DoktorBacon Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Et annet problem er jo at noen av oss har venner og bekjente som fryder seg over å spoile handlingen. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 De fleste jeg kjenner vet hvor mye 24 betyr for meg, så tror ikke det er noen som våger å røpe noe. I så fall vil de nok få se meg så sint som de aldri før har sett meg Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Folk som spoiler handlingen for andre burde vært opphengt etter fingrene og tatt hånd om av Jack Bauer. Jeg kunne aldri funnet på å spolere handlingen for andre, fordi jeg vet selv hvor glad jeg er i serier og hvor mye jeg hater spoilere. Hadde noen spoilet noe rett i trynet på meg så er det fare for at knyttneven hadde handlet på impuls. Endret 2. januar 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Noen som tror vi ser noe mer til Cheng Zhi i denne sesongen? Han sa jo noe sånt som :" My pople will not abandon me, like you abondoned Jack Bauer" i siste episode av sesong 6. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fullt mulig vi får noe kinesisk action på slutten av sesongen, selv om jeg egenlitg håper de er ferdige med den delen. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Cheng ble jo aldri drept, så det er jo godt mulig at han har sluppet ut eller rømmer fra fengselet i løp av sesongen og lager noe action av det. Men som DoktorBacon sier så håper jeg at det ikke vil være noen viktig faktor, og at vi får avsluttet det kapitlet. En karakter jeg gjerne skulle hatt tilbake er Christopher Henderson, som jeg syns var en av de mer interessante karakterene som kjenner Jack. Han er vel også om jeg husker riktig en av de 3 (var vel 3 stykker?) som Jack tystet på før sesong 1 startet. Så jeg er også spent på hvem den tredje personen er (Steven Saunders fra sesong 3 var jo den andre) og håper at vi kanskje kan få se noe fra han i den nye sesongen! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Glimrende jobba Andreas! Gleder meg sykt nå! Eneste problemet blir at jeg ikke får den fullkommne oppladningen jeg hadde planlagt med alle sesongene kronologisk på DVD, ikke faen om jeg rekker det på 4 uker! Er jeg råflink kan jeg rekke 3 sesonger på 4 uker, men da mister jeg alle vennene mine, karakterer ender opp i stryk og mer til! Får vel nøye meg med å lade opp med sesong 6 da...hvis ikke noen har et annet genialt forslag til meg? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Se på Dossierfilene på hjemmesida og sesong 6. Da har du greit innblikk i hvertfall en del av det Bauer blir stilt for retten for. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har sett på dossierfilene. Sesong 6 ruller vel fra og med ikveld regner jeg med..skal bare gjøre ferdig Olsenbanden-samlinga Lenke til kommentar
aloras Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg hadde planer om å se både sesong 5 og 6 før sesong 7, men skal godt gjøres å klare det nå. (Fikk MGS4 til jul og, som også bruker noe av tiden min ). Men jeg rekker jo fint sesong 6, så får vel ta å begynne på den snarest jeg og! Har forresten en del bøker og der det står mye som kan være spennende å få med seg før nye sesongen, så kanskje jeg tar en titt i de (Kan laste opp et bilde av hvilke bøker senere.) Lenke til kommentar
aloras Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Har altså en del lesestoff i tillegg til sesongene. Har dog ikke fått lest halvparten en gang (men har lest de to tegneseriene som ligger oppå den store boka (24:The Ultimate Guide) som handler om blant annet operation Nightfall i Kosovo (Når bl. a. Saunders og Jack stormet Drazen familien.) Så tror nok at jeg må sette meg ned en eller annen gang å lese gjennom dette Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ja jøss det fårn si Andreas, litt av en samling! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Ojj herregud. Her har vi en som liker 24 tror jeg. Mangler jo bare redemption på dvd jo. Kan ikke akkurat konkurrere med samlinga di, men har hvertfall de første seks sesongene på dvd jeg også. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har alle sesongene på DVD og alle(begge?) soundtrackene som har kommet ut Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Steike, jeg er imponert! Hvor fikk du tak i den CTU operations manual? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Takker! Alle bøkene er faktisk bestillt fra bokklubben.no! Vet ikke om noen av dere fikk med seg det, men de hadde en kampanje i fjor hvor du kunne få noen gavekort. Jeg søkte da opp 24 på sidene, og fant noen få bøker. Nå i ettertid har det komt litt flere, og har dermed kjøpt de derifra. Hadde også planer om å kjøpe alle 24-magazines fra www.24fanclub.com, men så steg jo dollaren no voldsomt nå, så for se hva jeg gjør Link til CTU Operations Manual her Nevnarion. Den boka er forresten en av de beste av alle. Står alt du kan tenke deg der ( f.eks. om hvordan alle våpnene er bygd opp, alt om special eq. som de bruker, taktisk informasjon som alfabet og tegn man gir med hendene osv.) Utrolig gøyalt å lese! Og den behind the scenes boka er vel den mest gjennomførte. Består egentlig bare av bilder, men det er noen utrolige gode bilder fra sesongene, bak scenene og hva de ellers driver med Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Herlig, takk! Dumt jeg ikke så dette mens jeg hadde gavekort på bokklubben. Men, de gavekortene ble blant annet brukt flittig på 24-dvd'er så ^^ Edit: Fant ut at den var vesentlig billigere på play.com. Bare £12.99. Denne skal nok anskaffes ja. Endret 4. januar 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 Fader heller da. Hadde jo 15 gavekort der eller noe. Fikk 5 sesonger gratis derfra da, det skal sies. Får se om jeg kanskje kjøper noen av bøkene jeg også. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hadde helt glemt hvor intens og sterk scenen der Curtis blir drept var. Shit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå