Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan virkelig ikke se hva folk har imot Janis. Nei, hun er langtifra noen favoritt, men hun gjør strengt tatt ikke mye mer enn å prate litt dataanalytiker prat her og der.

Synes de gjør en allerede kjedelig karakter alt for "viktig" i plottet..

Lenke til kommentar

Renee er for sentral til å dø. Hun er nettopp iferd med å bli bygget opp som karakter. Henry derimot... tja... det kan gå begge veier med ham. Blir hvertfall innmari spennende hvis han dør.

Men alt i alt en veldig bra episode. Trakk mye opp mot slutten da Jack pulled the trigger.

Det var som jeg sa til dama: "Han skyter i skulderen - der det er masse kjøtt - så blør hun ikke ihjel."

Sett mye på 24, jeg? Neida :!:

Lenke til kommentar

Likte episoden, selv om det "ikke skjedde så mye", som noen har påpekt. Tror heller ikke Rene er død, hun er altfor sentral til å stryke med så lett. Og jeg ser allerede for meg et herlig samarbeid med Rene, Jack & Tony. Likte veldig godt scenene mellom henne og Jack, og når han "skjøt henne". Fantastisk.

Ellers så savnet jeg selvsagt Bill og Chloe i denne episoden.

Lenke til kommentar

Jeg stusset litt på at Alan Tanner visste om planene om kidnappingen, når Almeida fikk vite om det helt i siste liten. Mulig han var dypere involvert enn det jeg har oppfattet.

Det er jo nettopp faren for avhør som gjør at færrest mulig vet om planene lenge i forveien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...