ErlendRU Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Satser på uavgjort i kampen etterpå så blir det bare enda bedre! Fy fader nå begynner jeg å kjenne det altså, gått to år uten 24 nå og klart meg helt fint, men nå som det nærmer seg begynner det rett og slett å krible i magen altså. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Satser på uavgjort i kampen etterpå så blir det bare enda bedre! Fy fader nå begynner jeg å kjenne det altså, gått to år uten 24 nå og klart meg helt fint, men nå som det nærmer seg begynner det rett og slett å krible i magen altså. Hey! Jeg prøvde så hardt å ikke nevne kampen her, så kommer du og gjør det Og nei, vi satser på seier til godest United! Uansett, ja, vet hva du mener, nå som det nesten er her er det enda vanskeligere å vente Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Hihi, måtte jo det da! Men, noe rart med www.fox.com/24/ må jeg si. Virker som den teller ned til 20.00 norsk tid. Central time er vel 7 timer bak oss, så det stemmer vel ikke helt. Synes bare det var litt rart at det ikke viser central time uansett hvor man befinner seg. Episodene er vel her i 3-4 tida i natt, spørs vel om jeg gidder å sitte oppe. Ikke umulig at jeg står opp litt tidligere å ser de før skolen da, siden jeg starter seint. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Den bruker pc-klokka til å regne det ut.... Du får stille klokken etter amerikansk klokke så stemmer det SIkkert for å slippe å jusse på tiden i forhold til alle i USA.... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Bare jeg leser de siste postene i tråden gleder jeg meg enda mer til episodene. Vi får håpe på uavgjort da Erlend (sorry tc og jotun) Skal laste ned alle episodene i 720p (fikk ny hardisk på 750 GB i julegave) og se på min 32", med 2.1 høytalere med vaaarm og dyp bass Blir så hærligt! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hører at sendingene i USA går i HD? Er dette sant? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jepp, og de er "tilgjengelige" for oss i HD og i morgen tidlig, satser jeg på Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Fett! Sender de i 5.1 surroundlyd også? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hører at sendingene i USA går i HD? Er dette sant? Ja, i HD-ready riktignok, altså pikseloppløsning 720p og ikke 1080p som er ekte HD eller full HD som det kalles. 1080p er det som er oppløsningen på bluray filmer. Men vi skal ikke være så jævla kresne og 720p holder i massevis + at filene blir ikke så store. Rundt 1 GB en episode. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Høres greit ut det ja Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Satser på uavgjort i kampen etterpå så blir det bare enda bedre! Fy fader nå begynner jeg å kjenne det altså, gått to år uten 24 nå og klart meg helt fint, men nå som det nærmer seg begynner det rett og slett å krible i magen altså. Too bad, fikk seieren min, og det var ikke liten heller Nå kan ikke livet være bedre, 24 kommer faen meg snart, too good to be true Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Benitez; skal du følge USA sitt sendeskjema eller skal du se når episodene går på TV2? Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kan folket se til å dra den helsikes fotballdiskusjonen sin en annen plass? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Benitez; skal du følge USA sitt sendeskjema eller skal du se når episodene går på TV2? Ligger fortsatt an til TV 2, selv om HD og 5.1 frister! Ingen som vet om TV 2 sender med 5.1 lyd? How ´bout you maggen? Endret 11. januar 2009 av Benitez Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 De sender med 5.1 lyd i følge Tc litt lengre opp. Er altfor mange fordeler til å følge USA sitt sendeskjema så jeg føler at jeg ikke har noe valg. Episodene kommer tidligere, mye bedre kvalitet og jeg kan se de når jeg vil igjen. Så jeg kommer til å følge USA sitt sendeskjema, no doubt. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hm, jeg tror han svarte på om de sendte med 5.1 på USA-sendingene... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg som bare skumleste innlegget ditt. Sorry. Er usikker på om TV2 sender med 5.1 lyd, men jeg tror det, siden episodene i USA blir vist i 5.1 Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 I hope so. Er midt oppi sesong 6 nå på DVD, så da passer det litt dårlig å hoppe inn i sesong 7 Lenke til kommentar
aloras Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Vi klarer jo å holde oss i 14 dager til Benitez Er nok siste innlegget jeg skriver i denne tråden nå på en stund, siden det blir alt for mye som frister her om noen timer! Får bare smøre meg med tålmodighet og tenke på andre ting i et par uker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå