Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den var megasterk ja, men syns det toppet seg når Jack var på gråtens rand og låg og spydde på bakken. Har lyst å få tak i sangen som blir spilt i bakgrunnen da, men de har jo ikke sluppet noen s6 soundtrack cd enda. Regner med at de slepper en sesong 6 & 7 cd samtidig.

 

Men en av de sterkeste 24 øyeblikkene jeg vet om var når Jack drepte Paul Raines i slutten av sesong 4. Husker jeg ble tårevåt når Audrey gikk berserk på Jack mens han bare sto der og såg ut i luften. Det var en sterk scene!

Lenke til kommentar
Å nei folkens, den mest deprimerende scenen i 24's historie var i sesong 3 når Jack måtte drepe godeste Ryan Chapelle. Fyren hadde vært ganske usmakelig stort sett hele tiden, men man fikk enorm sympati for han på slutten. Spesielt når han ikke engang klarte å ta sitt eget liv.

Det var akkurat den scenen jeg også skulle si. Fy faen da husker jeg jeg fikk skikkelig klump i halsen. Var vel ikke en av de (den?) episodene der det ikke er noe lyd på klokka helt til slutt også?

 

Men de andre kvalifiserer sterkt de også. Mange sterke scener i 24 opp gjennom ja.

 

Edit: Eller når George Mason (var ikke det navnet?) styrta flyet med atombomba.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Å nei folkens, den mest deprimerende scenen i 24's historie var i sesong 3 når Jack måtte drepe godeste Ryan Chapelle. Fyren hadde vært ganske usmakelig stort sett hele tiden, men man fikk enorm sympati for han på slutten. Spesielt når han ikke engang klarte å ta sitt eget liv.

 

Den henger jeg meg også på. Husker jeg satt i sofaen og trodde ikke på at Jack virkelig ville drepe ham. Sikkert noe lureri først eller noe sånt. Feil tok jeg og fikk en real klump i halsen.

 

Når man tenker over sånne øyeblikk så skjønner man hvor fantastisk bra 24 er. På alle mulige måter :D

Lenke til kommentar
Det var akkurat den scenen jeg også skulle si. Fy faen da husker jeg jeg fikk skikkelig klump i halsen. Var vel ikke en av de (den?) episodene der det ikke er noe lyd på klokka helt til slutt også?

 

Men de andre kvalifiserer sterkt de også. Mange sterke scener i 24 opp gjennom ja.

 

Edit: Eller når George Mason (var ikke det navnet?) styrta flyet med atombomba.

Jo, det var ingen klokketikking i den scenen. Husker den jævlig godt, noe av det tristeste jeg har sett på 24 sammen med Mason-scenen. De satte sine inntrykk.

 

På tide at denne kommer inn i mine innlegg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...