Nevnarion Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Pangstart på sesongen, jeg er svært godt fornøyd med de fire første episodene, spesielt fordi det har skjedd så mye. Ting har gått fortere enn jeg trodde de skulle. At Tony var i live var ikke noe sjokk, jeg var av dem som visste dette for over et år siden, og det ble jo heller ikke lagt skjul på det i trailere o.l. Derfor hadde jeg også hele veien følelsen om at det måtte ligge noe mer bak. Å bare dra Tony inn igjen for at han skulle være terrorist, det hørtes bare rart ut. Så selv om jeg hadde følelsen og plukket opp hint og tegn hele veien gjennom de to første episodene, så var det en gledesrus å få bekreftet at han var undercover, og dette ble jo selvsagt krydret på toppen av at Bill og Chloe endelig var tilbake. Et herlig gjensyn med to supre rollefigurer. Jack er jo rå som alltid, og samspillet mellom ham og Tony er helt perfekt. Det er herlig å ha de tilbake sammen igjen. Er også gøy å se hvor godt Redemption virkelig bygget opp til sesongen. Herlig å se ting flettes sammen. Den nye presidenten er helt ok. Men derfor kanskje også litt kjedelig. Men det fungerer. Sidestoryen med Mr. Taylor og jakten på sannheten om sønnens død er ikke SÅ interessant, men jeg regner med at dette i ekte 24-stil vil flettes mer og mer inn i historien utover i sesongen. Så har vi Rene-dama, som jeg liker bedre og bedre. Hun viste seg som en kvinnelig utgave av Jack når hun virkelig gjorde at som trengtes for å få fyren i sykesenga til å åpne kjeften. Herlig karakter som jeg håper på mye action med framover. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Trailer for episode 5: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Husk å ta diskusjon om trailere i spoiler da, for ikke å ødelegge for oss som ikke ser de. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Da har jeg endelig sett de 4 første. Det var jo moro. Nydelig å se Jack og Tony sammen igjen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Herlig start på sesongen. Hater allerede hu nye data-kjerringa i serien, helt lame karakter. Men resten er digg! Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Men blir det sendt 1 episode på søndag og 1 på mandag? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Nei, bare 1 hver mandag kveld i USA. De første 4 er litt spesielle, 24-stil Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Rene Walker var jo ganske digg og Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Etter de første 4 episodene ser dette veldig lovende ut. Gleder meg til å se mer av denne konspirasjonen, som egentlig ikke har blitt utforsket så mye hittil. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Janis og Chloe, er de søsken? De ligner, og de oppfører seg litt. Hvis det ikke er noen som helst connection mellom de blir eg nesten litt skuffet, for det betyr at de har laget en kopi av Chloe til FBI bare for å gjør det. Sesong 7 har iallfall åpnet bra. Men det irriterer meg skikkelig hvor lett det er å inkludere Jack Bauer i teamet til Emerson. Det ville liksom ALDRI gått IRL. 10 minutter prat så er ting ordnet! Edit: Bommet TOTALT. Shit så pinlig. Nei å nei å nei! Henderson --> Emerson. Endret 16. januar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Henderson? Han døde i sesong 5. Og hvis det var urealistisk har du ikke sett mye 24. Jeg kjøpte det ihvertfall, selv om jeg tror David Emerson fortsatt er veldig skeptisk ovenfor Jack. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Blir det mindre urealistisk dess mer man har sett 24? Ja det var en dyp en, litt for dyp for meg. Selv om man har sett alt som er av 24 må man da kunne komme og påstå at 10 minutter på å sette hele fordømte aksjonen i fare blir bare litt for teit? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det er stilen 24 fungerer i, liker du det ikke er det bare å droppe 24 egentlig. Action packed, og mye går på impuls, det er "key word" i 24. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hallo? Har da ikke sagt at eg ikke liker 24... hehe... Eg kom med en liten kommentar på at eg syntest det var litt for lett å få Jack inn i laget til Emerson. That's it. For alt eg vet kan det være at Emerson spiller Jack og Tony. Håper det. For da går akkurat den biten fra å være ræv til å være syyykt bra. quote moi. Janis og Chloe da? Janis og Chloe, er de søsken? De ligner, og de oppfører seg litt. Hvis det ikke er noen som helst connection mellom de blir eg nesten litt skuffet, for det betyr at de har laget en kopi av Chloe til FBI bare for å gjør det. Sesong 7 har iallfall åpnet bra. Men det irriterer meg skikkelig hvor lett det er å inkludere Jack Bauer i teamet til Emerson. Det ville liksom ALDRI gått IRL. 10 minutter prat så er ting ordnet! Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Tviler på at Janis og Chloe er søsken ettesom de har forskjellig etternavn. Chloe O'Brian og Janis Gold Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Tviler på at Janis og Chloe er søsken ettesom de har forskjellig etternavn. Chloe O'Brian og Janis Gold O'Brian er fra Morris. For alt vi veit kan Gold være et inngifta navn det også. Jeg ser ikke på det som usannsynlig at de er søstre heller. Det "rettferdigjør" at Janis er med. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Helt enig ErlendRu. Det er liksom ingen annen grunn for å "lage" Janis. Etternavnet er ingen problemer. Ville jo vært alt for lett å skjønne at de var søsken om begge het det samme. Bare lurte, for under rømningen til Jack og Tony så fokuserte de fryktelig mye på ansiktene deres, og eg må si de såg litt like ut og Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Håper vi slipper å se mye mer til Janis, irreterende karakter akkurat slik som sjefen hennes. Men hey, 24 trenger vel noen sånne typer også Da de fokuserte på ansiktene deres var jo det for "moroheten" sin skyld. GEEKFIGHT! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Da har jeg sett alle 4 episodene på rad Sitter her med ganske høy puls hehe, spenning mangler det hvertfall ikke, utrolig spennende, sitter på kanten av stolen og får fullstappet action slengt i trynet. Og Tony og Jack jobber sammen , kan vell egentlig ikke bli bedre 24 is teh shit!! #1 / fanboy Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hallo? Har da ikke sagt at eg ikke liker 24... hehe... Eg kom med en liten kommentar på at eg syntest det var litt for lett å få Jack inn i laget til Emerson. That's it. For alt eg vet kan det være at Emerson spiller Jack og Tony. Håper det. For da går akkurat den biten fra å være ræv til å være syyykt bra. Neida, for all del kom med kritikk, jeg bare synes ikke det var noe spesielt urealistisk med tanke på det nivået 24 tidligere har lagt seg på. Dessuten må du huske på at Emerson ikke nødvendigvis ikke trodde på Jack og Tony fra begynnelsen av, men at han bestemte seg for at det var en risk han ikke ville ta. Når Jack da beviste at han var langt mer kapabel til å ta jobben enn hans andre menn, ombestemte Emerson seg. Det betyr sansynligvis ikke at han nå plutselig stoler på han 100 %. Jeg vil ikke kalle det ræva ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå