Jefe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Den scenen klarer ikke jeg å glemme. Ble skikkelig deppa etter den episoden. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Den var megasterk ja, men syns det toppet seg når Jack var på gråtens rand og låg og spydde på bakken. Har lyst å få tak i sangen som blir spilt i bakgrunnen da, men de har jo ikke sluppet noen s6 soundtrack cd enda. Regner med at de slepper en sesong 6 & 7 cd samtidig. Men en av de sterkeste 24 øyeblikkene jeg vet om var når Jack drepte Paul Raines i slutten av sesong 4. Husker jeg ble tårevåt når Audrey gikk berserk på Jack mens han bare sto der og såg ut i luften. Det var en sterk scene! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ja, den er skikkelig sjuk den og. Men den verste for meg er og blir når Tony dør og vi ser Jack ligge med han i fanget. Uttrykket til Jack der sitter limt fast med superlim til netthinna. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Å nei folkens, den mest deprimerende scenen i 24's historie var i sesong 3 når Jack måtte drepe godeste Ryan Chapelle. Fyren hadde vært ganske usmakelig stort sett hele tiden, men man fikk enorm sympati for han på slutten. Spesielt når han ikke engang klarte å ta sitt eget liv. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Å nei folkens, den mest deprimerende scenen i 24's historie var i sesong 3 når Jack måtte drepe godeste Ryan Chapelle. Fyren hadde vært ganske usmakelig stort sett hele tiden, men man fikk enorm sympati for han på slutten. Spesielt når han ikke engang klarte å ta sitt eget liv. Det var akkurat den scenen jeg også skulle si. Fy faen da husker jeg jeg fikk skikkelig klump i halsen. Var vel ikke en av de (den?) episodene der det ikke er noe lyd på klokka helt til slutt også? Men de andre kvalifiserer sterkt de også. Mange sterke scener i 24 opp gjennom ja. Edit: Eller når George Mason (var ikke det navnet?) styrta flyet med atombomba. Endret 4. januar 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Å nei folkens, den mest deprimerende scenen i 24's historie var i sesong 3 når Jack måtte drepe godeste Ryan Chapelle. Fyren hadde vært ganske usmakelig stort sett hele tiden, men man fikk enorm sympati for han på slutten. Spesielt når han ikke engang klarte å ta sitt eget liv. Den henger jeg meg også på. Husker jeg satt i sofaen og trodde ikke på at Jack virkelig ville drepe ham. Sikkert noe lureri først eller noe sånt. Feil tok jeg og fikk en real klump i halsen. Når man tenker over sånne øyeblikk så skjønner man hvor fantastisk bra 24 er. På alle mulige måter Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jepp, den er enormt sterk den og. Og ja, det er lydløst på slutten av den. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 De der Dossier greiene var digg! Konge med en liten oppfriskning! Men lurte på en ting. Er 24 sponset av Garmin? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det var akkurat den scenen jeg også skulle si. Fy faen da husker jeg jeg fikk skikkelig klump i halsen. Var vel ikke en av de (den?) episodene der det ikke er noe lyd på klokka helt til slutt også? Men de andre kvalifiserer sterkt de også. Mange sterke scener i 24 opp gjennom ja. Edit: Eller når George Mason (var ikke det navnet?) styrta flyet med atombomba. Jo, det var ingen klokketikking i den scenen. Husker den jævlig godt, noe av det tristeste jeg har sett på 24 sammen med Mason-scenen. De satte sine inntrykk. På tide at denne kommer inn i mine innlegg... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 George Mason på flyet med atombomba var den sterkeste for meg, skikkelig klump i halsen. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Enig. Mason var en herlig karakter! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Faen, kan forstatt ikke tro at det er nå mulig å si "i morgen kveld vises det to splitter nye episoder av 24 sesong 7 etter 1.5+ år pause, også 2 til mandag kveld". Vet det er i USA og det blir seeent i morgen kveld for oss, men uansett. Guys, its coming soon! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Eg har lenge blandet norsk og usa sendeskjema... Så for meg kom det som julekvelden på kjerringa som hadde folk til alt hu måtte gjør! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Fytte faen nå er det ikke lenge igjen, ca et døgn bare. Nesten så jeg vurderer å sitte oppe å vente natt til mandag, men kommer til å være skutt på skolen så veit ikke helt. Men faen, har ventet i to år da!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg vet, har vurdert det jeg og, men det kommer helt an på hvor tidlig/sent jeg står opp "i dag". Men uansett, faen, gleder meg som faeeeeen! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Kommer ikke episodene i 2 tiden i natt? Sånn cirka. Edit: Skal jo være episodene Endret 11. januar 2009 av Jefecito Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Ja noe sånt, ca. 2-3 tror jeg. Fy faen, 4 episoder på 2 dager. Life is great Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Det er sjukt. Blir å se episodene på mandag og tirsdag da Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 *Host* linja skal bli brukt litt nå *host* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå