Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!

Anbefalte innlegg

Link til CTU Operations Manual her Nevnarion. Den boka er forresten en av de beste av alle. Står alt du kan tenke deg der ( f.eks. om hvordan alle våpnene er bygd opp, alt om special eq. som de bruker, taktisk informasjon som alfabet og tegn man gir med hendene osv.) Utrolig gøyalt å lese!

Må bare quote her igjen og si at jeg fikk denne i posten i dag, og satan så bra den er. Absolutt verdt pengene. :D Anbefales på det sterkeste til alle 24-fans.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emmerson er vel en leiesoldat/kriminell for leie og er ikke egentlig på lag med de afrikanske massemorderne, og bryr seg derfor vel sytten om Jack har tenkt å fange dem... bare han får betalt først. Han vet også at hvis Jack forrår ham så gjør han ikke det før han har fått tak i den CIPH saken og folkene i sine egne myndigheter. Emmerson planlegger nok å forlate landet før den tid, siden han da vil ha fått klekkelig betalt.

Lenke til kommentar

Link til CTU Operations Manual her Nevnarion. Den boka er forresten en av de beste av alle. Står alt du kan tenke deg der ( f.eks. om hvordan alle våpnene er bygd opp, alt om special eq. som de bruker, taktisk informasjon som alfabet og tegn man gir med hendene osv.) Utrolig gøyalt å lese!

Må bare quote her igjen og si at jeg fikk denne i posten i dag, og satan så bra den er. Absolutt verdt pengene. :D Anbefales på det sterkeste til alle 24-fans.

Hvor kan jeg bestille den fra? :)

Lenke til kommentar

du kan vell bestille den fra bokklubben slik som nevorian linker til?

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt....oduktId=2791380

Lenke til kommentar

du kan vell bestille den fra bokklubben slik som nevorian linker til?

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt....oduktId=2791380

Selv bestilte jeg den fra play.com. Bare £12.99, altså litt over 130 kr. Og gratis frakt. :)

http://www.play.com/Books/Books/4-/3387137/24/Product.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...