Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Satser på uavgjort i kampen etterpå så blir det bare enda bedre! :D Fy fader nå begynner jeg å kjenne det altså, gått to år uten 24 nå og klart meg helt fint, men nå som det nærmer seg begynner det rett og slett å krible i magen altså. :D

 

Hey! Jeg prøvde så hardt å ikke nevne kampen her, så kommer du og gjør det :p Og nei, vi satser på seier til godest United!

 

Uansett, ja, vet hva du mener, nå som det nesten er her er det enda vanskeligere å vente :D

Lenke til kommentar

Hihi, måtte jo det da!

 

Men, noe rart med www.fox.com/24/ må jeg si. Virker som den teller ned til 20.00 norsk tid. :hmm: Central time er vel 7 timer bak oss, så det stemmer vel ikke helt. Synes bare det var litt rart at det ikke viser central time uansett hvor man befinner seg. :hmm: Episodene er vel her i 3-4 tida i natt, spørs vel om jeg gidder å sitte oppe. Ikke umulig at jeg står opp litt tidligere å ser de før skolen da, siden jeg starter seint.

Lenke til kommentar

Bare jeg leser de siste postene i tråden gleder jeg meg enda mer til episodene. Vi får håpe på uavgjort da Erlend (sorry tc og jotun) ;)

 

Skal laste ned alle episodene i 720p (fikk ny hardisk på 750 GB i julegave) og se på min 32", med 2.1 høytalere med vaaarm og dyp bass :p

 

 

Blir så hærligt!

Lenke til kommentar
Hører at sendingene i USA går i HD? Er dette sant?

 

Ja, i HD-ready riktignok, altså pikseloppløsning 720p og ikke 1080p som er ekte HD eller full HD som det kalles. 1080p er det som er oppløsningen på bluray filmer. Men vi skal ikke være så jævla kresne og 720p holder i massevis + at filene blir ikke så store. Rundt 1 GB en episode.

 

 

 

:)

Lenke til kommentar
Satser på uavgjort i kampen etterpå så blir det bare enda bedre! :D Fy fader nå begynner jeg å kjenne det altså, gått to år uten 24 nå og klart meg helt fint, men nå som det nærmer seg begynner det rett og slett å krible i magen altså. :D

 

Too bad, fikk seieren min, og det var ikke liten heller :D

 

Nå kan ikke livet være bedre, 24 kommer faen meg snart, too good to be true :D

Lenke til kommentar

De sender med 5.1 lyd i følge Tc litt lengre opp. Er altfor mange fordeler til å følge USA sitt sendeskjema så jeg føler at jeg ikke har noe valg. Episodene kommer tidligere, mye bedre kvalitet og jeg kan se de når jeg vil igjen. Så jeg kommer til å følge USA sitt sendeskjema, no doubt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...