Nevnarion Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Link til CTU Operations Manual her Nevnarion. Den boka er forresten en av de beste av alle. Står alt du kan tenke deg der ( f.eks. om hvordan alle våpnene er bygd opp, alt om special eq. som de bruker, taktisk informasjon som alfabet og tegn man gir med hendene osv.) Utrolig gøyalt å lese! Må bare quote her igjen og si at jeg fikk denne i posten i dag, og satan så bra den er. Absolutt verdt pengene. Anbefales på det sterkeste til alle 24-fans. Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Emmerson er vel en leiesoldat/kriminell for leie og er ikke egentlig på lag med de afrikanske massemorderne, og bryr seg derfor vel sytten om Jack har tenkt å fange dem... bare han får betalt først. Han vet også at hvis Jack forrår ham så gjør han ikke det før han har fått tak i den CIPH saken og folkene i sine egne myndigheter. Emmerson planlegger nok å forlate landet før den tid, siden han da vil ha fått klekkelig betalt. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Link til CTU Operations Manual her Nevnarion. Den boka er forresten en av de beste av alle. Står alt du kan tenke deg der ( f.eks. om hvordan alle våpnene er bygd opp, alt om special eq. som de bruker, taktisk informasjon som alfabet og tegn man gir med hendene osv.) Utrolig gøyalt å lese! Må bare quote her igjen og si at jeg fikk denne i posten i dag, og satan så bra den er. Absolutt verdt pengene. Anbefales på det sterkeste til alle 24-fans. Hvor kan jeg bestille den fra? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Link til CTU Operations Manual her Nevnarion. Den boka er forresten en av de beste av alle. Står alt du kan tenke deg der ( f.eks. om hvordan alle våpnene er bygd opp, alt om special eq. som de bruker, taktisk informasjon som alfabet og tegn man gir med hendene osv.) Utrolig gøyalt å lese! Må bare quote her igjen og si at jeg fikk denne i posten i dag, og satan så bra den er. Absolutt verdt pengene. Anbefales på det sterkeste til alle 24-fans. Hvor kan jeg bestille den fra? du kan vell bestille den fra bokklubben slik som nevorian linker til? http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt....oduktId=2791380 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Link til CTU Operations Manual her Nevnarion. Den boka er forresten en av de beste av alle. Står alt du kan tenke deg der ( f.eks. om hvordan alle våpnene er bygd opp, alt om special eq. som de bruker, taktisk informasjon som alfabet og tegn man gir med hendene osv.) Utrolig gøyalt å lese! Må bare quote her igjen og si at jeg fikk denne i posten i dag, og satan så bra den er. Absolutt verdt pengene. Anbefales på det sterkeste til alle 24-fans. Hvor kan jeg bestille den fra? du kan vell bestille den fra bokklubben slik som nevorian linker til? http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt....oduktId=2791380 Selv bestilte jeg den fra play.com. Bare £12.99, altså litt over 130 kr. Og gratis frakt. http://www.play.com/Books/Books/4-/3387137/24/Product.html Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Haha, så jævlig bra... lurer på om jeg ikke må ha en slik selv. Det er ikke rent sjelden jeg har undret meg over noen av signalene og prosedyrene deres Lenke til kommentar
LaViva Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ble ikkenoe 24 på meg før i går kveld, men jammen ble det sent i natt Gleder meg til en ny episode i morgen, prøve å ikke vente for lenge med å se den da : p Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvis episoden kommer i rundt 3-4 tiden så må nok jeg drøye til dagen etterpå. Blir litt seint om jeg legger meg i 5 tiden med skole et par timer etterpå Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Deilig å være student uten forelesning dagen etter da. Så episode 3-4 med dårlig screener-kvalitet først. Har sett episode 3 med skikkelig HD-kvalitet, og skal se episode 4 med HD-kvalitet i dag i påvente av episode 5. Blir en bra natt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Gleder meg som faen til i morgen, i dag er så unødvendig, fyyy faen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Slækt med fri i morgen da. Ser ut til at det blir til at jeg sitter oppe å venter. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Damn, nice. Har fri fra 11.30 - 14.00, så blir å ta bussen hjem og se den, så ikke så verst mao. Gleder meg som bare det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 FOX om 45 minutter.. Yeah Kommer med mine meninger etter episoden. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Altså, du skal se episoden på Fox? Bor i USA? Faen ta deg hvis det er tilfellet Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ja, ser episoden på FOX og bor i USA. Eneste som irriterer meg, og grunnen til at jeg ofte ser det på on-demand online senere, er pga. reklamepauser. Men orker ikke vente når det er så jævlig spennende. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Nice MartinF. Da skal jeg holde meg unna denne tråden når jeg ser du har posta noe nytt og vente til jeg har sett den. Begynner å glede meg bittelitt nå ja. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) Nå kom jeg nettopp på at episoden ikke starter før 9. Ergo, en time igjen enda.. Bah! Endret 20. januar 2009 av MartinF Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Faen da. Blir jo veeldig seint her da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Jaja, tror jeg må legge meg, vurderte late night litt men da blir det for lenge. Uansett, blir herlig i morgen, god natt 24 pplz Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 Vurderer nesten å legge meg nå og heller stå opp bittelitt tidligere jeg også egentlig. Er jo ikke bra med fucka døgnrytme midt i uka heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå