MartinF Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Vel, da var episoden ferdig, og den var litt skuffende. Skjedde vel egentlig ikke så utrolig mye. Henry tror jeg forsvinner nå, men er samtidig utrolig sikker på at Renee ikke kommer til å dø. Jack sa jo at hvis hun stolte på han så kunne hun komme ut med livet i behold, men på slutten så så det litt ut som hun holdt på å svime av. Men som sagt, jeg tror hun lever og kommer til å teame opp med Jack og Tony snart. Ut i fra promoen til neste episode, så ser det ut som Tony gjør noe faenskap, som setter Jack´s liv i fare. Er de i ferd med å gjøre noe med Emerson allerede? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) En helt OK episode. MartinF: Det ble vel litt annerledes når hun ble begravet. Jack sa jo at det ville gå bra, men det var før han måtte begrave henne. Jeg tror ikke helt på at hun dør, men hun ble tross alt begravet. Time will show. Endret 20. januar 2009 av nypis Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 burde vært utestengelses grunn for å poste innlegg som gir tråden absolutt nada. Refererer til #470 - #480 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Godt du bidrar så mye mer -iL- Mista internett x antall ganger i natt, men fikk nå sett den til slutt da. Grei episode, var ikke like mye fart over den som de første, men den var ikke dårlig heller. Renee overlever garantert på ett eller annet vis. Noe annet ville vært utrolig synd, for jeg liker hu. Alt i alt en grei episode. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Tror nok dama stryker med...bli begravet levende var jo ikke akkurat planen til Jack når han sa TRUST ME Ene øyblikk tenke...ja jeg overlever for så å bare se jorden bli kastet over seg, neppe noe behagelig føelse Spørsmålet er vel hvor mye jord de kaster på, og hvor skadet hun egentlig ble. Jeg mener bare dekker de til med tynt lag og dama ikke er alvorlig skadet, kan hun jo kanskje klare å lirke seg ut på et hvis.... Synes episoden var helt grei Var vel mest takket slutten tror jeg da...men alt i alt så er den på par av forventningene Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Helt grei? Knall for min del Tror ikke Renee dør, ganske sikker på det. Bare en uke å vente nå, uff. Lenke til kommentar
DJ2009 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Bra episode, men som andre har sagt var den ikke så bra som de 4 første! Usikker på om Renee lever eller ei, men hadde ikke gjort noe om hun strøk med da jeg ikke liker skuespillern! Blir spennende å se om Henry klarer å rømme, selv om jeg tviler sterkt! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 God episode det, 24 skuffer skjeldent ;P Tro også at hun overlever på ett vis , var litt nervøs for at hun plutselig skulle poppe opp pga hun ikke får puste Meeen vi får nå se hva som skjer Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Skuffende episode? Synes den var helt topp og fortsetter på det litt mer lavmælte stilen sesong 7 hittil har kjørt på, og som minner om de tre første dagene. Det er bra skribentene fokuserer på spenning, karakterer og historie, fremfor action, action og action. Ellers noen oppsummeringer: - Jack Bauer viste sin Macgyversk'e side med denne gassen - Renee overlever sikkert, men det blir vel ikke enkelt å komme seg opp av graven - Jeg liker godt mannen til presidenten. Håper han ikke tar dukken allerede. - Jeg var lei CTU-såpeoperaen fra sesong 6, så håper de ikke drar denne greia mellom de FBI-folka for langt. Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hun dauer nok i løpet av denne sesongen eller neste, folka lever jo ikke spesielt lenge i denne serien... men hun dauer nok ikke nå. Vet ikke om Henry dauer heller. Det ville være utrolig spennende om han faktisk gjorde det, men det er litt tidlig å "off'e" major characters? Men han er vel expendable Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 En bra episode, men har likevel ikke x-faktoren de aller beste har. Blir spennende å se hva som skjer videre nå. Ekstra deilig å se dagens episode på en full HD prosjektor og 180-200" lerret Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Dere må forklare dette med "x-faktor" og en "grei" episode, synes den var fantastisk spennende og bra hele veien jeg. Hva var det som folk ikke likte med den? Skjønner det ikke. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 For min del hadde ikke den episoden den intense spenningen og at ting skjer ekstremt raskt som det ofte gjør i 24 og dermed trakk det litt ned. Men alt i alt en veldig bra episode. Trakk mye opp mot slutten da Jack pulled the trigger. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Den nye sesongen bruker tid på å bygge opp gjennomførte storylines istedenfor å bruke opp alt kruttet i de første episodene på masse action. Det er en tankegang jeg har savnet fra de tre første sesongene, og jeg tror sesong 7 fort kan havne på det nivået. Edit: at denne episoden ikke vil stå igjen som en enorm en 24's historie er jo klart, men man jo selvsagt se det hele i en større sammenheng. 24 er jo som sagt best i maratonløp på DVD. Endret 20. januar 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Da ahr jeg sett episoden for 2. gang og lagt merke til et par ting. 1. De har samme type kaffe hos FBI, som det Henry hadde når han gikk inn i leiligheten. Tilfeldig? ( ) 2. Sean virker som en liten luring. Man kan kanskje tro at det er han som er rotta i FBI (jeg tipper det er flere enn han som hjalp han fyren ut fra den bygningen i en av de første episodene), men jeg tviler. Egentlig fått for meg at det er Chloe-klonen som er rotta jeg, men er vel litt usansynlig det også tenker jeg. 3. Det var ikke noe klokkelyd på slutten, noe som da indikerer (i følge alle andre sesonger, også når Tony "døde") at Renee faktisk er død, noe som kom ganske uventet på da hun har hatt en ganske sentral rolle. Eller var klokka for Henry? Ingen av dem er jo helt døde enda, men tipper hvertfall én av de er ferdige. 4. Likte episoden bedre nå enn når jeg så den i natt, tror jeg var litt for trøtt da, kommer nok ikke til å sitte oppe å vente igjen seinere. Bra episode! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Silent Clock betyr ikke nødvendigvis at en karakter dør, men at det skjer noe dramatisk. Denne gangen kunne man jo også høre svake pustelyder. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Det er sant, men pustelydene betyr ikke nødvendigvis at hun overlever da. FBI vet ikke hvor hun er, med mindre de begynner med CTU-style overvåking asap, og Jack og Tony kan ikke gjøre noe uten å miste coveret, og hun overlever ikke slik hun ligger nå, kommer til å gå tom for luft til slutt. Kan hende hun ikke er så alvorlig skadet at hun klarer å reise seg opp på et eller annet vis da, men så nå ut som hu blødde ganske greit. Blir spennende å se hvertfall, håper hu overlever, greit med litt andre som er badass også. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Da ahr jeg sett episoden for 2. gang og lagt merke til et par ting. 1. De har samme type kaffe hos FBI, som det Henry hadde når han gikk inn i leiligheten. Tilfeldig? ( ) 2. Sean virker som en liten luring. Man kan kanskje tro at det er han som er rotta i FBI (jeg tipper det er flere enn han som hjalp han fyren ut fra den bygningen i en av de første episodene), men jeg tviler. Egentlig fått for meg at det er Chloe-klonen som er rotta jeg, men er vel litt usansynlig det også tenker jeg. 3. Det var ikke noe klokkelyd på slutten, noe som da indikerer (i følge alle andre sesonger, også når Tony "døde") at Renee faktisk er død, noe som kom ganske uventet på da hun har hatt en ganske sentral rolle. Eller var klokka for Henry? Ingen av dem er jo helt døde enda, men tipper hvertfall én av de er ferdige. 4. Likte episoden bedre nå enn når jeg så den i natt, tror jeg var litt for trøtt da, kommer nok ikke til å sitte oppe å vente igjen seinere. Bra episode! Herlig å høre, jeg visste det var flere som likte den mye og! Jeg skal se episoden igjen senere om kvelden, gleder meg! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Hvis det er en ting som er sikkert med nesten alle TV-serier, delvis inkludert 24 (24 er jo kjent for å gjøre uventede vendinger), er at hvis en delvis sentral, eller sentral karakter er nær ved å dø i slutten av en episode, kan man være sikker at denne personen overlever. Jeg har aldri i mitt liv sett en eneste episode av et eneste show der en person holder på å dø i slutten av en episode, inkludert 24, hvor personen dør i begynnelsen av neste episode. Hun kan selvsagt dø senere, men jeg tør faktisk vedde på at hun ikke dør i begynnelsen av neste episode av dette. Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Likte episoden, jeg. Tviler på at hun dør, men det finner vi vel ut av. Janis er forresten den mest ubrukelige karakteren i seriens historie.. Endret 20. januar 2009 av edge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå