis er forresten den mest ubrukelige karakteren i seriens historie.. Njaa. Har jo kjerringa til Palmer og søstra da. Makan til irriterende karakterer tror jeg ikke jeg veit om. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Håper ikke Renee dør. I kinda like her! Ser for meg at hun blir med Jack, Tony, Bill og Chloe videre. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg kan virkelig ikke se hva folk har imot Janis. Nei, hun er langtifra noen favoritt, men hun gjør strengt tatt ikke mye mer enn å prate litt dataanalytiker prat her og der. Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg kan virkelig ikke se hva folk har imot Janis. Nei, hun er langtifra noen favoritt, men hun gjør strengt tatt ikke mye mer enn å prate litt dataanalytiker prat her og der. Synes de gjør en allerede kjedelig karakter alt for "viktig" i plottet.. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Vi vet strengt tatt ikke hvor viktig hun er enda. FBI trenger en dataproffing de også. Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Renee er for sentral til å dø. Hun er nettopp iferd med å bli bygget opp som karakter. Henry derimot... tja... det kan gå begge veier med ham. Blir hvertfall innmari spennende hvis han dør. Men alt i alt en veldig bra episode. Trakk mye opp mot slutten da Jack pulled the trigger. Det var som jeg sa til dama: "Han skyter i skulderen - der det er masse kjøtt - så blør hun ikke ihjel." Sett mye på 24, jeg? Neida :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Likte episoden, selv om det "ikke skjedde så mye", som noen har påpekt. Tror heller ikke Rene er død, hun er altfor sentral til å stryke med så lett. Og jeg ser allerede for meg et herlig samarbeid med Rene, Jack & Tony. Likte veldig godt scenene mellom henne og Jack, og når han "skjøt henne". Fantastisk. Ellers så savnet jeg selvsagt Bill og Chloe i denne episoden. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 blæh.. nå husker jeg ikke nanvnet. Men han "lederen" til Tony og Jack.. Jeg tør vedde på at han fortsatt tviler på om hun ble drept, selvom hun ble begravet. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ser ut tl å bli ein bra sesong. Håpte eg skulle sleppe å sjå Chloe, men den gang ei. Ho er virkelig irriterande ho! Eg tvilar og på at Renee dør. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 God episode dette her. Det var som fryktet Bacon, livvakten til Henry er blant skurkene. 24 er gode til å lage sterke scener som den på slutten mellom Jack og Renee. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg stusset litt på at Alan Tanner visste om planene om kidnappingen, når Almeida fikk vite om det helt i siste liten. Mulig han var dypere involvert enn det jeg har oppfattet. Det er jo nettopp faren for avhør som gjør at færrest mulig vet om planene lenge i forveien. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Var det ikke Tanner som ble sendt til å informere Tony eller noe sånt? Tony ringte han jo, men fikk Tanner sa at han skulle informere Tony når han kom. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/01/22/kultur/...medier/4494977/ Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 Han angrer jo ikke da. Det sier han jo rett ut når han står foran senatoren. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Haha, ja. Fy faen så latterlig overskrift. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Tydelig dagbladet ikke har satt seg inn i sesong 7 overhodet. Bare lest overfladisk. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) nei, artikkelen var ikke akkurat bra, men artig med intervjuet mer 24 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=540140 Endret 23. januar 2009 av Simkin Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Imponert over TV2 som får 24 til norske skjermer etter bare 2 ukers sendetid i statene. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Spørs vel hvor mye man er villig til å betale det. Var nok ikke billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå