Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg sett de fire første episodene av sesong 7 og 24 har klart det igjen, jeg er hekta! Vi får bare håpe på at serien fortsetter å holde koken fremover (noe dag 6 ikke klarte), men det de har ihvertfall noen virkelig spennende historier å kjøre videre på med her.

 

Gled dere!

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Først må jeg si at jeg var bittelitt skuffet etter første episode. Det var liksom så nytt, med en ny president og nye folk at det var vrient å glede seg fullt over at 24 er tilbake. Men når jeg var ferdig med episode 2 så satt jeg med et helt annet inntrykk. Jack Bauer and 24 is back at it's very best! :D Episode 2 var altså veldig bra og det var en fin oppbygging i episode 1, som du setter pris på når du har sett episoden etter. Dette blir en fantastisk sesong føler jeg på meg og jeg gleeeder meg til fortsettelsen allerede i morgen :p

 

 

Jack Bauer :love:

Lenke til kommentar

Som du sier, episode 1 introduserte en masse nye folk og en ny setting, og var relativt rolig, men se dem i sammenheng med 1-4 og vi har fått en utrolig bra åpner. 24 nytes jo best når man har hele dvd'en foran seg og kan ha et maraton.

 

Akkurat nå er det en ting jeg frykter (spoiler for episode 4):

 

 

 

 

denne konspirasjonen som strekker seg overalt og inn i regjeringen. Det hadde vi i sesong 5 og jeg håper vi ikke får en rundgang med det igjen i år.

 

Lenke til kommentar
Som du sier, episode 1 introduserte en masse nye folk og en ny setting, og var relativt rolig, men se dem i sammenheng med 1-4 og vi har fått en utrolig bra åpner. 24 nytes jo best når man har hele dvd'en foran seg og kan ha et maraton.

 

Akkurat nå er det en ting jeg frykter (spoiler for episode 4):

 

 

 

 

denne konspirasjonen som strekker seg overalt og inn i regjeringen. Det hadde vi i sesong 5 og jeg håper vi ikke får en rundgang med det igjen i år.

 

Jeg tviler på at de blander inn så store krefter igjen, det har de prøvd før. Det er heller ikke bare i sesong 5 det har vært konspirasjoner både her og der. Siden vi får se dette så tidlig tror jeg faktisk dette er opptakten til noe større jeg. Gudene veit hva men. :p I Redemption så vi jo også folkene som ser ut til å stå bak, uten at vi har møtt dem enda til nå i sesongen.

 

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at de blander inn så store krefter igjen, det har de prøvd før. Det er heller ikke bare i sesong 5 det har vært konspirasjoner både her og der. Siden vi får se dette så tidlig tror jeg faktisk dette er opptakten til noe større jeg. Gudene veit hva men. :p I Redemption så vi jo også folkene som ser ut til å stå bak, uten at vi har møtt dem enda til nå i sesongen.

 

 

Jeg har ikke noe imot en muldvarp i ny og ne, men målet til Bill og gjengen er jo å avdekke en konspirasjon som strekker seg høyt opp i presidenten's stab. Problemet er jo at de i sesong 5 dro den hele veien opp til POTUS'en slik at ingen avsløringer der egentlig kan sjokkere. Men jeg håper og tror at fokuset egentlig ikke vil ligge så mye der. Hittill synes jeg sesongen har vært veldig god, og Tony og Jack's lille utsniking av FBI's hovedkvarter var rett og slett 24 på sitt beste.

 

Lenke til kommentar

Jeg blir bare mer og mer forvirret. Episode 4 var god, og jeg lurer på hva Jack og Co finner på nå. Jeg har ikke helt fått med meg plottet enda, da jeg måtte se de to første episodene raskt, før tre og fire ble sendt nå nettopp. Jeg har en følelse på at hun Rene ender opp med å samarbeide med Jack og Tony, men usikkert å si når.

 

Men at Tony er tilbake, det er konge!

Lenke til kommentar

Mulig dette er feil sted å ta dette, men saken er at dette skjedde med 24 fila, og det har ikke skjedd med noe annen fil før. Jeg så første og andre episode av 24 i går og dette gikk fint i 720, så i dag skulle jeg sjekke hvor stor forskjell det er på 720 og vanlig avi, føler at det ikke er så stor forskjell, så mulig jeg gjør det feil... Men det som skjedde var at lyden på episodene kommer for fort. i innledningene til episoden, der fra 8-9 og det der, virker det som lyden er grei, men så når man kommer til første scene blir lyden feil. Lyden kommer først litt for tidlig i forhold til bildet, og dette blir bare verre etterhvert, virker som lyden går mye fortere enn bildet eller at bildet går saktere enn lyden. Så jeg lurte på om dette har skjedd med dere andre også siden dette bare har skjedd med 24 fila?

Lenke til kommentar
Mulig dette er feil sted å ta dette, men saken er at dette skjedde med 24 fila, og det har ikke skjedd med noe annen fil før. Jeg så første og andre episode av 24 i går og dette gikk fint i 720, så i dag skulle jeg sjekke hvor stor forskjell det er på 720 og vanlig avi, føler at det ikke er så stor forskjell, så mulig jeg gjør det feil... Men det som skjedde var at lyden på episodene kommer for fort. i innledningene til episoden, der fra 8-9 og det der, virker det som lyden er grei, men så når man kommer til første scene blir lyden feil. Lyden kommer først litt for tidlig i forhold til bildet, og dette blir bare verre etterhvert, virker som lyden går mye fortere enn bildet eller at bildet går saktere enn lyden. Så jeg lurte på om dette har skjedd med dere andre også siden dette bare har skjedd med 24 fila?

 

Kan være at fila ikke riktig synkronisert.

 

Men jeg ble ikke særlig imponert over x264 (720p)-filene jeg så på. De hakket mange ganger (nå kan det ha noe med personen som har laget fila å gjøre, men..), og de mørke fargene ble så kornete (veldig finkorna). Det endte med at jeg så vanlig xvid HDTV fil på 350 mb. Har ganske ålreit maskinvare som bør dra det

Lenke til kommentar

Overbegeistret, aldri hatt det mer moro. For en slutt og, men episode 3 var en av de beste episodene av en TV-serie jeg har sett på lenge. For bra, de som ikke har sett det bør se det ASAP. WOW :D

 

Tenker det har med at maskinen din har problemer med å kjøre HD...

 

Kjør VLC evt oppdater codec på maskinen.

 

det som er rart er begge filene funket fint i går, men ikke i dag :ermm:

 

Så begge i 720p, no sync problems, dritbra kvalitet, alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...