Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WæææÆÆ!! :D:D

Edit: Dra meg i ballerusken oppetter veggen altså, de har jo vært ute siden 1500 jo!! Nå begynte jeg nesten å skjelve. Bare 5min gijen! :D

Edit2: Da går jeg i dvale i noen timer og kommer tilbake med rapport etter de 4 episodene er sett! MArry fucking xmas! :D Husk å ta diskusjon i spoiler da, siden de ikke er offisielt ute enda!

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Hva faen?! Episodene ute allerede? Trodde ikke de kom ut før om 5-6 timer. Da er det vel ikke lenge til de i HD er ute heller?

Edit: Dæven steike, første episode kom allerede 18:40 :p

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
Hva faen?! Episodene ute allerede? Trodde ikke de kom ut før om 5-6 timer. Da er det vel ikke lenge til de i HD er ute heller?

Edit: Dæven steike, første episode kom allerede 18:40 :p

Dette er episoder som er lekt ut, altså ikke normal TV-rip kvalitet. Bildet er veldig pixlete, blasse farger og bildet fyller ikke ut hele skjermen. Lyden bærer også preg av å være overkomprimert.

Ikke verdt å kaste bort tiden på.

Lenke til kommentar

Det er 24 ffs! Venta to år, driter en lang marsj i kvaliteten, laster ned HD episodene og ser de i morgen også. Sett første episode nå dette er genialt, åpner veldig bra! Nå skal jeg se de 3 andre også! :D

edit: Dessuten synes jeg ikke det var så ille å se på da. Men så setter ikek jeg så høye krav ellers heller. :p

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Nei, å nei. Hvorfor måtte jeg lese denne tråden? :( Jeg vil se de, men jeg vil ikke se de sånn. Men jeg må. Nei, vent, jeg vet ikke. HERREGUD, hva faaaaaen skal jeg gjøre nå? Argh, klarer ikke bestemme meg. Er det mange som altså venter til i morgen for 720p/vanlig avi?

Lenke til kommentar
Nei, å nei. Hvorfor måtte jeg lese denne tråden? :( Jeg vil se de, men jeg vil ikke se de sånn. Men jeg må. Nei, vent, jeg vet ikke. HERREGUD, hva faaaaaen skal jeg gjøre nå? Argh, klarer ikke bestemme meg. Er det mange som altså venter til i morgen for 720p/vanlig avi?

Anbefaler å laste ned, lover deg uansett hvor du går så hører du spoilere.

Vennene dine laster sikkert ned, å hva om de begynner å prate om sesong 7, så sitter du der å holder for ørene dine. Nei, det takler ikke jeg. Sesong 7 i 720p og 5.1 surround på min nye 32" tv ser jeg virkelig fram til.

Edit: 24 er noe som er verdt å se i HD, gleder meg i allefall.

Endret av Berserk II
Lenke til kommentar
Gjest Anonym konto

Anbefaler å laste ned, lover deg uansett hvor du går så hører du spoilere.

Vennene dine laster sikkert ned, å hva om de begynner å prate om sesong 7, så sitter du der å holder for ørene dine. Nei, det takler ikke jeg. Sesong 7 i 720p og 5.1 surround på min nye 32" tv ser jeg virkelig fram til.

Edit: 24 er noe som er verdt å se i HD, gleder meg i allefall.

når kommer 24 på norsk tv?

Lenke til kommentar

Da var episode 2 sett og jeg synes dette er genialt jeg! :D 24 is back! :love: Nå er det episode 3! :D Og kvaliteten er ikke så jævlig som alle skal ha det til. Går helt fint ann å se på og lyden er veldig bra hos meg hvertfall, og jeg har bra annlegg. Ser den til og med på 32" tv, og synes det er greit. Ikke 720P akkurat, men heller ikke filma med håndholdt kamera hvis noen tror det.

Edit: Det største sjokket til nå:

Er nok at Tony er arrestert allerede! =O Dessuten ser man jo nå hvor godt Redemption faktisk bygger opp til sesong 7! :D

Edit2: Jaaaa! :D

Tony er undercover!!! :D

Edit3: Sorry nå skal jeg holde kjeft for alle sarte sjeler som sliter med holde musa borte fra spoilerknappene. Men kommer sterkere tilbake når jeg har sett alle 4 episodene! :D

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

OI takk Benitez, jeg klarte å ikke trykke på de men holdt jo på å sitere Erlend og kjefte på han :p

Men nå klarte jeg å ikke gjøre det, og jeg skal, sammen med Jefe klare å vente til i morgen og se de i 720p og 5.1! We can do it!

(Btw, hater deg Erlend :()

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...