Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud altså. Helt sjukt hvor nære jeg var å trykke på spoileren(e) din Erlend. Jeg må bare komme meg vekk fra denne tråden ellers så vet jeg ikke hvor langt jeg kan pushe selvkontrollen min før den ryker :p

 

 

Faen vi er nerder når det kommer til 24 ass :p

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar

Haha ja, men det er ikke nerd, det er faen meg livet. Jeg er die hard 24 fan, men jeg MÅ klare å vente til i morgen.

 

Men nå tenkte jeg plutselig på noe. Det er jo bare 2 episoder som skal vises i kveld i USA, så vi får bare 2 skikkelige tilgjengelige i morgen. ETTER vi ser de to, kommer vi sikkert til å være SÅ desperat på neste to, og da må vi vente til tirsdag mens ep.3 og ep.4 er jo faen meg ute som Erlend ser.

 

Så, den skikkelig vanskelig delen blir jo etter å ha sett de to første i morgen. :(

Lenke til kommentar
Haha ja, men det er ikke nerd, det er faen meg livet. Jeg er die hard 24 fan, men jeg MÅ klare å vente til i morgen.

 

Men nå tenkte jeg plutselig på noe. Det er jo bare 2 episoder som skal vises i kveld i USA, så vi får bare 2 skikkelige tilgjengelige i morgen. ETTER vi ser de to, kommer vi sikkert til å være SÅ desperat på neste to, og da må vi vente til tirsdag mens ep.3 og ep.4 er jo faen meg ute som Erlend ser.

 

Så, den skikkelig vanskelig delen blir jo etter å ha sett de to første i morgen. :(

 

Vi er nerder når det kommer til 24 og fotball. Det må du også klare og innrømme. Selv om jeg er enig, 24 er fantastisk fett :D

 

Sier bare feeeet lyd og 720p. Vi skal klare dette i lag gutter :p

Lenke til kommentar
Jaja, gleder meg uansett til i morgen, og det gjør vi alle mens Erlend må vite at han må vente en hel uke til neste episode mens vi har mye spenning i vente i de neste to dagene! :tease:

Jeg laster da ned i HD og ser episodene en gang til jeg, så det går bra. ;)

 

Snakker litt om episodene her nå, så kommer litt spoilere, husk å ikke quote det da! :)

 

 

Må si jeg synes dette var en knallåpning. Vi kommer rett inn i handlinga fra første episode og jeg hadde ikke trodd at man skulle få vite at Tony var undercover så fort, men det var jo helt knall, klarte ikke å se for meg han som en skikkelig badguy. Det viser jo seg at han var det i tre år, men Tony er Tony. :love:

 

Synes handlinga lover bra, alt er knytta til hverandre i en stor sirkel. Så klart er det noen som jobber mot dem i regjeringa og på høyt nivå, det er det alltid, men jeg synes det funker. Sleng på en krig og Jack Bauer og du har en bra handling! :D Jeg må dog si jeg savner gode gamle CTU litt. Bill og Chloe er fortsatt med, men det er litt stuslig. FBI folka blir liksom ikke helt det samme, men på en annen side ser jeg den nye veien veldig godt. 6 sesonger med CTU holder nok, folk begynte å gå lei, så det kan nok være et friskt pust. Håper vi får se flere kjenninger utover i sesongen.

 

Presidenten kan være litt irriterende til tider synes jeg. Og det er egentlig mest på hvordan hun oppfører seg som person. Vanskelig å si det, men kjenner jeg blir litt irritert av hu. Satser på at det ordner seg til slutt. Hun er hvertfall ikke noe sammenlignet med kjerringene fra Palmerfamilien, kona og søstra altså, herregud så irriterende kvinnemennesker. :(

 

Menmen, nå gleder jeg meg vilt til neste episode! Har trua på en knallsesong. Deilig at Jack is back etter to års venting! :D

 

Lenke til kommentar

Vel, ep.1 og ep.2 skal bli vist i USA i kveld. Så det blir mulig for oss å finne de to i morgen tidlig/i dag senere. Også skal episode 3 og 4 bli vist i morgen kveld i USA, så da blir det tirsdag de blir tilgjengelig.

 

- Ellers er det en måte å få episoder 1-4 allerede nå, men ikke de versjonene som skal bli vist i USA på FOX, og i dårligere kvalitet i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...