Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle se det på tv2 ettersom de kun ligger 2 uker etter USA, men spørs om det ikke blir nedlasting isteden. Skjekka sendetidspunkt, og tv2 starter først klokka 23.30 (det er da også 2 episoder). Katastrofalt dårlig sendetidspunkt på en søndag...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Æsj, ikke fått sett mer enn episode1 i HD i går kveld og får ikke sett det før til helga da jeg må prioritere særemne ( =/ ).. Men hey, har jo sett det uansett så. :p

 

Hva tror folket skjer videre da? Føler vi får rullet opp veldig mye tidlig i sesongen, så jeg kan vanskelig se for meg at konspirasjonen/krigen blir "hovedplotet" gjennom hele sesongen. Pleier jo som regel og ta et par vendinger gjennom sesongen. :hmm:

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle se det på tv2 ettersom de kun ligger 2 uker etter USA, men spørs om det ikke blir nedlasting isteden. Skjekka sendetidspunkt, og tv2 starter først klokka 23.30 (det er da også 2 episoder). Katastrofalt dårlig sendetidspunkt på en søndag...

Dette kan de ikke mene?, 23:30 på en søndag? Er ikke rart folk foretrekker å laste ned.

Lenke til kommentar

Ok, hjemme fra skolen. Tenkte å skrive litt hva jeg liker, og ikke liker med sesongen så langt...

 

- Elsker måten Jack ble dratt inn i saken på. Vi så han i starten, ga egentlig faen i hva senatoren sa til han, og kritiserte han for. Alt i ekte Jack Bauer stil. Blir dratt med til FBI og får et bilde av Tony slengt i trynet. Men jeg elsker Bauer, og tror vi får mange fine scener med kongen fremover.

 

- Renee.. ELSKER karakteren. Hun er liksom en kvinnelig Jack, noe jeg syns er konge. Føler det ligger en mulighet for et relationship der, i slutten av sesongen. Jeg tror nemlig at Renee ender opp med å samarbeide med Jack, Tony, Bill og Chloe.

 

- Tony.. Hva skal jeg si? Han er sær, men jeg syns han er konge. Jeg er 100% ærlig når jeg sier at jeg ikke visste han skulle inn i serien igjen. Hørte mange hadde lest spoilere, men nei, kom som et sjokk for meg ihvertfall. :p Dog hadde jeg mine tanker om han virkelig var terrorist eller ikke.

 

- Hmm, hvem er neste.. Larry Moss. Idiot, og jeg liker han ikke i det hele tatt. Utrolig plagsom karakter egentlig.

 

- President Taylor... Grusom kjedelig president, men la gå. Gir henne noen episoder til, så får vi se om det blir noe bedre.

 

- Den Henry/Samantha greia er pointless akkurat nå, men mulig det blir bedre etterhvert. Livvakten til Henry kan forresten forsvinne. Ser ut som en femåring, og ikke den typiske livvakten vi tenker på :p

 

- Ehm, så har vi hun Chloe wannabe. Tragisk karakter, og jeg hater henne allerede. Sean Hillinger kunne godt vært leak til terroristene, men han er sjekket ut, da han bare sjekket ut de greiene om konas fly.

 

- Har heller ingenting i mot at CTU ikke er med, og at handlingen er i D.C. er helt greit.

 

- Jeg er forvirret over alt som skjer, men jeg tror de har en plan bak hele, når de hadde så langt tid på å planlegge hele sesongen.

 

Tja, det var mine første tanker. Jeg elsker Renee allerede, og håper bare hun ikke blir å jakte etter Jack hele sesongen, men heller teame opp med han og få stoppet faenskapet..

Lenke til kommentar
- Ehm, så har vi hun Chloe wannabe. Tragisk karakter, og jeg hater henne allerede. Sean Hillinger kunne godt vært leak til terroristene, men han er sjekket ut, da han bare sjekket ut de greiene om konas fly.

Synes egentlig verken Moss eller hu såkalte Chloe-wannabe'en er spesielt plagsomme karakterer. Imotsetning til tidligere sesonger har 24 hittill styrt unna poengløse sideplots med slike folk som bare kjeder.

 

- Jeg er forvirret over alt som skjer, men jeg tror de har en plan bak hele, når de hadde så langt tid på å planlegge hele sesongen.

Hva er du forvirret over egentlig? Selv om det er mye vi ikke vet om de videre planene til terroristene og hvem som er med i konspirasjonen, synes jeg etter disse fire episodene at ting er ganske klart og tydelig.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Det var nesten for godt til å være sant at Tony jobbet på egenhånd. :wee: Castingen gir en pekepinn på dette.

 

Tony er slapp og rolig som før, Renee er MILF og Jack leverer de gode gamle one-linerne. Fire gode episoder med en plott som kan utvikle seg til noe bra. Henry og Samantha-forholdet er nesten nødvendig for å få vite hva som skjedde med sønnen. Han unge livvakten til Henry så jeg for meg som den nye Aaron Pierce, med sin høfflige væremåte og ydmyke tone - til tross for at rett skal være rett. Får se hvordan deres forhold utarter seg, om Henry får han med på talefot.

Lenke til kommentar

"må ha denne tråden i lista mi"

 

Jeg digger virkelig season 7, full av ..ehm overraskelser.

Oppkjøringen med 24: redemption var rett og slett Epic.

Som noen skrev så er det litt forvirrende, men det er akkurat slik det skal være. 24 fant vel nesten opp en ny måte å lage serie på. Hvem husker ikke season 1, hvor vi ble kastet inn i et heseblesende tempo med pic in pic som gjorde ting veldig stressende...men gudbedre så kult det var!

Lenke til kommentar

Å herregud :D Jeg så episode 3 og 4 i går - i HD selvfølgelig og nå begynner tingene å se bedre ut altså. Jack er slik jeg elsker ham, Tony er tilbake, men jeg må si da jeg så Jack i telefonen med selveste BILL BUCHANAN, frysninger nedover ryggen på meg. Og Chole er søt og har ikke vært så irreterende som tidligere sesonger. Og hun herjer rett og slett. Renee er en spennende karakter, hun var ikke spesielt spennende i starten, men hun har kommet seg veldig i episode 3 og 4. Tviler ikke på at hun kommer seg på Jack sitt team i fremtidige episoder. Jeg håper riktignok det ikke blir noe mellom henne og Jack sånn som ting ser ut for øyeblikket, kanskje mot slutten av sesongen om timingen er right. Moss, Hillinger, og Chloe wannabe er alle utrolige plagsomme. Synes jeg da.

Lenke til kommentar
Virka som han livvakt-fyren har skumle hensikter, der han stod med kikkerten og så skummel ut.

Helt klart, ante ugler i mosen ved første øyeblikk. Satt og ventet på at han skulle ta opp mobilen sin for å ringe på slutten der. Enn så lenge setter jeg et lite spørsmålstegn ved livvakten, men gode holdninger viste han.

Lenke til kommentar

I 24 er det vel slik at man kan aldri stole på en livvakt :wee:

 

Sett alle fire episodene i HD nå, og jeg digger bildet. Det er så sykt rent...

 

Høyt nivå på det meste akkurat nå, og 24 er alltid like spennende som det har vært. Scenen da Jack og Tony var på parkeringsplassen var herlig. Det er slik jeg elsker 24 og husker det. Tony og Jack plottet er også ganske bra laget. Dog, så vil jeg savne Tom Lennox i denne sesongen. En av mine favoritt-karakterer i 24, og håper vi får se ham igjen en dag. Den nye presidenten liker jeg ganske godt faktisk, hun ser ut til å ha det som skal til...

 

Gleder meg til neste episode, som går i USA på mandag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...