Inc Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Hvor får man lastet/eller sett ned 24s7 (de første episodene) i lovlig versjon da? Endret 12. januar 2009 av Inc Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Nei, men jeg har hatt den spenningen i drøye 4 timer nå så æddabædda! Fant ut at det var jeg som hadde oppretta denne tråden jeg. Så jeg endra emnetittelen for å advare folk litt. Men dere fortsetter med å skjule spoilerne ikke sant? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Nå er det lov å spoile episode 1 og 2 da disse er sendt i USA. Det finnes jo en tråd som følger norsk sendeskjema også. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Da var jeg på vei hjem fra en totalt meningsløs forelesning for å se episode 3 og 4. De to første var veldig bra, så gleder meg til fortsettelsen. Bussen går sakte i dag gitt. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Nå er det lov å spoile episode 1 og 2 da disse er sendt i USA. Så dere kommer til å spoile handlingen her inne? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Følger USA sendeskjema står det i topicen. Da kommer hvertfall eg til å skrive om det som har skjedd når det har skjedd i USA. Her er tråd som følger norsk sendeskjema: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1055208 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Da har jeg sett de to første episodene, og makan til en åpning. Den var kanon bra, anbefaler dere å se den asap ! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Nå er det lov å spoile episode 1 og 2 da disse er sendt i USA. Så dere kommer til å spoile handlingen her inne? Følger det amerikanske sendeskjemaet. Det eneste som skal i spoiler her er det som handler om fremtidige episoder, ting som er i trailere, har lekket på nettet etc. Så dere som følger det norske sendeskjemaet burde kanskje ikke stikke innom her noe særlig mer, sorry. Sånn er alle trådene til alle seriene som følger amerikansk sendeskjema. Nå, hva synes folket om episodene? Jeg må bare passe på å ikke spoile fra ep 3-4 jeg nå da. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Endelig 24 igjen De 2 første episodene skuffet ikke i hvertfall det er helt sikkert ja Gleder meg til å høre hva tony har å si til sitt forsvar Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 AAAAAAAAAAAAAAAAAH! Jack Bauer is fucking back Sett både ep. 1 og ep. 2 i HD nå, jeg er så glad at 24 er tilbake at det er umulig å forklare følelsene mine akkurat nå! Altså, det var klassisk 24 stil over det hele, med en sidestory av mannen til presidenten som vil finne ut mer om "selvmord" til sønnen sin, mens Jack er på the main story som alltid og tar faen meg ned Tony Almeida lett, også slutter episoden (2) med at han lurer på akkurat hvorfor Tony gjør disse tingene. Selvfølgelig har det noe med Michelle og staten å gjøre men det er jo mer, det er alltid mer! Ja, og presidenten er faktisk god, ikke som han forrige feite irriterende Vel, uten å skrive FOR mye, nå er det bare å se om jeg klarer å vente helt til i morgen for å se episoder 3 og 4 i 720p, men jeg tror virkelig jeg gjør det. Føler at 24 ikke fortjener å bli sett på en støgg Dvd Screener. Ah, så herlig det føltes etter å ha sett 24 i full flow etter 2 år Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Som jeg skreiv i den siste spoileren min synes jeg faktisk presidentdama var litt irriterende jeg. Vanskelig å forklare, men liker ikke hu helt på måten hu oppfører seg på. Gled dere til episode 3 og 4! De blir bare enda bedre, tar helt av spør du meg! Skal forøvri se de to første episodene i HD i kveld for de som betviler min lidenskap. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 4 timer med 24 på 2 dager....hadde jeg visst det, tror jeg hadde ventet å sett alle 4 i morra Nå kan jo ikke de 2 andre episodene komme fort nok Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jack er helt klart tilbake. Men lurer på en ting, blir det sendt nye episoder i kveld? Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Kommer episode 3 og 4 imorgen altså? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jack er helt klart tilbake. Men lurer på en ting, blir det sendt nye episoder i kveld? Jepp, episode 3 og 4 vises på Fox i USA i kveld. Kommer episode 3 og 4 imorgen altså? For oss ja, eller noen ser på det som "sent" i natt 4 timer med 24 på 2 dager....hadde jeg visst det, tror jeg hadde ventet å sett alle 4 i morra Nå kan jo ikke de 2 andre episodene komme fort nok Er du desperat, er det en måte, bare å spørre Erlend Som jeg skreiv i den siste spoileren min synes jeg faktisk presidentdama var litt irriterende jeg. Vanskelig å forklare, men liker ikke hu helt på måten hu oppfører seg på. Gled dere til episode 3 og 4! De blir bare enda bedre, tar helt av spør du meg! Skal forøvri se de to første episodene i HD i kveld for de som betviler min lidenskap. Haha, åja. Irriterende nei, var bare smart og "downright". Men som jeg sa, hun var god, ikke fabelaktig Gleder meg som faen til 3 og 4 pga. deg nå, men jeg skal faen holde ut til i morgen. Blir det enda bedre enn opplevelsen i dag, kan jeg ikke forklare hvor mye jeg gleder meg. Og jeg vet du har lidenskap så det går bra, ingen kjefting, men bra at du ser de i HD i kveld og i morgen regner jeg med; er verdt det, det og Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Ja, HD må til. Blir seff HD resten av sesongen! Får som regel med enda mer detaljer andre gang man ser også, hvertfall gjør jeg det. Ja skal nok overleve denne presidentdama, hun er hvertfall bestemt i sine handlinger, det er jo bra. Bare glad vi slipper Palmerkjerringene jeg. Makan til irriterende kvinnemennesker i 24 skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Da var det klart for dobbelepisode her! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Fikk liksom ikke helt svar på spørsmålet mitt (på toppen av denne siden....) anyone? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Lovlig? Tror du må se langt etter det. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Da må du nok vente et par uker til det kommer på TV2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå