Dødskalkunen Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Nettopp sett traileren, syns den virker veldig lovende. Ser ut som om denne sesongen blir litt annerledes enn de forrige sesongene. Håper bare vi får en god forklaring på Tony Almeida greiene. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Bare 11 timer til traileren kommer, altså i natt! Gleder meg skikkelig. Hadde du regnet/skrevet feil, eller ble traileren utsatt? Nå står det at det er godt over 19 timer igjen. Var ikke noe feil der, på den offisielle trailersida er det nå litt over en time igjen, men traileren ligger allerede på nettet.. Laster ned nå.. Skal gi tilbakemelding på om den spoiler eller ikke.. Den spoileren jeg har skrevet i første posten er i høyeste grad med i traileren også! En sjokkerende spoiler! Hva faen?! Tony som bad guy?! Det GÅR JO BARE IKKE!! Det er jo helt sjuukt.. Hadde nå håpet han skulle komme tilbake som den snille Tony jeg savner jeg da.. Men traileren var rå uansett! Gleder meg skikkelig" Ingen kan hvertfall klage på at de ikke prøver noe nytt når de går bort fra CTU greiene og i tillegg setter inn Tony som skurk! Tony var forresten fet når han var skinna Hva tror dere grunnen til at Tony gjør det han gjør? Det første som slår meg er at han er bitter på alt som har skjedd med han og greier. Leste også noen rykter om at han hadde blitt tatt til fange av noen terrorister og at det var de som holdt ham i live. Kanskje de har påvirket han? Eller kanskje han blir presset til det. Dette tviler jeg på, da den gamle Tony vi kjenner aldri kunen gjøre noe sånt noe i så stor skala. Regner med at Michelle er dø på ordentlig også.. Uansett, dette blir spennende. Og jeg regner med at hele denne greia med Tony tar mange vendinger i løpet av sesongen! Dæven, nå er det også 19 timer igjen på den offisielle sida. Men, det ligger en trailer på nettet, regner med at folk greier og finne den sjøl. Kiefer Sutherland introduserer også den med at det er til UK da, så kanskje det er en egen til USA. Endret 24. oktober 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Ah, så den er allerede ute. Da må jeg få sett den. Har allerede lest den store spoileren så... Men da er det altså en offisiell advarsel til alle som ikke ønsker å bli virkelig spoiler: IKKE SE TRAILEREN Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 det er jo 18 timer igjen Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Ah, så den er allerede ute. Da må jeg få sett den. Har allerede lest den store spoileren så... Men da er det altså en offisiell advarsel til alle som ikke ønsker å bli virkelig spoiler: IKKE SE TRAILEREN Jepp stemmer det. Traileren var sinnsykt heftig, men en skikkelig sjokkerende spoiler! Gleder meg så sinnsykt mye nå! Noiz: Ja det er det på den offisielle trailersiden, men traileren er allerede ute på nettet, på visse sider jeg ikke skal linke til if u catch my drift.. Endret 24. oktober 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) OMG so bra trailer, Endret 24. oktober 2007 av Noiz Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Nettopp sett traileren selv og dette ser bra ut. Kan nesten ikkje vente. Serien var moden for litt fornying. Endret 25. oktober 2007 av mafiaman Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Nå har jeg også sett traileren! Fy faen jeg fikk frysninger! Gleder meg noe sykt til sesongen begynner.... Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Kan vi ikke begynne å preike om den store spoileren åpent nå a? Traileren er jo ute og greier... Anyway, her er mine tanker om traileren og sesong 7: - Red Foreman i 24? Herlig! - Flott at de bytter lokalisasjon til Washington, men de burde byttet ut LA-settingen allerede etter sesong 3. - Å bytte CTU med FBI gjør egentlig ikke så mye fra eller til. FBI kan fort bli et nytt CTU og da er vi like langt. - Jeg er spent på Bill Buchanan sin rolle i sesongen. Han er en av de få virkelig gode karakterene fra sesong 4-6 som fortsatt er i live. - Plottet utifra traileren virket mistenkelig likt Die Hard 4.0. Håper de har noen mer kreative ess i ermet - Sesong 1-3 var mindre "Jack Bauer show" enn 4-6, og handlet mer om flere gode, velskrevne karakterer. Håper sesong 7 kan returnere til det, selv om Jack fortsatt kan kicke ass for min del innimellom. Tony Almeida som bad-guy? Fryktet det, men det skjedde. Håper vi får en logisk forklaring på både hans død og hvilke motiver han har for å drepe uskyldige mennesker. Og kanskje jobber han undercover eller blir tvunget av noen andre? Vi vet aldri, 24 liker jo å dra frem tvister i ny og ne. Forøvrig likte jeg ikke skinhead-Tony, men jeg skal nok vende meg til det. Jeg gleder meg til sesong 7. Men ikke uten forbehold. Man har gjort veldig mange feil de tre siste sesongene, og ofte erstattet god karakter og historieskriving med å pøse på med en uovervinnelig Jack, masse actionscener og store eksplosjoner. Men dette kan bli en frisk og ny start (det sier jeg hvert år). Forøvrig, så dere Chloe i traileren? Hørt hun skal være med, men håper egentlig ikke det. Hun er små-irriterende og hun gjør det samme hver sesong. Dessuten har hu vel fått en unge denne sesongen. Endret 25. oktober 2007 av CollectTheCheck Lenke til kommentar
O.J Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Sesong 6 var litt svak ja. Håper de fornyer seg i denne sesongen. Endret 25. oktober 2007 av O.J Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Da var traileren sett, og vel det ser jo utrolig spennende ut som alltid, men... Tony som badguy? Har hatt en liten anelse om at noe sånt kunne bli tilfelle, men trodde ikke det faktisk skulle skje. Har ønsket å få han tilbake, men er ikke så sikker på at vi får tilbake den Tony vi husker, og da blir det kanskje ikke så stas likevel. Men samtidig...noe sier meg at når vi allerede i traileren blir presentert med at Tony er skurken denne sesongen, så må det ligge noe mer bak det enn det. Regner med at 24 kommer til å fortsette å overraske Endret 25. oktober 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 omgzor:P hadde lasta ned trailer og alt men jeg har ikke lest spoileren ;P frister sånn å se traileren!! så bare når kiefer introduserte men slo av før erlend skulle bekrefte om den store spoileren var i den eller ikke. og det var den får bare bite meg i skinnet og vente til sesongstart i januar!! Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 ja.nå er det bare å vente til 24 begynner igjen Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hvorfor har ingen sendt meg PM om ny tråd?! Den offisielle traileren vises i alle fall på Fox sine sider om en time - til dere som ikke jukser. - Season 7 trailer! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 "Here it is, the two minute season 7 trailer we have all been waiting for! This is known as the UK release so no telling if a US release is going to be any different." www.24fans.net kan traileren ses på. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Fy faen, den ser DRITbra du! 1. Hvorfor har Tony har blitt bad? Og hvordan overlevde han? 2. Lurer på hvordan Bill og Chloe blir med. Blir latterlig hvis Chloe har begynt i FBI. 3. FBI og CTU? Hva er forskjellen ? 4. Opplegget virker som en annen her sa, veldig Die Hard aktig. Håper at de fokuserer mer på actionet og mindre på dataen 5. Men fy faen dette ser bra ut. Gleder meg veldig! EDIT: Er det Peter Petrelli? :O :O Endret 25. oktober 2007 av Noreng Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Husk at spoilere skal i spoilertags folkens! Endret 25. oktober 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Synes egentlig ikke traileren var så bra, som noen her vil ha det til. Må samtidig bemerke at sesong 6 var så begredelig at det ødela mye, fordi før pleide jeg å være ubetinget positivt til 24, men etter sesong 6 er jeg blitt mer avventende. Ja, ja, bare å vente til januar. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Synes det så bra ut jeg Fra TV2: Gamle helter Men Chloe O’Brian-fansen kan slappe av. Selv om CTU er oppløst, dukker både Chloe (Mary Lynn Rajskub) og Bill Buchanan (James Morrison) opp for en dag fylt av sjokkerende hendelser. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Forøvrig, så dere Chloe i traileren? Hørt hun skal være med, men håper egentlig ikke det. Hun er små-irriterende og hun gjør det samme hver sesong. Dessuten har hu vel fått en unge denne sesongen. Chloe var i traileren ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå